Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΑ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΑ ΕΛΛΑΔΑ...

Σε μία εποχή κατά την οποία η ομοφυλοφιλία προωθείται, για πολιτικές σκοπιμότητες από σιωνιστικά/παγκοσμιοποιητικά κέντρα, ας εντρυφήσουμε στις πηγές των αρχαίων προγόνων μας, προκειμένου να διαπιστώσουμε πως αντιμετώπιζαν το φαινόμενο αυτό:
«Ὁ τῶν κιναίδων βίος, οὗτος οὐ δεινὸς καὶ αἰσχρὸς καὶ ἄθλιος», Γοργίας, 494e, Πλάτων, (Απόδωση στη νεοελληνική: "Ο βίος των κιναίδων είναι δεινός, αισχρός και άθλιος).
«Ἐννοεῖται ὅτι ἡ φύσις ὁδηγεῖ τὰ θηλυκὰ νὰ εἶναι σὲ ἐπαφὴ μὲ τὰ ἀρσενικά ἀπὸ τὴν γέννησίν τους καὶ ἡ ἡδονὴ σὲ αὐτὰ εἶναι φανερὸν πὼς ἔχει δοθεῖ σύμφωνα μὲ τὴν φύσιν· τὼν ἀρσενικῶν μὲ τὰ ἀρσενικά (ἡ ἐπαφή) καὶ τῶν θηλυκῶν μὲ τὰ θηλυκά (εἶναι) παρὰ φύσιν», 636c, Νόμοι, Πλάτων. 
«Την επαφή μεταξύ ανδρών να την εξαλείψουμε και να την απαγορεύσουμε εντελώς", Νόμοι, 841d, Πλάτων.  
Οι αρχαίοι Έλληνες εκείνους που έλκονταν σαρκικά από άτομα του ιδίου φύλου τους αποκαλούσαν "Κιναίδους" (Ο κινών την αιδώ, όπου η Αιδώς ήταν θεότητα σημαντική, εννοώντας ότι επισείουν την μήνη της Αιδούς λόγω της συμπεριφοράς τους).
Στο λεξικό του Σουΐδα, στο λήμμα "Κιναιδεία" διαβάζουμε: η παρὰ φύσιν ασέλγεια.
Κίναιδος: ο καταπύγων, ο καθ' όλου αισχρός, κακοήθης ἄνθρωπος», λεξικό Liddell- Scott, τόμ. Β', σελ. 719. 
Επίσης, για τους ομοφυλόφιλους χρησιμοποιούσαν τους ακόλουθους όρους:
- ΕΥΡΥΠΡΩΚΤΟΣ [κατὰ Αριστοφάνη (Νεφέλαι, 1090), ευρύς+ πρωκτός, ο έχων, εκ των διεισδύσεων, ευρὺ πρωκτό],
- ΛΑΚΚΟΠΡΩΚΤΟΣ [κατὰ Αριστοφάνη (Νεφέλαι, 1330), λάκκος+ πρωκτός, ο έχων διευρυμένον, ως «λάκκο», πρωκτό],
- ΚΑΤΑΠΥΓΩΝ/ΚΑΤΑΠΥΓΟΣ [κατὰ Αριστοφάνη (Ιππείς, 639/Σφήκες, 687), (κατά+πυγή (= ο πρωκτὸς μαζὶ με τους γλουτούς).
- ΠΥΓΑΛΓΙΑΣ, πυγή+άλγος, αυτὸς που έχει πόνους στα οπίσθια,
- ΣΑΥΛΟΣ/ΣΑΥΛΟΠΡΩΚΤΟΣ, σαῦλος (σεύω=ορμώ)+ πρωκτός, ο «κουνιστός»,
- ΔΙΕΡΡΥΗΚΩΣ, εκ του διαρρέω, δεν έχω στεγανότητα κ.α.

Σαφώς και υφίστατο ομοφυλοφιλία στην αρχαία Ελλάδα, όπως και και σε κάθε εποχή. Όμως οι ομοφυλόφιλοι, ήσαν στο περιθώριο της δημόσιας και της ιδιωτικής ζωής, δεν έχαιραν εκτιμήσεως, στερούνταν πολιτικών δικαιωμάτων, δεν είχαν το δικαίωμα να αναλάβουν πολιτικά, στρατιωτικά ή ιερατικά αξιώματα και εφ΄ όσον προσπαθούσαν να προσεταιριστούν ανήλικα παιδιά, τους επιβαλλόταν θανατική ποινή. Εν αντιθέσει προς το σήμερα, που προβάλλονται παντοιοτρόπως και προωθούνται από παγκοσμιοποιητικά κέντρα, εν ονόματι δήθεν των "ανθρωπίνων δικαιωμάτων" (επιλεκτικές ευαισθησίες έχουν οι κοσμοεξουσιαστές) προκειμένου να επέλθει η κατάρρευση των κοινωνιών και να είναι απόλυτα παθητικές και ελεγχόμενες...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...