Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΕΛΛΑΣ Η΄ ΤΕΦΡΑ!

Η ιστορική πραγματικότητα διδάσκει ότι μόνο από εκείνους που υπήρξαν ριψοκίνδυνοι, παράτολμοι, αποφασισμένοι, ελκόμενοι από δυναμικές ιδέες, τολμώντας να κινηθούν ενάντια στο ρεύμα του συμβιβασμού και της υποταγής, κατέστη εφικτό να αλλάξει ο ρους των εξελίξεων. Να ανατρέψουν δεδομένες καταστάσεις, να εκθεμελιώσουν παγιωμένες αντιλήψεις, να δώσουν μία άλλη διάσταση και δυναμική στα γεγονότα, θέτοντας την σφραγίδα της επαναστατικής τόλμης τους και της ηρωϊκής αυτοθυσίας. 
Οι πολλοί, οι του συρμού, είναι εκείνοι που και σήμερα και σε κάθε εποχή, όσους υψώνουν τη σημαία του όποιου Ιερού Αγώνα, που δεν συνδέεται με συμφέροντα αλλά με ευγενικούς σκοπούς, τους αποκαλούν "τρελλούς". Τους χαρακτηρίζουν κατ΄ αυτόν τον τρόπο, για να κρύψουν τη δική τους αδράνεια, παθητικότητα, τον αξιοθρήνητο συμβιβασμό και την καθυποταγή τους που μόνο στους έχοντες ήθους δούλου αρμόζει... 
Τους προσάπτουν αυτόν τον χαρακτηρισμό, γιατί έχουν την δύναμη και την ψυχική απαντοχή να κινούνται και να δρουν έξω και πέρα από τα όρια του καθεστωτικού συμμορφωτισμού και της υποταγής. Γιατί η στάση τους δεν υπαγορεύεται από το ατομικό όφελος και από εφήμερες επιδιώξεις που μόνο ευτελείς προσωπικότητες χαρακτηρίζουν, δεν αποβλέπουν στο υλικό κέρδος αλλά κατευθύνονται και ωθούνται από την φλόγα της ψυχής για την υπηρέτηση ανωτέρων αξιών και ιδανικών. 
Γιατί έχουν την ξεχωριστή δύναμη σε έναν κόσμο άτιμο που σύρεται και βουλιάζει στον βόρβορο της διαφθοράς και της καταισχύνης, εκείνοι να παραμένουν άσειστοι πύργοι αγωνιστικότητος, διακατεχόμενοι από έναν Κώδικα Τιμής...
Ο Πλάτων ανέφερε ότι το ζειν επικινδύνως, είναι ηθελημένος και ευνσυνείδητος ηρωϊσμός. Δυναμικές μειοψηφίες αποφασισμένων Ανδρών, αποφασισμένων Φιλοσόφων-Πολεμιστών, είναι λοιπόν ο παράγοντας εκείνος που γράφει την Ιστορία. Οι πολλοί, είτε προσκυνημένοι, είτε δειλοί και άτολμοι, ακολουθούν και υποτάσσονται στην δύναμη των ισχυρών...
Τέτοιες, χαλύβδινες ψυχές, είχαν Αξιωματικοί σαν τον Παύλο τον Μελά, τον Ιωάννη Βελισσαρίου, τον Σωτήριο Σταυριανάκο, τους ηρωομάρτυρες της ΕΟΚΑ Καραολή, Δημητρίου, Παλληκαρίδη και Αυξεντίου. Τέτοιες άσειστες μορφές ήσαν οι Θ. Κολοκοτρώνης, Γ. Καραϊσκάκης, Ο. Ανδρούτσος, ο Νικηταράς, ο Αθ. Διάκος, και τόσοι άλλοι στο πέρασμα του χρόνου... Τέτοιοι εθναμύντορες ήσαν οι Ν. Πλαστήρας και Ν. Ντερτιλής. Αυτοί είναι οι φυσικοί ηγήτορες του Έθνους, γιατί αντιδρούν στην μοιρολατρεία και στην παθητική αδράνεια, που είναι οι παράγοντες του τέλματος και της παρακμής, γιατί υψώνουν τα λάβαρα του αγώνα και με τη θυσιαστική τους προσφορά, ανοίγουν τον δρόμο της Τιμής και του Καθήκοντος για την επιτέλεση του ιστορικού προορισμού του Ελληνισμού και την εκπλήρωση των ιστορικών πεπρωμένων του...
