Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ!

Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας...
Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυντήριων οδηγιών που συνεπάγεται η σύναψη του "συμβολαίου" μεταξύ πολιτικών και λαού; Εάν κρίνουμε από τις μυριάδες φορές όπου ο λαός καλείται να εκλέξει αντιπροσώπους που κατέρχονται στην πολιτική και ζητούν την ψήφο του/εμπιστοσύνη του εκθέτοντας/παρουσιάζοντας ένα χ πρόγραμμα και την επαύριο της εκλογής τους εφαρμόζουν ένα ψ πρόγραμμα, καταφανώς διαφορετικό από εκείνο που προέταξαν για την εκλογή τους, τότε στην πλειονότητα των περιπτώσεων, μπορούμε να ομιλήσουμε για πολιτική εξαπάτηση/υφαρπαγή της λαϊκής ψήφου και καταχρήσεως της εμπιστοσύνης των εκλογέων, με παραπλανητικές μεθόδους, οδηγώντας στην ίδια την υφαρπαγή της εξουσίας! 
Δικαίως λοιπόν μπορούμε να μιλήσουμε για φαλκίδευση της λαϊκής εντολής, για εξαπάτηση του εκλογικού σώματος και για νομότυπη υφαρπαγή της εξουσίας, αφού δια της αντιπροσωπευτικής αναθέσεως, στην ουσία συντελείται η εκχώρηση της εξουσίας, μιας και οι πολιτικοί δεν λογοδοτούν ούτε υφίστανται καταλογισμό ευθυνών... 
Χαρακτηριστικά δείγματα τέτοιων φαινομένων ήταν η δημαγωγική εξαγγελία του Γ. Παπανδρέου "λεφτά υπάρχουν", που αντί για παροχές στα λαϊκά στρώματα οδήγησε τη χώρα στην υπογραφή των εθνοπροδοτικών Μνημονίων, στην εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας στους ξένους πιστωτές και σε καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας, η μεταστροφή του ΟΧΙ στο δημοψήφισμα του θέρους του 2015 σε ΝΑΙ προς το καθεστώς των Μνημονίων από τον Α. Τσίπρα κ.α. πολλά...
Και τώρα το δεύτερο σκέλος του ερωτήματος: Η εφαρμογή της αρχής της αντιπροσωπευτικότητος, κατά πόσο μετέβαλλε το ρόλο του πολίτη στα δημόσια δρώμενα; Η απάντηση και σε αυτό το σκέλος του ερωτήματος, είναι προφανής. Με την εκλογική ανάθεση στους βουλευτές να τους "εκπροσωπούν", οι πολίτες έχασαν την ουσιαστική διάσταση του ρόλου του πολίτη σταδιακά και κατέστησαν από πολίτες, απλοί "ψηφοφόροι", εκλογείς και τίποτε περισσότερο... Έχασαν την επαφή τους με τα δημόσια δρώμενα, δεν ασκούσαν ενεργό ρόλο στην διαμόρφωση και στην λήψη αποφάσεων για το κοινό καλό, έπαυσαν να ασχολούνται με τα ευαίσθητα και καίρια ζητήματα της πολιτείας και παθητικοποιήθηκαν, αφήνοντας ελεύθερο το πεδίο στους επαγγελματίες πλέον πολιτικούς "εκπροσώπους" τους να κάνουν διαχείριση της εξουσίας κατά το δοκούν, αφήνοντάς τους ελεύθερο το πεδίο να "αλωνίσουν", έχοντας μάλιστα στην φαρέτρα τους και τον νόμο "Περί (μη) Ευθύνης Υπουργών" που οι ίδιοι ψήφισαν, παραγράφοντας κάθε αδίκημα, αμέλεια, σκοπιμότητα που διέπραξαν και η οποία ζημίωσε την Πατρίδα και την κοινωνία...
Τα αποτελέσματα αυτής της πρακτικής τα βλέπουμε σήμερα σε όλη την τραγική τους διάσταση...
Καταληκτικά, συμπεραίνουμε αβίαστα ότι η εφαρμογή της αρχής της αντιπροσωπευτικότητος στην πολιτική, δίχως δικλείδες ασφαλείας και χωρίς λογοδοσία και καταλογισμό ευθυνών, δίχως αναφορά πεπραγμένων έναντι των πολιτών, κατέστησε τους τελευταίους παθητικοποιημένη μάζη, δημιουργώντας μία επαγγελματική συντεχνία δημαγωγών και σοφιστών που διαχειρίζονται την εξουσία και νέμονται τα ωφελήματά της κατά το δοκούν, εσχάτως δε εκτελούν και εντολές υπαγορευόμενες από ξένα, παγκοσμιοποιητικά, κέντρα αποφάσεων...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα

EΣΩΤΕΡΙΣΜΟΣ

ΕΙΔΑΝ ΤΟΝ ΑΚΤΙΝΟΒΟΛΟΝ ΑΣΤΕΡΑΝ, ΑΛΛΑ ΤΟΝ... ΠΡΟΣΠΕΡΑΣΑΝ... Τεκτονισμός και Θρησκεία: Ένα τεράστιο κεφάλαιο που ακόμη και σήμερα εξακολουθεί να εγείρει διχογνωμίες και να προκαλεί αντεγκλήσεις, ορθώνοντας τείχη καχυποψίας, φανατισμού και αντιπαλότητας. Μόνιμη επωδός των διαφόρων Τεκτόνων αποτελεί ο ισχυρισμός, ότι συγκροτούν φιλοσοφική οργάνωση που αποβλέπει στην αναζήτηση της αλήθειας, στην κοινωνική και ατομική πρόοδο, δίχως να έχουν οι τεκτονικές δραστηριότητες που επιτελούν θρησκευτικό χαρακτήρα. Προτάσσουν δηλαδή την θέση ότι ο Τεκτονισμός είναι αθρησκευτικός θεσμός που πραγματοποιεί όμως απρόσωπη αναφορά στο Ύπατο Όν αποκαλώντας το συμβολικά "Μέγα Αρχιτέκτονα (ή Γεωμέτρη) του Σύμπαντος" δίχως να υπεισέρχεται σε επιμέρους θρησκευτικά ζητήματα ή να θίγει θρησκευτικά δόγματα.  Πρόκειται για θέσεις που ακροβατούν μεταξύ σφύρας και άκμωνος, κι αυτό διότι: Κάθε μυστηριακό σύστημα που διαθέτει τελετές οι οποίες εμπεριέχουν αναφορές και επικλήσεις σε ανώτερες δυνάμεις, όποιες κι