Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΔΕΟΛΟΓΙΚΟΣ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΙΣΜΟΣ

ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΤΗΣ ΠΑΡΑΚΜΗΣ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΥΚΛΟΥ...

Η εποχή που διανύουμε, βαθύτατα παρακμιακή, έχει καταστεί τέτοια διότι έχει επέλθει παραβίαση των φυσικών και συμπαντικών νόμων, έχει καταλυθεί η φυσιολογία και ο,τιδήποτε τεχνητό, αφύσικο, διαστροφικό, έχει αποθεωθεί, προωθούμενο από νοσηρά παγκοσμιοποιητικά κέντρα που αποβλέπουν στην κοινωνική αποσάθρωση... Η εποχή αυτή, που ίσως υπερβαίνει σε παρακμή και σε διαφθορά και την ύβρη των Ατλαντίων, έχει περιγραφεί από τον φιλόσοφο Ιούλιο Έβολα στην πραγματεία του για το πρόβλημα της παρακμής, από την οποία και παραθέτουμε ακολούθως ένα χαρακτηριστικό απόσπασμα:

"Δεν έχει κανένα απολύτως νόημα το να επιδοθούμε σε ευχολόγια με τις ψευδαισθήσεις της οιασδήποτε αισιοδοξίας: Σήμερα βρισκόμαστε ενώπιον του τέλους ενός κύκλου.

Αιώνες τώρα, αρχικά ανεπαίσθητα, κατόπιν με την ορμή μιας κατολίσθησης, πολλαπλές διεργασίες κατέστρεψαν στην Δύση ολόκληρη την κανονική ανθρώπινη τάξη και νομοτέλεια, αλλοιώνοντας κάθε ανώτερη αντίληψη για τη ζωή, τη δράση, τη γνώση και τον αγώνα...

Η ορμή αυτής της πτώσης, η ταχύτητα εξάπλωσής της, ο ίλιγγος με τον οποίο επικράτησε, έχουν ονομαστεί «πρόοδος». Αναπέμψαμε ύμνους στην «πρόοδο» παραπλανώντας τους εαυτούς μας με την απατηλή πεποίθηση ότι αυτός ο πολιτισμός –ένας "πολιτισμός" της ύλης και των μηχανών– ήταν ο κατ’ εξοχήν πολιτισμός, αυτός για τον οποίο ήταν προορισμένη ολόκληρη η ιστορία του κόσμου... Ο άνθρωπος απαρνήθηκε κάθε ανώτερη αξία και ιδανικό, υποτασσόμενος σε μία (ψευδο)ευδαιμονιστική μετριότητα..."
Ιούλιος Έβολα
"Το πρόβλημα της Παρακμής"

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

ΠΑΡΑΔΟΣΗ

ΤΑ ΟΛΥΜΠΙΑ ΩΣ ΙΕΡΑΤΙΚΗ ΘΕΣΜΟΘΕΣΙΑ, Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΦΗΣ ΤΟΥ ΠΥΡΟΣ & ΟΙ ΤΡΑΒΕΣΤΙ... Έχει καθιερωθεί, με την αναβίωση των ολυμπιακών δρωμένων, στην αθλητική τους διάσταση, να πραγματοποιείται η διαδικασία της λαμπαδηδρομίας, διαμέσω της οποίας πραγματώνεται η μεταφορά/μεταλαμπάδευση του φωτός που ανάβει τελετουργικά στην Ιερά Άλτη... Το ιερατικό δρώμενο παραμένει και εκτελείται μεν, αλλά εκλαμβάνεται ως τυπολατρική παράσταση, μέρος του τελετουργικού, αποκομμένου όμως από την αρχέγονη ιερότητα με την οποία είχε περιβληθεί προς τιμήν του Ολυμπίου Διός, του Απόλλωνος, του Ερμή, του πατρώου Ηρακλή και του λοιπού ολυμπίου πανθέου... Η φετινή μεταφορά του ολυμπιακού φωτός στο Παρίσι, από τραβεστί, αποτελεί μία ακόμη σοβαρή παρέκκλιση από το πνεύμα και την ουσία των αρχέγονων ολυμπίων δρωμένων, καθώς ανταποκρίνεται ευκρινέστατα σε πολιτικές και μόνο σκοπιμότητες διαδόσεως και επιβραβεύσεως της ομοφυλοφιλίας... Και ομιλούμε περί σοβαροτάτης παρεκκλίσεως, διότι σύμφωνα με την νομοθεσία του
Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

ΝΕΟΤΑΞΙΚΟ ΦΕΡΕΦΩΝΟ ΤΩΝ ΡΟΤΣΙΛΝΤ Ο ΕΜΜΑΝΟΥΕΛ ΜΑΚΡΟΝ! Εξεπλάγησαν δυσμενώς έως και σοκαρίστηκαν ουκ ολίγοι με αφορμή τα δρώμενα κατά την έναρξη των "Olympic Games" που διεξάγονται αυτή την περίοδο στην Γαλλία. Η δυσμενής τους έκπληξη, αποστροφή και αγανάκτηση, σχετίζεται με την κακοποίηση της ιστορίας κατά βάναυσο τρόπο, τον εκχυδαϊσμό και την απροκάλυπτη εξύμνηση της ομοφυλοφιλίας, προβάλλοντας ως λαμπαδηφόρους αλλά και κατά την τελετή των εγκαινίων, τέτοια πρότυπα... Όσοι γνωρίζουν το παρασκήνιο όμως, διόλου δεν εξεπλάγησαν... Γιατί ο Γάλλος Πρόεδρος Μακρόν, δεν είναι τίποτε άλλο, παρά ένας "σταυροφόρος" του Σιωνισμού, ένας πρώην ανώτατο στέλεχος των Ρότσιλντ και μέτοχος στην τράπεζά τους που προωθήθηκε στην πολιτική. Ευεπίφορος στις ομοφυλοφιλικές απόψεις, πριν λίγα χρόνια είχε προκαλέσει έντονα την γαλλική, και όχι μόνο, κοινή γνώμη, φωτογραφιζόμενος με αφρικανικής προελεύσεως "Γάλλους πολίτες", σε άκρως προκλητικές σκηνές, να επιδίδονται σε χυδαίες και