Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΑΝΥΨΩΣΗ...

Ο τεκτονισμός αποτελεί μία κοσμοθεωρία και μία βιοαντίληψη που επιζητεί βιωματική και μόνο προσέγγιση, ειδάλλως κάθε τι που ακούγεται στις αίθουσες και στους ναούς του, αποτελεί στείρα φιλολογία, δίχως πρακτικό αντίκρυσμα. Ο Τεκτονισμός, στην αυθεντική και παραδοσιακή μου μορφή και διάσταση, ενέχει την τάση της αδιάκοπης αναζητήσεως της Αλήθειας, δίχως όρια και άνευ περιορισμών και δεσμεύσεων, έχοντας μόνον δύο παραμέτρους ως βασικά σημεία αναφοράς και προϋποθέσεις: Την αποδοχή μίας ύπατης αρχής, προσλαμβάνοντας την προσωνυμία του Μεγάλου Αρχιτέκτονος (ή Γεωμέτρη) του Σύμπαντος, κατά την πλατωνική αντίληψη και την προσήλωση στην αρχή της αθανασίας της ψυχής, η οποία αποτελεί τον πυρήνα κάθε μυστηριακού θεσμού και συστήματος από αρχαιοτάτων χρόνων...
Η μέθεξη της πεμπτουσίας των τεκτονικών αρχών, προϋποθέτει την εμβίωση και αποδοχή ενός συγκεκριμένου προτύπου συμπεριφοράς, βασικοί πυλώνες της οποίας είναι η χρηστοήθεια, η πνευματική γενναιότητα, η ευθύτητα και η κοινωνική ευαισθησία για την σταδιακή ανύψωση της κοινωνίας μέσα από το έργο του ατόμου, σμιλεύοντας καθημερινά εαυτούς, ως τους αλάξευτους λίθους... 
Διαμέσω αυτής της δοκιμασίας, η οποία είναι αδιάπτωτη, δοκιμασία η οποία συνιστά εναρμόνιση προς τις κοσμικές αρχές και τους φυσικούς και συμπαντικούς νόμους, ο αναζητητής της Αλήθειας, ο Τέκτων και ο εσωτεριστής ευρύτερα, ο πνευματικός λιθοξόος γνωρίζει ανύψωση τόσο πνευματική όσο και ψυχική, σμιλεύοντας εαυτόν και μεταλαμπαδεύοντας αρχές και αξίες διαμέσω προτύπων συμπεριφοράς προς την αμύητη κοινωνία, άγοντας συνειδήσεις προς την ατραπό του Καλού Καγαθού με την αρχαιοελληνική έννοια του όρου.    
Η κλιμακωτή εμβάπτιση στις αρχές του Φωτός και της Αλήθειας, δια μίας κατάλληλης τελετουργικής προετοιμασίας η οποία απευθύνεται όχι τόσο στη νόηση αλλά στην ψυχή, καλείται Μύηση. Η Μύηση λοιπόν συνιστά την πρόσληψη υπεραισθητών αληθειών και αποκαλύψεων, μέσω αλληγοριών και συμβόλων, μέσω τελετουργικών δρωμένων και δεικνυμένων, διαδικασία αρχέγονη που απευθύνεται στην υποσυνείδητη διάνοια, γι΄ αυτό και εντυπώνεται δια βίου στον μυούμενο καθώς και σε όσους μετέχουν σε αυτήν...
Τα σύμβολα στην μύηση και ευρύτερα στον Τεκτονισμό, μέσω της ορθής τους ερμηνείας, αποκαλύπτουν στον μυούμενο τα όσα οι πεπερασμένες αισθήσεις και ο εγκλωβισμός στα δεσμά της χονδροειδούς ύλης τον εμποδίζουν ή έστω τον δυσχεραίνουν να δει και να συνειδητοποιήσει, δεδομένου ότι τα πάθη και η προσκόλληση στην ύλη λειτουργούν ανασταλτικά ως προς την πρόσληψη του ακτινοβόλου φωτός, το οποίο εμπεριέχεται εντός της Αληθείας...Ο τεκτονικός ναός, τα εργαλεία, η όλη διακόσμηση, οι μυητικοί τύποι, τα σύμβολα, τα τελετουργικά δρώμενα, η κατάλληλη προς τούτο αμφίεση, τα λεγόμενα και τα δεικνύμενα, όλα αυτά δεν είναι παρά συμβολικές παραστάσεις και έννοιες στις οποίες ο αναζητητής του φωτός οφείλει επικέντρωση, εστίαση και ερμηνεία. Τότε ακριβώς τα Σύμβολα άγουν το Πνεύμα προς τα πεδία των Ανωτέρων Κόσμων, η προσέγγιση των οποίων αποτελεί και τον τελικό σκοπό κάθε μυημένης ψυχής...  
Η βιωματική εμβάπτιση στο βασίλειο των γνώσεων και η έμπρακτη υπηρέτηση αρχών και αξιών, είναι εκείνες που φέρουν τον Τέκτονα κοντά στην Γνώση. Μέσα από την βιωματική μέθεξη προς τις αρχές αυτές, επέρχεται η βίωση μίας ενορατικής αλήθειας και η συγκρότηση μίας ψυχικής αλύσσου ακατάλυτης, με όσους αδελφούς συμμερίζονται και αισθάνονται συντονισμένοι προς τις αρχές αυτές.
Όταν το Είναι μας ανυψωθεί και αρθεί πέραν των ανθρώπινων παθών και ευτελών επιδιώξεων, τότε οι αρμονικοί κραδασμοί θα γεννήσουν μία νέα πραγματικότητα, δυσθεώρητη για τους αμύητους, που θα οδηγήσει σε ψυχική ευδαιμονία, γαλήνη και υψηλόφρονα θέαση των πραγμάτων, υπό την σκέπη ενός  ανώτερου ιδεαλιστικού σκοπού...
Αυτή είναι η επιδίωξη του Ελληνοτεκτονισμού, αυτήν την προοπτική υπηρετεί και με την ιχνηλάτηση αυτού του σκοπού σπαργανωδώς αναβιώνει και πάλι ως ο Φοίνικας αναγεννάται εκ της κόνεώς του...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,