Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

"ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟΙ ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑΟΔΟΜΟΙ: Η Αληθινή Προέλευση του Τεκτονισμού"...

Πριν από πολλά χρόνια, η Ειμαρμένη με οδήγησε στο κατώφλι του γραφείου ενός ηλικιωμένου κυρίου, ο οποίος με καλοδέχθηκε με ευγένεια και εγκαρδιότητα. Επρόκειτο για τον Παναγιώτη Δ. Αναγνώστου, μέλος, τότε, του Υπάτου Συμβουλίου του Φιλοσοφικού Τεκτονισμού του 33ου βαθμού του Σκωτικού Τύπου.
Η επικοινωνία μαζί του και οι συζητήσεις που κάναμε, με ωφέλησαν και με ωρίμασαν πολλαπλά, αφού ο άνθρωπος αυτός, που σήμερα πλέον έχει μεταστεί στην Αιωνία Ανατολή, μου κέντρισε το ενδιαφέρον και με παρακίνησε να ασχοληθώ με την ελληνική παράδοση του Τεκτονισμού, μία παράδοση η οποία στα νεώτερα χρόνια είχε αναζωπυρωθεί από μυσταγωγικές προσωπικότητες όπως ήταν ο Σπυρίδων Νάγος, ο Πλάτων Δρακούλης, ο Ιωάννης Βασιλής, ο Αντώνιος Αδριανόπουλος, ο Δ. Ιωαννίδης, ο Ν. Καρβούνης, οι αδελφοί Παράσχη και πολλοί άλλοι λαμπαδηφόροι του προμηθεϊκού φωτός.
΄Ηταν η περίφημη “ελληνική γραμμή” στον τεκτονισμό, προσωπικότητες οξυδερκείς, έντιμες και χρηστοήθειες, με πραγματική καλλιέργεια και βαθειά εσωτερική γνώση και όχι επιτηδευμένη “επιμόρφωση”, οι οποίες με το έργο τους που εκτεινόταν από τις ομιλίες στις συμβολικές στοές και στα φιλοσοφικά εργαστήρια μέχρι τις διαλέξεις στον Αρχαιόφιλο Όμιλο Εκδρομών που είχαν συστήσει (με αρχική του επωνυμία “Τεκτονικός ΄Ομιλος Εκδρομών”) και στην Θεοσοφική Εταιρεία, επιχειρούσαν να ανασυστήσουν την πυθαγόρειο παράδοση και να επανεύρουν τον μίτο της Αριάδνης, κομίζοντας στους αναζητητές του φωτός μυστηριακές αλήθειες που ήταν επί αιώνες βαθειά κρυμμένες. Κρυμμένες από τον φόβο των διώξεων και του σκοταδισμού που επικρατούσε επί πολλούς αιώνες, κρυμμένες από τα περίεργα και βέβηλα μάτια των ανθρώπων, διαφυλαγμένες από τους δεισιδαίμονες, τους μη έχοντες αντιληπτική ικανότητα και τους ασεβείς...
Ο Παναγιώτης Αναγνώστου λοιπόν, μου πρωτομίλησε συγκροτημένα για την ελληνική προέλευση του Τεκτονισμού, για τις παρεισφρύσεις που είχε υποστεί και τις διαστρεβλώσεις από την αμύητη κοινωνία και με έστρεψε προς αυτή την τάση, η έρευνα γύρω από το έργο της οποίας αναδεικνύει την Αλήθεια περί της φύσεως και της προελεύσεως της Τεκτονικής Κοσμοθεωρίας. Θυμάμαι ότι κάναμε ατέρμονες συζητήσεις φιλοσοφικές και ιστορικές, τόσο στο γραφείο του, επί της οδού Κρατίνου, στην Πλατεία Κοτζιά, όσο και ορισμένες φορές στο σπίτι του στον Χολαργό, όπου είχε την ευγένεια να με προσκαλεί για φαγητό... Εκείνος με έφερε σε επαφή και με επώνυμα στελέχη του τεκτονικού χώρου, είτε σε επίσημες εκδηλώσεις και ομιλίες, είτε σε λευκές εορτές που διοργάνωνε το τάγμα και ειδικότερα η δική του συμβολική στοά “Προμηθεύς”, στην Καισαριανή για το θερινό Ηλιοστάσιο και αλλού...
