Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΟΣΟ Η ΕΛΛΑΔΑ ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΣΚΛΑΒΩΜΕΝΗ ΣΤΗΝ ΞΕΝΟΚΡΑΤΙΑ, Ο ΑΓΩΝΑΣ ΤΟΥ 1821 ΠΑΡΑΜΕΝΕΙ ΑΔΙΚΑΙΩΤΟΣ...

Η επανάσταση του 1821 ακόμη και κατά την προετοιμασία της βρέθηκε αντιμέτωπη με αντικρουόμενα συμφέροντα και επιδιώξεις, τις οποίες έπρεπε να αντιμετωπίσει με επιτυχία, οι οποίες προέρχονταν από την φθίνουσα οθωμανική αυτοκρατορία, την επίσημη εκκλησία, τις ξένες δυνάμεις και την εμφύλια διαμάχη που προέκυψε μετά την κήρυξη της επανάστασης, με αφορμή τα αξιώματα και τα διαβόητα δάνεια του αγώνα...
Την επανάσταση δεν την ήθελε η Εκκλησία η οποία είχε προσχωρήσει πλήρως στις επιδιώξεις του Σουλτάνου, έχοντας αποδεχθεί πλήρως τον κοσμικό ρόλο του και μάλιστα είχε εκδώσει και τις διαβόητες "Πατερικές Διδασκαλίες" στις οποίες αποκαλούσε την επικυριαρχία του Σουλτάνου ως... θεόσταλτη! Είναι οι ίδιοι ιεράρχες που έσπευσαν να αποκηρύξουν όσους κληρικούς συμμετείχαν στα Ορλωφικά και στους ρωσοτουρκικούς πολέμους, είναι οι ίδιοι ιεράρχες που φρόντισαν μαζί με τοπικούς άρχοντες να εξοντώσουν τους κλεφταρματολούς και την οικογένεια των Κολοκοτρωναίων στην Πελοπόνησο αλλά και να αποκηρύξουν την Επανάσταση και να αφορίσουν τους συντελεστές της...
Η επανάσταση είχε να αντιμετωπίσει όχι μόνο το μένος των μεγάλων δυνάμεων της εποχής που ήθελαν αδιατάρακτο το καθεστώς στη χερσόνησο του Αίμου και ευρύτερα στην Ευρώπη σύμφωνα με τις επιταγές της "Ιερής Συμμαχίας", αλλά και την εναντίωση μεγαλοκοτσαμπάσηδων και Πατριαρχών... Είναι ωστόσο ψεύδος το γεγονός ότι η Επανάσταση είχε ταξικό χαρακτήρα, γιατί σε αυτή μετείχαν άνθρωποι όλων των κοινωνικών προελεύσεων και των εισοδηματικών κατηγοριών, από απλούς πένητες μέχρι την Μπουμπουλίνα, τον Εμ. Παππά και τον Ιωάννη Βαρβάκη που εισήλθαν στην επανάσταση πάμπλουτοι και εξήλθαν πάμπτωχοι, δίνοντας την περιουσία τους ολάκαιρη για την αναγέννηση της Πατρίδας...
Είναι επίσης μύθος το γεγονός ότι η Επανάσταση του 1821 επηρεάστηκε από την γαλλική επανάσταση και τον καρμποναρισμό. Τα γεγονότα αυτά όντως συνετάραξαν την Ευρώπη, όμως η Ελληνική Επανάσταση και η Φιλική Εταιρεία είχαν ως σημείο αναφοράς τους τον γερμανικό αρχαιολατρικό ρομαντισμό, την φιλοπατρία και την εθνική ενότητα-κοινωνική συνοχή. Περισσότερο επηρέαστηκαν οι επαναστάτες από το Ναπολεόντειο πνεύμα, και την αναδυόμενη αρχαιολατρεία, τον ορθολογισμό που ήταν συνυφασμένος με την αναγέννηση των επιστημών, την αναπόληση του προγονικού μεγαλείου παρά από τις καρμπονάρικες επιδιώξεις...
Οι φατριασμοί, η κομματοκρατία και η ξενοκρατία που εγκαθιδρύθηκε με τη σύσταση του "Γαλλικού", του "Αγγλικού" και του "Ρωσικού" κόμματος, οι ονομασίες των οποίων ήταν ενδεικτικές των σκοπών που εξυπηρετούσαν, σε συνάρτηση με τα δάνεια του αγώνα η διεκδίκηση θέσεων, αξιωμάτων και προνομίων, λίγο έλειψαν να σβήσουν εντελώς την επαναστατική φλόγα... Εν τέλει, η μεταστροφή των μεγάλων δυνάμεων, για δικούς τους λόγους, επέφερε το ποθητό αποτέλεσμα, όχι όμως σε ολόκληρη την έκτασή του...
