Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΟΥ ΝΑ ΚΑΠΗΛΕΥΟΝΤΑΙ ΟΙ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΙ ΤΟΝ ΠΑΡΘΕΝΩΝΑ ΩΣ ΛΟΓΟΤΥΠΟ ΤΟΥΣ!

Η ανάρτηση αυτή, δεν θα μπορούσε παρά να σχετίζεται με τον απόηχο των ημερών αυτών. Και αναφερόμαστε στην ψήφιση νομοσχεδίου από την βουλή των (ανθ)ελλήνων για την νομική κατοχύρωση/θεσμοθέτηση του νόμου ομοφύλων ζευγαριών και ρύθμιση θεμάτων τεκνοθεσίας.
Η χρησιμοποίηση από την ομοφυλοφιλική κοινότητα λογοτύπου που απεικονίζει τον Παρθενώνα ή έστω αρχαίο ναό, κατά τα πρότυπα του Παρθενώνος οπωσδήποτε, με τα χρώματα του ουράνιου τόξου-διακριτικού γνωρίσματος των ομοφυλοφίλων, συνιστά μία πρόκληση. Και σε αυτή την πρόκληση θα έπρεπε ο επιστημονικός κόσμος της χώρας; και ιδίως οι σύλλογοι Αρχαιολόγων να λάβουν θέση.
Πρώτον, διότι ουδείς έχει το δικαίωμα να οικειοποιείται σύμβολα που αντικατοπτρίζουν την εθνική πολιτιστική μας κληρονομιά, σύμβολα που δεν του ανήκουν, πόσο μάλλον να τα ταυτίζει με τις όποιες ιδιαιτερότητές του και να τα νοηματοδοτεί με συμβολισμούς και ερμηνείες που μπορούν προκαλέσουν ψόγο και να επιφέρουν χωριστικότητα και αντιπαραθέσεις.
Δεύτερον, διότι ο Αρχαίος Κόσμος δεν έπλεκε εγκώμια για την ομοφυλοφιλία, τουναντίον την αποστρεφόταν, στον βαθμό που υπήρχε, την θεωρούσε ψόγο, τους ομοφυλοφίλους τους αποκαλούσε "κίναιδους", "καταπύγωνες", "λακόπρωκτους", "ευρύπρωκτους" κ.α., τους είχε αφαιρέσει το δικαίωμα του εκλέγειν και εκλέγεσθαι. ενώ δεν μπορούσαν να καταλάβουν δημόσιο, πολιτικό, στρατιωτικό αξίωμα ή να ασκήσουν ιερατικό λειτούργημα. Απαγορευόταν να εισέρχονται σε ραντισμένους χώρους, θεωρούμενοι μιαροί, ενώ επίσης να προσεγγίζουν σε παλαίστρες και γυμνάσια.
Υφίστατο καθορισμένη νομοθεσία γι΄ αυτούς, και διαβιούσαν στο περιθώριο της κοινωνικής ζωής. Με τα δεδομένα αυτά, το να εγκολπώνονται οι κίναιδοι το λογότυπο του Παρθενώνος, ή έστω οιουδήποτε αρχαίου ναού, και να προκαλούν συνειρμούς που παραπέμπουν στην αρχαιότητα, είναι παραπομπή άκρως ατυχής για τους γνωρίζοντες ιστορία...
Ο ΠΑΡΘΕΝΩΝΑΣ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΑΝΗΚΕΙ, ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ, ΜΕ ΕΛΑΧΙΣΤΕΣ ΕΞΑΙΡΕΣΕΙΣ ΔΕΝ ΗΣΑΝ ΚΙΝΑΙΔΟΙ, ΤΟΥΝΑΝΤΙΟΝ ΘΕΩΡΟΥΣΑΝ ΜΕΓΙΣΤΗ ΥΒΡΗ ΤΟΝ ΚΙΝΑΙΔΙΣΜΟ ΩΣ ΠΑΡΑ ΦΥΣΙΝ ΠΑΡΕΚΚΛΙΣΗ, ΚΑΙ ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ ΔΕΝ ΗΣΑΝ "PRIDE" (ΥΠΕΡΗΦΑΝΟΙ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΔΕΙΞΗ ΤΗΣ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΙΚΗΣ ΙΔΙΟΤΗΤΑΣ...
Η Υπουργός Πολιτισμού Μενδώνη που δήλωσε εύθικτη για την διοργάνωση παρουσιάσεως μόδας στην αίθουσα του βρετανικού μουσείου που εκθέτει τα γλυπτά του Παρθενώνα, και ορθά δήλωσε εύθικτη, θα έπρεπε να έχει την ευαισθησία να αντιδράσει και σε αυτή την κατάχρηση που εκθέτουμε σε αυτό το κείμενο και όχι να εμφανίζει επιλεκτικές ευαισθησίες...
Η χρησιμοποίηση της μακέτας του Παρθενώνα με τα χρώματα του ουράνιου τόξου και την λέξη PRIDE κάτωθεν αυτής, δημιουργεί υποσυνείδητα την ψευδή εντύπωση ότι η αρχαία Ελλάδα ήταν κοιτίδα του κιναιδισμού και ότι οι αρχαίοι πρόγονοί μας ήσαν δεκτικοί προς αυτόν, διαστρεβλώνοντας την ιστορική πραγματικότητα. Επιπλέον, καθιστά τον Παρθενώνα, εμβληματικό σύμβολο μίας ομάδας δομημένης με γνώμονα τις σεξουαλικές της προτιμήσεις, συρρικνώνοντας και διαστρεβλώνοντας τον συμβολισμό του Παρθενώνος, που ουδεμία σχέση έχει προς αυτές τις θέσεις, ούτε έχει συνάφεια με τέτοια ζητήματα, όντας το ενδιαίτημα της Πάναγνης Θεάς της Σοφίας, της Παρθενίας και της Πολεμικής Αρετής. Συνεπώς, αντικειμενικά, η επίκληση του Παρθενώνος, μπορεί να ανταποκρίνεται μόνο σε λόγους πολιτιστικούς, θρησκευτικούς, εθνικούς, σε καμία όμως περίπτωση δεν μπορεί να αποτελεί σήμα κατατεθέν και να συνδέεται με παρακλίνουσες, άσχετες ή επιλήψιμες προς την αρχαία μας παράδοση δραστηριότητες και συμπεριφορές.
Και καλά, αυτοί, μπορεί να κάνουν την προπαγάνδα τους. Οι επιστημονικοί ιθύνοντες και ειδήμονες όμως τι πράττουν; Εκτός κι αν έχουν ανάλογες προτιμήσεις ένιοι εξ αυτών, σε θέσεις κλειδιά, οπότε το πράγμα αλλάζει...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Ο χρήστης panagiotis margaritis είπε…
Ακόμη ένα αίσχος με τις ευλογίες του άθλιου ελλαδικού κράτους που καταστρέφει την Ελάδα 49 έτη

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...