Τέτοιους ωραίους "τρελούς" όπως ο Λορέντζος Μαβίλης χρειάζεται ο Ελληνισμός για να αναταχθεί. Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς όταν μία χούφτα αγωνιστές υψώσαμε το λάβαρο του Αγώνα ομολογεί ο Ιωάννης Μακρυγιάννης, σε πείσμα του ενδοτισμού και της ηττοπάθειας... Τέτοιοι "τρελλοί", κόντρα στην "λογική" των αριθμών και των συσχετισμών, έγραψαν το έπος του 1821, τέτοιες ηρωϊκές μορφές σημάδεψαν ανεξίτηλα την ιστορία με τις νίκες που κατήγαγαν στην Σαλαμίνα, στις Πλαταιές, στον Μαραθώνα, τέτοιοι "τρελλοί" παραδειγμάτισαν με τη θυσία τους και αφύπνισαν τον Ελληνισμό στις Θερμοπύλες, στο Μανιάκι, στην Βασιλεύουσα...
Η αγωνιστική δράση τους, πυρακτώνει συνειδήσεις, εγείρει ψυχές, συνεπαίρνει κάθε αγνή πατριωτική σκέψη και ιχνηλατεί την πορεία της τιμής και του χρέους...
Και σήμερα, σε μία τραγική συγκυρία την οποία διέρχεται ο Ελληνισμός, κινδυνεύοντας να υποστεί από εθνολογική αλλοίωση μέχρι εθνική εξάλειψη, εάν δεν συνεγερθεί, τέτοιες μορφές και δράσεις έχει ανάγκη ο Ελληνισμός για να αναταχθεί. Ενάντια στους προσκυνημένους, στους πηλιογούσηδες Ιούδες και στους αργυρώνητους χαμαιλέοντες, των οποίων η "λογική" και η "εγκράτεια" είναι ό,τι πιο χυδαίο και δύσοσμο υπάρχει, καλύπτοντάς την κάτω από το πέπλο της μετριοπάθειας, ορθώνεται η ατραπός των Αγώνων και των Θυσιών. 
Εις εμοί μύριοι εάν άριστος ηι, βοά μέσα από τα βάθη των αιώνων ο Εφέσιος Ηράκλειτος. 
Σήμερα που η Ελλάδα έχει καταντήσει προτεκτοράτο της ξενοκρατίας και του σιωνισμού, σήμερα που το πολιτικό κατεστημένο έχει εκχωρήσει την Εθνική Κυριαρχία και εκποιεί την Πατρίδα, ενώ ο λαός αποσυντίθεται και η πατρώα γη καταλαμβάνεται από στίφη αλλογενών, η έκβαση της χώρας εξαρτάται άμεσα και μοναδικά από τη δυναμική εκείνη μειοψηφία που θα ανατρέψει αυτή την φαύλη και σάπια κατάσταση, ή θα αφήσει την κατάσταση να εκφυλιστεί...
Η Ελλάδα νοσεί θανάσιμα από μία γάγγραινα, εκείνη της ξενοκρατικής κομματοκρατίας και της κλεπτοκρατίας. Και ως γνωστόν, η γάγγραινα δεν εξυγιαίνεται. Ή αποβάλλεται, ή σαπίζει ολόκληρο το σώμα... Μεσαίες λύσεις και ημίμετρα δεν υφίστανται για την αντιμετώπισή της...
Η Ελλάδα έχει εισέλθει σε μία προθανατική κατάσταση. Απαιτούνται τιτάνιες προσπάθειες για την ανάταξή της πλέον και ουδεμία παλινδρόμηση από τον ιερό σκοπό... Σε αυτόν τον ολοκληρωτικό αγώνα, ουδεμία παρέκκλιση και προσέγγιση του εθνοπροδοτικού κατεστημένου δύναται να συγχωρηθεί... 
Σε τέτοιες κρίσιμες στιγμές για την εθνική και κοινωνική επιβίωση, ουδείς δύναται να διεκδικεί τίτλους πατριωτισμού, εάν δεν είναι διατεθειμένος να υποστεί θυσίες για την υπεράσπιση των ιδεών και των αρχών που εκφράζει, εν προκειμένω της φιλοπατρίας.  
Η Επιλογή είναι μονόδρομος ανυποχώρητος: ΕΛΛΑΣ Η΄ ΤΕΦΡΑ! ΕΠΙΚΡΑΤΕΕΙΝ Η΄ ΑΠΟΛΛΥΣΘΑΙ! Με το Ξίφος και το Πνεύμα, για την Τιμή της Πατρίδος και το Ελληνικό Αίμα!
                            ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Ο χρήστης panagiotis margaritis είπε…
Όντως Ελλάς ή τέφρα

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...