Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΩΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥΣ!

Η ανάρτηση αυτή, δεν θα μπορούσε παρά να σχετίζεται με τον απόηχο των ημερών αυτών. Και αναφερόμαστε στην ψήφιση νομοσχεδίου από την βουλή των (ανθ)ελλήνων για την νομική κατοχύρωση/θεσμοθέτηση του νόμου ομοφύλων ζευγαριών και ρύθμιση θεμάτων τεκνοθεσίας.
Η χρησιμοποίηση από την ομοφυλοφιλική κοινότητα λογοτύπου που απεικονίζει τον Παρθενώνα ή έστω αρχαίο ναό, κατά τα πρότυπα του Παρθενώνος οπωσδήποτε, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου-διακριτικού γνωρίσματος των ομοφυλοφίλων, συνιστά μία πρόκληση. Και σε αυτή την πρόκληση θα έπρεπε ο επιστημονικός κόσμος της χώρας; και ιδίως οι σύλλογοι Αρχαιολόγων να λάβουν θέση.
Πρώτον, διότι ουδείς έχει το δικαίωμα να οικειοποιείται σύμβολα που αντικατοπτρίζουν την εθνική πολιτιστική μας κληρονομιά, σύμβολα που δεν του ανήκουν, πόσο μάλλον να τα ταυτίζει με τις όποιες ιδιαιτερότητές του και να τα νοηματοδοτεί με συμβολισμούς και ερμηνείες που μπορούν προκαλέσουν ψόγο και να επιφέρουν χωριστικότητα και αντιπαραθέσεις.
Δεύτερον, διότι ο Αρχαίος Κόσμος δεν έπλεκε εγκώμια για την ομοφυλοφιλία, τουναντίον την αποστρεφόταν, στον βαθμό που υπήρχε, την θεωρούσε ψόγο, τους ομοφυλοφίλους τους αποκαλούσε "κίναιδους", "καταπύγωνες", "λακόπρωκτους", "ευρύπρωκτους" κ.α., τους είχε αφαιρέσει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. ενώ δεν μπορούσαν να καταλάβουν δημόσιο, πολιτικό, στρατιωτικό αξίωμα ή να ασκήσουν ιερατικό λειτούργημα. Απαγορευόταν να εισέρχονται σε ραντισμένους χώρους, θεωρούμενοι μιαροί, ενώ επίσης να προσεγγίζουν σε παλαίστρες και γυμνάσια.
Υφίστατο καθορισμένη νομοθεσία γι΄ αυτούς, και διαβιούσαν στο περιθώριο της κοινωνικής ζωής. Με τα δεδομένα αυτά, το να εγκολπώνονται οι κίναιδοι το λογότυπο του Παρθενώνος, ή έστω οιουδήποτε αρχαίου ναού, και να προκαλούν συνειρμούς που παραπέμπουν στην αρχαιότητα, είναι παραπομπή άκρως ατυχής για τους γνωρίζοντες ιστορία...
Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ, ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΚΙΝΑΙΔΟΙ, ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΗ ΤΟΝ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟ ΩΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ, ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΣΑΝ "PRIDE" (ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ...
Η Υπουργός Πολιτισμού Μενδώνη που δήλωσε εύθικτη για την διοργάνωση παρουσιάσεως μόδας στην αίθουσα του βρετανικού μουσείου που εκθέτει τα γλυπτά του Παρθενώνα, και ορθά δήλωσε εύθικτη, θα έπρεπε να έχει την ευαισθησία να αντιδράσει και σε αυτή την κατάχρηση που εκθέτουμε σε αυτό το κείμενο και όχι να εμφανίζει επιλεκτικές ευαισθησίες...
Η χρησιμοποίηση της μακέτας του Παρθενώνα με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και την λέξη PRIDE κάτωθεν αυτής, δημιουργεί υποσυνείδητα την ψευδή εντύπωση ότι η αρχαία Ελλάδα ήταν κοιτίδα του κιναιδισμού και ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας ήσαν δεκτικοί προς αυτόν, διαστρεβλώνοντας την ιστορική πραγματικότητα. Επιπλέον, καθιστά τον Παρθενώνα, εμβληματικό σύμβολο μίας ομάδας δομημένης με γνώμονα τις σεξουαλικές της προτιμήσεις, συρρικνώνοντας και διαστρεβλώνοντας τον συμβολισμό του Παρθενώνος, που ουδεμία σχέση έχει προς αυτές τις θέσεις, ούτε έχει συνάφεια με τέτοια ζητήματα, όντας το ενδιαίτημα της Πάναγνης Θεάς της Σοφίας, της Παρθενίας και της Πολεμικής Αρετής. Συνεπώς, αντικειμενικά, η επίκληση του Παρθενώνος, μπορεί να ανταποκρίνεται μόνο σε λόγους πολιτιστικούς, θρησκευτικούς, εθνικούς, σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί σήμα κατατεθέν και να συνδέεται με παρακλίνουσες, άσχετες ή επιλήψιμες προς την αρχαία μας παράδοση δραστηριότητες και συμπεριφορές.
Και καλά, αυτοί, μπορεί να κάνουν την προπαγάνδα τους. Οι επιστημονικοί ιθύνοντες και ειδήμονες όμως τι πράττουν; Εκτός κι αν έχουν ανάλογες προτιμήσεις ένιοι εξ αυτών, σε θέσεις κλειδιά, οπότε το πράγμα αλλάζει...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Ο χρήστης panagiotis margaritis είπε…
Ακόμη ένα αίσχος με τις ευλογίες του άθλιου ελλαδικού κράτους που καταστρέφει την Ελάδα 49 έτη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,