΄Εκπληκτος άκουγα από το στόμα του παραδόσεις και διηγήσεις που περιελάμβαναν στοιχεία τα οποία έδιναν στις υπόνοιές μου και στις αναζητήσεις μου “σάρκα και οστά”... ΄Ετσι μου δημιούργησε το πνευματικό ερέθισμα για να ερευνήσω, να ασχοληθώ, να διεισδύσω στην ουσία του τεκτονισμού και να ανακαλύψω... Να ανακαλύψω ό,τι συμβαίνει αλλά δεν λέγεται, ό,τι ισχύει αλλά δεν διατυμπανίζεται...
Στο σημείο αυτό, εγείρονται κάποια εύλογα ερωτήματα: Κατά πρώτον γιατί αποσιωπάται ή έστω υποβαθμίζεται αρκετά η ελληνική προέλευση των μαστορικών συντεχνιών και προβάλλεται ο Μεσαίωνας ως απαρχή τους; Γιατί προτάσσεται ο μύθος του Χιράμ Αμπίφ και εξαίρεται η ιουδαϊκή παράδοση, ενώ οι ΄Ελληνες Φιλόσοφοι, Θεουργοί και Μύστες είχαν προβάδισμα και χρονολογικό και ποιοτικό, έχοντας εγκαθιδρύσει πάναγνα και έμφορτα συμβλολισμών και σοφίας Μυστήρια χιλιάδες χρόνια προτού οι Ιουδαίοι ή άλλος λαός γνωρίσει τι εστί πολιτισμός; Είναι δυνατόν η κληρονομιά του Ορφέως, του Πυθαγόρου, του Ηρακλείτου, του Πλάτωνος, του Αριστοτέλους και του Σωκράτους, του Μιχαήλ Ψελλού και του Πλήθωνος Γεμιστού, να... συγκρίνεται προς τις παραδόσεις του Μωϋσέως; Επιπλέον, γιατί στην Ελλάδα επικρατεί κάποια κρυψίνεια, σε αντίθεση προς άλλες χώρες, και οι Τέκτονες διστάζουν να προτάξουν και να δημοσιοποιήσουν την ιδιότητά τους; Αποτελεί πρόσκομμα ο φανατισμός και οι δεισιδαιμονίες που επικρατούν στην κοινωνία, έχοντας ταυτίσει τον Τεκτονισμό με ανυπόστατα σενάρια... επιστημονικής φαντασίας, οφείλεται στην δαιμονοποίησή του λοιπόν ή συνιστά αποτέλεσμα πνευματικής ατολμίας αλλά και κηλιδώσεως του τεκτονισμού με μύρια δυο σκάνδαλα και ατοπήματα αφρόνων μελών του; Για όλα όμως υπάρχει μία εξήγηση, η οποία εν προκειμένω παρέχεται μέσα στις σελίδες αυτού του βιβλίου.
Στα μεγάλα και βαθειά αυτά ερωτήματα απαντά το έργο του ενδόξου μυσταγωγού Σπυρίδωνος Νάγου, στα ερωτήματα αυτά μου απάντησε ευθέως και ο απεσταλμένος της Ειμαρμένης στον δρόμο μου, Παναγιώτης Δ. Αναγνώστου... Για τον λόγο αυτό, του αφιερώνω αυτό το βιβλίο και παραθέτω ένα δικό του κείμενο ως εισαγωγικό σημείωμα, τιμής ένεκεν και εκφράζοντας κατ΄ αυτόν τον τρόπο την ευγνωμοσύνη μου προς την αείζωη ψυχή του και τον σεβασμό του ως προς την επίγεια μνήμη του....
