Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΙ ΣΤΟΧΑΣΜΟΙ

ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ-ΑΓΕΛΗ ΤΩΝ ΑΝΔΡΑΠΟΔΩΝ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ, ΜΑΣ ΟΔΗΓΕΙ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ ΤΟ ΦΩΣ ΣΤΗΝ ΟΛΥΜΠΙΑ ΑΝΑΤΑΣΗ!

Ο άνθρωπος οφείλει να είναι ερευνητική φύση και ένα κινούμενο ερωτηματικό. Η διερώτηση, η αμφισβήτηση, η έρευνα, η διεισδυτική εμβάθυνση και η υποβολή των πάντων σε έλεγχο και κριτική, είναι εκείνα τα στοιχεία και οι πρωταρχικοί παράγοντες που ώθησαν την ανθρωπότητα και οδήγησαν τον Ελληνισμό στην γέννηση ενός δυσθεώρητου πολιτισμού και στην θεμελίωση των επιστημών, η ορολογία στις πλείστες εκ των οποίων παραμένει ακόμη ελληνική γιατί οι πρόγονοί μας τις δημιούργησαν εκ του μηδενός... 
Η δογματική αγκύλωση και η εμμονή σε στερεοτυπικές προκαταλήψεις, η άρνηση ενεργοποιήσεως της κριτικής και νοητικής ικανότητας που διαθέτουμε και η εμμονή σε δογματικές θέσεις, αποτελούν εκφάνσεις της ασιατικής ανατολής που δεν χαρακτηρίζουν τον Έλληνα Άνθρωπο...
Οι πρόγονοί μας παρομοίαζαν τον εχέφρονα άνθρωπο με τη μέλισσα. Όπως η μέλισσα επικάθεται σε όλα τα άνθη, από τα πιο πλούσια, όμορφα και εύοσμα όμως λαμβάνει τη γύρη, έτσι και ο άνθρωπος οφείλει να εξετάζει κάθε μορφής πληροφορία, άποψη, γνώμη, όμως τις άριστες εξ αυτών να υϊοθετεί και να ενισχύει το γνωστικό του υπόβαθρο...
Σήμερα, οι μάζες έχουν εθιστεί να μην υποβάλλουν τα όσα βλέπουν ή έρχονται αντιμέτωποι σε νοητική κρίση και έλεγχο, παρά παθητικά αποδέχονται ό,τι και όπως τους το παρουσιάζουν τα μέσα μαζικής αποχαυνώσεως του καθεστώτος, ακριβώς γιατί η κριτική και νοητική τους ικανότητα για εμβάθυνση έχει ατροφήσει, έχει ατονήσει έως και εξαλειφθεί. Άλλοι πάλι, δεν την ενεργοποιούν, αν και την διαθέτουν ανεπτυγμένη, είτε από φόβο γνωρίζοντας ότι η αμφισβήτηση και η διατύπωση μίας ουσιαστικής θέσεως που δεν είναι αποδεκτή από το σύστημα, εγείρει συγκρουσιακή τροχιά, ή απλά από υστεροβουλία και ωφελιμιστική σκοπιμότητα φροντίζουν ώστε να ευθυγραμμίζονται με τις καθεστωτικές επιταγές και επιλογές, ασχέτως εάν ενδόμυχα τις εγκρίνουν ή όχι. 
Έτσι, η κοινωνία αυτή, έχει ατροφήσει ως προς την σκέψη, έχει καταστεί αγελαία μάζα, έχει εκθηλυνθεί από τη νωθρότητα και την υποκρισία, έχει εκτραχυλυνθεί από την απουσία ηθικής (εναρμόνιση με τα φυσικά θέσφατα και τη φυσική νομοτέλεια) και έχει απωλέσει κάθε ίχνος ηρωϊσμού, ευθύτητας και αρετής...
Η ειδοποιός διαφορά μίας αληθινά Ελληνικής Κοινωνίας προς αυτό το συνοθύλευμα ψυχών και σωμάτων που καλείται "κοινωνικό σύνολο", έγκειται στο γεγονός ότι ο Έλλην Άνθρωπος τυγχάνει αφυπνισμένος, τυγχάνει Πολίτης/Οπλίτης προασπιστής της πατρώας γης και των αξιών που συνδέονται προς αυτή, τυγχάνει οξύνους αναζητητής της Αλήθειας και δεν υποτάσσεται δουλοπρεπώς σε πλάνες και δόγματα. Αναζητεί πάντοτε το Φως, γι΄ αυτό και έχει το μοναδικό προνόμιο να χαιρετά, κυριολεκτικά και μεταφορά, κάθε αυγή, όρθιος, ευθυτενής, αγέρωχος, τον ανατέλλοντα Ήλιο! Είναι πυρφόρος νους και όχι αντιφυσικό ανδράποδο, είναι θεματοφύλακας των αρχών και των αξιών του Ανθρωπισμού και του Πολιτισμού και όχι εθελόδουλος σκλάβος, γι΄ αυτό και ούτε δεισιδαίμων τυγχάνει, ούτε δογματικός, ούτε προσκυνά ψεύτικούς θεούς και διεφθαρμένα ιερατεία, ούτε αποδέχεται κίβδηλες καταστάσεις, εξωνημένους, Εφιάλτες και πάσης φύσεως σοφιστές της κακιάς ώρας και ξενόδουλους δημαγωγούς. 
Εξ Ελλάδος το Φως, ενάντια στον σκοταδισμό, στον δογματισμό και στην εκφυλιστική παράνοια των καιρών που διανύουμε...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Ο χρήστης panagiotis margaritis είπε…
Εξ ελλάδος το φώς........

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...