Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ΝΑ ΜΕΤΕΧΕΙ ΤΟΥ ΙΕΡΑΤΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑΤΟΣ Η ΓΥΝΑΙΚΑ;

Πολύς θόρυβος έγινε με τον ιερέα εκείνο σε ναό της Πλάκας, ο οποίος χρησιμοποίησε για την διεξαγωγή της λειτουργίας, ως "παπαδάκια", δύο κορίτσια, αντί του συνηθισμένου/καθιερωμένου να χρησιμοποιούνται αγόρια, τα οποία είναι γόνοι ενοριτών του και φυσικά αυτό έγινε με τη συγκατάθεση των γονέων τους. 
Το θέμα αυτό αποτελεί αφορμή για να τεθεί επί τάπητος ένα μεγάλο ερώτημα, κατά πόσο η λεγόμενη Ορθόδοξη Εκκλησία θεωρεί ότι η γυναίκα μετέχει ή δύναται να μετέχει της ιεροσύνης και του ιερού ευρύτερα...
Σύμφωνα με την δογματική γραμμή της επίσημης Εκκλησίας, η γυναίκα δεν δύναται να μετέχει της ιεροσύνης, γι΄ αυτό και δεν υπάρχουν γυναίκες ιερείς, αρχιμανδρίτες, επίσκοποι, μητροπολίτες, αρχιεπίσκοποι. Όμως την ίδια στιγμή, η Εκκλησία επιτρέπει στην γυναίκα να εφαρμόζει τον θεσμό του μοναχισμού και να μετέχει ως καλόγρια/μοναχή σε μοναστήρια τα οποία, σκοπό έχουν, την αφιέρωση και την υπηρεσία προς τον Θεό... 
Πρόκειται οπωσδήποτε για μία οξύμωρη και αντιφατική "λογική" που δεν συνάδει με τον ορθολογισμό. Το ερώτημα εν προκειμένω, απευθυνόμενο προς την "Ορθόδοξη Εκκλησία" είναι το ακόλουθο: Υφίσταται κάποιο κώλυμμα, πέραν των δογματικών παραδόσεων, που απαγορεύει/καθιστά αδύνατη την απόκτηση της ιερατικής ιδιότητος από την γυναίκα εάν αυτή είναι χρηστοήθης και διακατέχεται από αληθινή θεοσέβεια; Και εάν ναι, πώς συντρέχει η προϋπόθεση να διακονεί η γυναίκα το θείο με την ιδιότητα της μοναχής, αλλά όχι εκείνη της ιέρειας;
Είναι γνωστό ότι στον αρχαίο κόσμο, υφίσταντο τόσο ιερείς, όσο και ιέρειες, πλην των Εβραίων. (και εν προκειμένω δεν είναι τυχαία η συνοδοιπορία της "ορθοδοξου" εκκλησίας με τα πρότυπα του Ισραήλ). Είναι γνωστό ότι ο Χριστός, ούτε εκκλησία ίδρυσε, ούτε ιερατείο καθιέρωσε. Αυτά είναι μεταγενέστερες, ανθρώπινες επινοήσεις, αναγορεύοντας εαυτούς οι πρώτοι ιερείς, σε "συνεχιστές του έργου των Αποστόλων" και αυτοχριζόμενοι στο όνομα της... "αποστολικής διαδοχής"... Είναι λοιπόν η συγκρότηση του χριστιανικού ιερατείου, μία ανθρώπινη επινόηση για άσκηση εξουσίας, διοικητικού ελέγχου σε έναν μηχανισμό που οι ίδιοι δημιούργησαν και βάσισαν στο δέος, στην κινδυνολογία, στον δογματισμό και στην άγνοια των πιστών, προς προσπόριση οικονομικών οφελών και άσκηση πνευματικού ελέγχου, συνεπαγόμενες αμφότερες οι επιδιώξεις πλούτο και εξουσία...
Σε οικουμενικές συνόδους, τους πρώτους αιώνες, είχε τεθεί θέμα χειροτονίας γυναικών. Όμως απορρίφθηκε και μόνο η γνωστικίζουσα κίνηση του Μοντανισμού δεχόταν γυναίκες στον πρεσβυτερικό και τον επισκοπικό βαθμό, γεγονός το οποίο χαρακτηρίστηκε από τον Επιφάνιο Κύπρου ως «ειδωλοποιόν επιτήδευμα» και «εγχείρημα διαβολικόν»! Η θέση της γυναίκας ήταν στον γυναικωνίτη, δηλ. στην απομόνωση... Διόλου τυχαία, η ορθόδοξη αλλά και η καθολική εκκλησία, θέτοντας το δόγμα της τριαδικής υποστάσεως του Θείου, ομιλούν περί "πατρός, υϊού και αγίου πνεύματος", αφήνοντας την Παναγία κατά μέρος, ενώ στην αρχαία Ελλάδα, η αντίστοιχη τριαδική υπόσταση περιελάμβανε τον Δία, τον Ποσειδώνα και την Αθηνά...