Τα δεινά του Ελληνισμού δεν έπαυσαν όμως... Η δολοφονία του Εθνικού Κυβερνήτη, Ιωάννη Καποδίστρια, η μη απελευθέρωση ολοκλήρου του έθνους, ο εκθρονισμός του Όθωνα όταν πυροδότησε την Μεγάλη Ιδέα και ο επιβληθείς οικονομικός έλεγχος της χώρας με τη πτώχευσή της επί Χ. Τρικούπη, οι αποκλεισμοί των ελληνικών λιμανιών από τον αγγλογαλλικό στόλο και οι δηλώσεις του πρέσβη της Αγγλίας Λόυδ ότι "Ελλάδα ανεξάρτητη δεν νοείται. Ή θα είναι ρωσική, ή θα είναι αγγλική. Και επειδή δεν νοείται να είναι ρωσική, θα είναι αγγλική", υποδηλώνουν ότι η Ξενοκρατία ήταν βαθειά ριζωμένη στον τόπο. Και παρά τις θυσίες των αγωνιστών, το όραμα της Εθνικής Ανεξαρτησίας και Κυριαρχίας δεν εκπληρώθηκε, στον βαθμό τουλάχιστον που οραματίστηκαν οι μαχητές της Ελευθερίας και το πότισαν με το αίμα τους... Οι αγώνες για την πολιτική αποκατάσταση του Ελληνισμού θα συνεχίζονταν μέχρι τους Βαλκανικούς Πολέμους, μέχρι την Μικρασιατική Εκστρατεία, δίχως να τελεσφορήσουν... 
Σήμερα, 200 και πλέον χρόνια, μετά την Εθνεγερσία του 1821, η Ελλάδα τελεί υπό καθεστώς μνημονιακής κατοχής. Έχει εκχωρήσει την Εθνική της Κυριαρχία σε ξένους πιστωτές, τελεί υπό καθεστώς ελεγχόμενης χρεοκοπίας και οι εθνικές της υποδομές και ο εθνικός της πλούτος (λιμάνια, αεροδρόμια, οργανισμοί κοινής ωφελείας-ενέργεια, τηλεπικοινωνίες, σιδηρόδρομοι, υπέδαφος κ.α.) εκποιούνται σε ξένα καρτέλ, ενώ οι πολιτικές μαριονέτες που ασκούν ρόλο τοποτηρητή των ξένων συμφερόντων, ομιλούν αναιδώς περί "ελληνοτουρκικής φιλίας"...
Σήμερα, 200 και πλέον χρόνια μετά την ηρωϊκή εθνεγερσία που ξεκίνησαν ο Αλέξανδρος Υψηλάντης και ο Ιερός Λόχος και κλιμάκωσαν οι αγωνιστές στην ηπειρωτική Ελλάδα και Πελοπόννησο, το αίτημα για Εθνική Ανεξαρτησία και Κυριαρχία παραμένει επίκαιρο... Σήμερα, 200 χρόνια μετά την Επανάσταση του 1821, η Ελλάδα σκιάζεται από ένα σύγχρονο "σχέδιο Ιμπραήμ", καθώς εξισλαμίζεται και εκατομμύρια λαθροεποίκων αλλοιώνουν την εθνολογική σύσταση του πληθυσμού και τη φυσιογνωμία αλλά και την ταυτότητά της... 
Είναι αδύνατον να αντιμετωπισθεί ο εξωτερικός εχθρός, ενόσω ο εσωτερικός εχθρός ως πέμπτη φάλαγγα παραμένει ισχυρός και κατέχει την εξουσία υποσκάπτοντας και εκποιώντας την Πατρίδα... Είναι αδύνατον να αντιμετωπισθούν οι εξωτερικές επιβουλές, ενόσω η εγχώρια γάγγραινα, οι δοτοί των ξένων κέντρων ελέγχουν την εξουσία και κατευθύνουν τα δημόσια πράγματα σύμφωνα με τις επιταγές των αφεντικών τους, τελώντας υπό καθεστώς εξαγοράς και εκβιασμών... Πρώτο μέλημα λοιπόν, η αντιμετώπιση των Νενέκων, των Εφιαλτών, των Προσκυνημένων...
Οι ψυχές των αγωνιστών προσδοκούν να δούν μία Ελλάδα αντάξια των αγώνων και των θυσιών τους... ΔΟΞΑ ΚΑΙ ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΗΡΩΕΣ ΤΟΥ 1821. Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΚΑΙ ΓΝΗΣΙΟΤΕΡΗ ΑΠΟΤΙΣΗ ΤΙΜΗΣ ΠΡΟΣ ΑΥΤΟΥΣ, ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΧΙΣΗ ΤΟΥ ΑΓΩΝΑ ΤΟΥΣ ΜΕΧΡΙ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΔΙΚΑΙΩΣΗ ΤΟΥ ΙΕΡΟΥ ΟΡΑΜΑΤΟΣ ΤΟΥΣ!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...