Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΘΑΝΑΤΟΣ, Η ΜΕΤΑΜΟΡΦΩΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΚΑΙ Ο ΝΟΜΟΣ ΤΟΥ ΑΝΤΙΠΕΠΟΝΘΟΤΟΣ...

Είθισται οι άνθρωποι να έχουν προαιώνια διαμορφωμένο και κατασταλαγμένο έναν φόβο για το οριακό γεγονός του θανάτου. Η μετάσταση σε ένα άλλο πεδίο, το άγνωστο, τους προκαλεί δέος, ανησυχία, τους καθηλώνει. Κατά την αρχαιότητα στην Σπάρτη είχε εγκαθιδρυθεί ναός του ΄Αδη, όμως μετά από ένα χρονικό διάστημα παύθηκε η λειτουργία του, καθώς ουδέποτε είχε εισακούσει ο θεός του Κάτω Κόσμου παρακλήσεις...
Ο Θάνατος όμως για τους γνωρίζοντες, για τους μύστες, δεν αποτελεί κάτι το επώδυνο. Καθώς το "πραγματικό είναι και πραγματικά αθάνατο που είμαστε ονομάζεται ψυχή", ως λέγει ο Πλάτων, ο θάνατος δεν μεταβάλλει κάτι ουσιαστικά από την αληθινή υπόσταση του ατόμου, παρά σηματοδοτεί τον διαχωρισμό σώματος-ψυχής, οδηγώντας το φθαρτό ενδιαίτημα στην διαδικασία της διαλύσεώς του στα εξ ων συνετέθη αφ΄ ενός, επιφέρει αφ΄ετέρου την απελευθέρωση της αθάνατης ψυχικής ουσίας και την επανένωσή της με την θεϊκή αρχή στα ουράνια πεδία, προετοιμαζόμενη για την επόμενη ενσάρκωσή της...
Δια τούτο και ο μυσταγωγός Σπυρίδων Νάγος είχε διακηρύξει τα ακόλουθα: "Όταν ακούτε θάνατο να εννοείτε μεταμόρφωση". Είτε η ψυχή εισέρχεται στο αστρικό πεδίο, είτε, οι εξελιγμένοι πνευματικά άνθρωποι διέρχονται αυτό το πεδίο φθάνοντας στα ανώτερα πεδία, ανάλογα προς τον βαθμό εξέλιξεώς τους. Η οντότητα στο αστρικό πεδίο παραμένει τον περισσότερο χρόνο της μεταθανάτιας εμπειρίας της. Συνεχίζει να διατηρεί τα αισθητήρια όργανά της. Παρακολουθεί, εποπτικά πλέον, τις φιλοδοξίες της, τις προσπάθειές της, τις αποτυχίες της, τα μίση και τις αγάπες της, όλα όσα την διέκριναν στην γήινη ζωή της.
Ο φόβος του θανάτου καλλιεργείται εντέχνως και από τα διάφορα θρησκευτικά κατεστημένα, προκειμένου να εγκλωβίζουν τους ανθρώπους, εκμεταλλευόμενα την αφέλεια και την άγνοιά τους, σε κινδυνολογικά μεταφυσικά διλήμματα...
Κατά την μετάσταση, το αστρικό σώμα του ανθρώπου, μετασχηματίζεται σε ένα σύνολο επτά στρωμάτων, όπου το ένα ίσταται επάνω απ΄το άλλο, αναμένοντας τη διαδικασία της Ψυχοστασίας, της κρίσεως δηλαδή της ψυχής, σύμφωνα με τον νόμο της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης ή Αντιπεπονθότος... 
Ο εσωτεριστής έχει επίγνωση του γεγονότος ότι ολόκληρη η ζωή αποτελεί "μελέτη θανάτου". Επιπλέον γνωρίζει ότι για τους μύστες, η μετάσταση στην Αιωνία Ανατολή, συνιστά απλά μία μεταστοιχείωση της ενέργειας και της ύλης, δια της αναγωγής της σε άλλα επίπεδα και άλλες μορφές. Ανάλογες ιδέες εκφράζει ο δεσμώτης Σωκράτης στον πλατωνικό διάλογο "Αξίοχος" όπου αναπτύσσει την ιδέα της αθανασίας της ψυχής και στοχάζεται περί του Επέκεινα. Όταν ο άνθρωπος ζει, υπάρχει απουσία του θανάτου, ενώ όταν επέρχεται ο θάνατος, δεν υφίσταται παρουσία της ζωής, επισημαίνει ο φιλόσοφος, επιδιώκοντας να εξοικειώσει τους αμύητους προς το γεγονός της μεταστάσεως σε άλλα πεδία. Γι΄ αυτό και οι Τέκτονες, αλλά όχι μόνον αυτοί, αποκαλούν τον θάνατο ως την "Ύψιστη Μύηση", αφού συνιστά τη διάβαση της ψυχής σε άλλα πεδία, τα οποία κάποτε της ήσαν οικεία, προς τα πεδία της πρωταρχικής της αφετηρίας και εκκινήσεως...
Η πνευματική εικόνα μας είναι διαμορφωμένη στα επίπεδα αυτά μετά την ενέργεια που συγκεντρώσαμε από την προσφορά μας σε όλη την διαδρομή των διαδοχικών ενσαρκώσεών μας.  Η εικόνα αυτή έχει χρώματα, ήχους και κραδασμούς που συνθέτουν την ολική της παρουσία, μέχρι την κρίση της και την επάνοδο, σε δεδομένη στιγμή, εκ νέου στη γη... Ο Πλάτων αναφέρεται κατά μέσον όρο σε 777 επανακυκλήσεις της ψυχής από και προς την ύλη, προτού υψωθεί στα ουράνια υψίπεδα, αγόμενη στα Ηλύσια Πεδία, είτε στα Τάρταρα... 
Χρέος μας, είναι η ηθική και πνευματική τελειοποίηση, ώστε να εκπληρωθεί η ορφική ρήση  περί της τελευτήσεως των ενσαρκώσεων, καθ΄ ότι κάθε νέα ενσάρκωση, κάθε ανάγκη δηλαδή της ψυχής να επανέλθει στα γήϊνα εντός υλικού φορέα, σημαίνει το ανεκπλήρωτο της τελειοποιήσεως, προς χάριν του οποίου σκοπού πραγματώνεται η εμψύχωση της ύλης...
Γ. ΝΙΚΟΛΑΪΔΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...