Ο Ελευθεροτεκτονισμός, αποκαλείται “αρχαίος και αποδεδεγμένος”, όμως στις πλείστες των περιπτώσεων θεωρείται ότι έχει την αφετηρία του στον Μεσαίωνα. Η παραδοξότητα μεγαλώνει εάν στις όποιες αναφορές στον τεκτονισμό, γίνεται μνεία στα αρχαία μυστήρια με τα οποία συνδέεται και από τα οποία έχει αντλήσει στοιχεία, αλλά για τους ιστορικούς και μη, εξακολουθεί να παραμένει θεσμός “μεσαιωνικός”... Θα σταθούμε στον όρο “αρχαίος” ο οποίος ως προσδιορισμός παραπέμπει στο απώτατο παρελθόν, σε βαθειές ρίζες και όχι φυσικά στα μεσαιωνικά χρόνια, στις συντεχνίες δηλαδή των λιθοξόων της Ευρώπης, αφού η αρχαιότητα ως περίοδος καταλαμβάνει τους αιώνες που προηγήθηκαν του Μεσαίωνος και φθάνουν μέχρι και τα ελληνιστικά χρόνια... Για να του αποδίδεται λοιπόν ο χαρακτηρισμός “αρχαίος”, σημαίνει ότι οι απαρχές του είναι κατά πολύ παλαιότερες από αυτές που παρουσιάζονται ως αφετηρία του... ΄Επειτα, Αυτό ακριβώς είναι ένα γόνιμο ερέθισμα που θα μας βοηθήσει στην ιχνηλασία των απαρχών του Τεκτονισμού στον χώρο και στον χρόνο...
Μέσα από τις σελίδες αυτού του συγγράμματος, θα καταδείξουμε ότι ο αυθεντικός Τεκτονισμός έχει καταβολές αρχαιοελληνικές, παραθέτοντας στοιχεία, δεδομένα, τεκμήρια. Περί της ελληνικής προελεύσεως του Τεκτονισμού συνηγορούν πολλά στοιχεία τα οποία συναθροιζόμενα και συνδεόμενα, συγκροτούν μία εξελικτική συνέχεια, αυτό που στις μυστικές εταιρείες αποκαλούν “μυητική διαδοχή”. Εξ΄ άλλου τα αρχαία μυστήρια ήσαν τελετουργικά δρώμενα αφύπνισης του εσώτερου εαυτού, μετερχόμενα συμβόλων, αλληγοριών, περιλαμβάνοντας τα λεγόμενα και τα δεικνύμενα, αποδιδόμενα με δραματουργικό τρόπο ώστε να εντυπώνονται οι υψηλές έννοιες που περιέκλεισαν στην υποσυνείδητη διάνοια του μυουμένου. Μύηση είναι η υπεραισθητική αποκάλυψη κοσμικών νόμων και αληθειών, διεργασία ψυχουργική και νοητική που γινόταν στα αρχαία μυστήρια και κατά τον ίδιο ακριβώς τρόπο συνεχίζεται και στον Τεκτονισμό, όντας κληρονόμος των αρχαίων μυστηρίων, έχων σαφή μεταφυσική διάσταση και χροιά...
Απόσπασμα από τον Πρόλογο του Βιβλίου...
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να απευθύνονται στο τηλ. 6909-753372 ή στο email: ionhellas@gmail.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ & Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ... Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2010, η ΝΔ επί Προεδρίας Αντώνη Σαμαρά, είχε ταχθεί αναφανδόν εναντίον της ψηφίσεως του πρώτου Μνημονίου, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι "η συνταγή αυτή δεν βγαίνει" και μιλώντας για σειρά θέσεων (Ζάππειο 1, 2, 3), που ανέτρεπαν το μνημονιακό καθεστώς. Ένα καθεστώς που εκχωρούσε την Εθνική Κυριαρχία στους ξένους πιστωτές και προέβλεπε συνθήκες εξοντώσεως του μέσου Έλληνα με μεγιστοποίηση των φόρων, περικοπή μισθών, συντάξεων, συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους, περικοπές δαπανών απαραίτητων για τη λειτουργία της παιδείας, της υγείας, της άμυνας κ.ο.κ. Δήλωνε τότε ο πρόεδρος της ΝΔ τα ακόλουθα: Τον Οκτώβριο του 2010 ο Αντώνης Σαμαράς , πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είχε καταδικάσει την πολιτική του μνημονίου. « Δεν πάει άλλο, κάτ ι πρέπει να αλλάξει, η πολιτική του μνημονίου πρέπει να αλλάξει» τόνιζε ο Α. Σαμαράς προσθέτοντας ότι «το μνη
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και