Ο πραγματικός όμως λόγος που οι χριστιανοί δεν αποδέχονται την ιερότητα της γυναικός (παρ΄ ότι διατηρούν και Μοναχές και Ηγουμένες και... Αγίες με προεξάρχουσα την Παναγία!), είναι βαθύτερος: Η παρουσία ιερειών στις τάξεις του ιερατείου, θα υποδήλωνε παραδοχή γυναικείων θεοτήτων, όπως συνέβαινε στις προχριστιανικές θρησκείες. 
Σε επίρρωση της θέσεώς τους μάλιστα αυτής, διατείνονται ότι ο Χριστός επέλεξε άνδρες ως Αποστόλους και σε αυτούς ανέθεσε την διδαχή. Αυτούς μόνο παρέλαβε στον Μυστικό Δείπνο, αυτούς απέστειλε στο κήρυγμα και το βάπτισμα των εθνών,  ενώ υπήρχαν και γυναίκες που τον ακολουθούσαν και διακονούσαν στο έργο του. Το γεγονός όμως αυτό, δεν σχετίζεται με την ιεροσύνη, καθώς ο Χριστός δεν ανακήρυξε ιερείς...
Την ίδια στιγμή, η ιουδαιοπαυλικιανική εκκλησία, διότι περί αυτής πρόκειται, αφού το δόγμα που ακολουθεί δεν είναι οι ρήσεις του Χριστού αλλά οι διδαχές των ιουδαίων και του Παύλου/Σαούλ, γαμπρού του αρχιραββίνου των Ιεροσολύμων Γαμαλιήλ, ισχυρίζεται ότι η γυναίκα μετέχει στο «βασίλειον ιεράτευμα», στην βασιλική ιερωσύνη που δώρισε ο Χριστός σε όλους τους πιστούς. Πραγματική αντίφαση, σωστό κομφούζιο, προσπαθώντας να εξισορροπήσουν τις αντίρροπες και διαμετρικά αντίθετες τάσεις...
Στην Αρχαία Ελλάδα, εν αντιθέσει προς τον ιουδαιοπαυλικιανιστικό μονοθεϊσμό, η Φύση ολόκληρη, που είναι θηλυκού γένους, εθεωρείτο έμψυχη και ιερή και συνεκδοχικά και όλα τα δημιουργήματά της. Η γυναίκα μετείχε του ιερού και υπήρχαν ιέρειες όπως και ιερείς για τους Θεούς και τις Θεές του Ολύμπου, οι οποίοι ήσαν 6 άρρενες και 6 θήλειες θεότητες (ουδόλως τυχαίως, προκειμένου να υπάρχει εξισορρόπηση), οι δε Θεοί εξέφραζαν και συμβόλιζαν ενεργειακές δυνάμεις και ιδιότητες. 
Είναι ίδιον των κοσμοπολιτικών μονοθεϊστικών (ιουδαιογενούς προελεύσεως) παλαιοδιαθηκικών θρησκειών, να υποβαθμίζουν και να υποτιμούν τη γυναίκα, ενώ την ίδια στιγμή, παρέχοντάς της "διέξοδο" με την πλάνη της χειραφετήσεως, την εξευτελίζουν και την χρησιμοποιούν εκπορνεύοντάς της εμμέσεως ή αμέσως...
Στην αρχαιότητα υπήρχαν μυστήρια που απευθύνονταν μόνο σε άνδρες και μυστήρια μόνο για γυναίκες, με ξεχωριστά τυπικά, που να ανταποκρίνονται στην ενεργειακή φύση εκάστου φύλλου. Πχ τα Ελευσίνια Μυστήρια που προορίζονταν για άνδρες και τα Δημητρια που τελούνταν από το γυναικείο ιερατικό τάγμα των Μελισσών. Τα Ολύμπια για άνδρες, τα Ηραία για γυναίκες. Τα Βραυρώνα με τις μικρές αρκους, τα Αρρηφορια στην Αθηνα με τις Εστιαδες κ.α 
Αυτά ως προς τη μυστηριακή πτυχή της θρησκείας. Ως προς την πάνδημη, δεν υφίστατο διαχωρισμός....
Η μόνη πηγή που εξυψώνει τη γυναίκα αποδίδοντάς την τον βιολογικό ρόλο και την αποστολή που της αρμόζει από τη Φύση, με σεβασμό και δίχως υπερβολή, είναι η αρχαία Ελληνική Παράδοση που έχει να επιδείξει μία Πηνελόπη, σύμβολο της πίστεως και της συζυγικής αρετής, μία Αντιγόνη, μία Θεανώ, μία Υπατία και μία Διοτίμα, αλλά όχι μόνον...
ΜΕ ΤΟ ΑΡΡΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΛΥ, ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ, ΓΙΑΤΙ ΘΕΙΟΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΓΙΓΝΕΣΘΑΙ...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,