ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΩΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥΣ!
Η χρησιμοποίηση από την ομοφυλοφιλική κοινότητα λογοτύπου που απεικονίζει τον Παρθενώνα ή έστω αρχαίο ναό, κατά τα πρότυπα του Παρθενώνος οπωσδήποτε, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου-διακριτικού γνωρίσματος των ομοφυλοφίλων, συνιστά μία πρόκληση. Και σε αυτή την πρόκληση θα έπρεπε ο επιστημονικός κόσμος της χώρας; και ιδίως οι σύλλογοι Αρχαιολόγων να λάβουν θέση.
Πρώτον, διότι ουδείς έχει το δικαίωμα να οικειοποιείται σύμβολα που αντικατοπτρίζουν την εθνική πολιτιστική μας κληρονομιά, σύμβολα που δεν του ανήκουν, πόσο μάλλον να τα ταυτίζει με τις όποιες ιδιαιτερότητές του και να τα νοηματοδοτεί με συμβολισμούς και ερμηνείες που μπορούν προκαλέσουν ψόγο και να επιφέρουν χωριστικότητα και αντιπαραθέσεις.
Δεύτερον, διότι ο Αρχαίος Κόσμος δεν έπλεκε εγκώμια για την ομοφυλοφιλία, τουναντίον την αποστρεφόταν, στον βαθμό που υπήρχε, την θεωρούσε ψόγο, τους ομοφυλοφίλους τους αποκαλούσε "κίναιδους", "καταπύγωνες", "λακόπρωκτους", "ευρύπρωκτους" κ.α., τους είχε αφαιρέσει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. ενώ δεν μπορούσαν να καταλάβουν δημόσιο, πολιτικό, στρατιωτικό αξίωμα ή να ασκήσουν ιερατικό λειτούργημα. Απαγορευόταν να εισέρχονται σε ραντισμένους χώρους, θεωρούμενοι μιαροί, ενώ επίσης να προσεγγίζουν σε παλαίστρες και γυμνάσια.
Υφίστατο καθορισμένη νομοθεσία γι΄ αυτούς, και διαβιούσαν στο περιθώριο της κοινωνικής ζωής. Με τα δεδομένα αυτά, το να εγκολπώνονται οι κίναιδοι το λογότυπο του Παρθενώνος, ή έστω οιουδήποτε αρχαίου ναού, και να προκαλούν συνειρμούς που παραπέμπουν στην αρχαιότητα, είναι παραπομπή άκρως ατυχής για τους γνωρίζοντες ιστορία...
Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ, ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΚΙΝΑΙΔΟΙ, ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΗ ΤΟΝ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟ ΩΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ, ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΣΑΝ "PRIDE" (ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ...
Η Υπουργός Πολιτισμού Μενδώνη που δήλωσε εύθικτη για την διοργάνωση παρουσιάσεως μόδας στην αίθουσα του βρετανικού μουσείου που εκθέτει τα γλυπτά του Παρθενώνα, και ορθά δήλωσε εύθικτη, θα έπρεπε να έχει την ευαισθησία να αντιδράσει και σε αυτή την κατάχρηση που εκθέτουμε σε αυτό το κείμενο και όχι να εμφανίζει επιλεκτικές ευαισθησίες...
Η χρησιμοποίηση της μακέτας του Παρθενώνα με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και την λέξη PRIDE κάτωθεν αυτής, δημιουργεί υποσυνείδητα την ψευδή εντύπωση ότι η αρχαία Ελλάδα ήταν κοιτίδα του κιναιδισμού και ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας ήσαν δεκτικοί προς αυτόν, διαστρεβλώνοντας την ιστορική πραγματικότητα. Επιπλέον, καθιστά τον Παρθενώνα, εμβληματικό σύμβολο μίας ομάδας δομημένης με γνώμονα τις σεξουαλικές της προτιμήσεις, συρρικνώνοντας και διαστρεβλώνοντας τον συμβολισμό του Παρθενώνος, που ουδεμία σχέση έχει προς αυτές τις θέσεις, ούτε έχει συνάφεια με τέτοια ζητήματα, όντας το ενδιαίτημα της Πάναγνης Θεάς της Σοφίας, της Παρθενίας και της Πολεμικής Αρετής. Συνεπώς, αντικειμενικά, η επίκληση του Παρθενώνος, μπορεί να ανταποκρίνεται μόνο σε λόγους πολιτιστικούς, θρησκευτικούς, εθνικούς, σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί σήμα κατατεθέν και να συνδέεται με παρακλίνουσες, άσχετες ή επιλήψιμες προς την αρχαία μας παράδοση δραστηριότητες και συμπεριφορές.
Και καλά, αυτοί, μπορεί να κάνουν την προπαγάνδα τους. Οι επιστημονικοί ιθύνοντες και ειδήμονες όμως τι πράττουν; Εκτός κι αν έχουν ανάλογες προτιμήσεις ένιοι εξ αυτών, σε θέσεις κλειδιά, οπότε το πράγμα αλλάζει...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχόλια