ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ, ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΦΙΑΛΤΗ!
Πραγματοποιήθηκε σήμερα, η μεγάλη συγκέντρωση που οργάνωσε το ΠΑΜΕ και διάφορα σωματεία στο Σύνταγμα, ενάντια στην ισραηλινή δολοφονική βία που συντελείται στην Παλαιστίνη.
Με τα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας στα πανό τους, με εικόνες από την κόλαση της ισραηλινής επίθεσης που ζει ο λαός της Γάζας, με την απαίτηση για «Λευτεριά στην Παλαιστίνη» στα χείλη τους, χιλιάδες λαού, εργαζόμενοι και τα σωματεία τους, φοιτητές και μαθητές, ενώσεις επαγγελματιών, σύλλογοι γυναικών, και φυσικά Παλαιστίνιοι που ζουν ή σπουδάζουν στη χώρα μας, διαδήλωσαν την αλληλεγγύη τους στην Παλαιστίνη και παράλληλα καταδίκασαν την εμπλοκή της Ελλάδας στο μακελειό, τη στήριξη του κράτους – δολοφόνου, τη συμμετοχή στα αιματοβαμμένα σχέδια του Ισραήλ, των ΗΠΑ, της ΕΕ.
Με τα χρώματα της παλαιστινιακής σημαίας στα πανό τους, με εικόνες από την κόλαση της ισραηλινής επίθεσης που ζει ο λαός της Γάζας, με την απαίτηση για «Λευτεριά στην Παλαιστίνη» στα χείλη τους, χιλιάδες λαού, εργαζόμενοι και τα σωματεία τους, φοιτητές και μαθητές, ενώσεις επαγγελματιών, σύλλογοι γυναικών, και φυσικά Παλαιστίνιοι που ζουν ή σπουδάζουν στη χώρα μας, διαδήλωσαν την αλληλεγγύη τους στην Παλαιστίνη και παράλληλα καταδίκασαν την εμπλοκή της Ελλάδας στο μακελειό, τη στήριξη του κράτους – δολοφόνου, τη συμμετοχή στα αιματοβαμμένα σχέδια του Ισραήλ, των ΗΠΑ, της ΕΕ.
Η μαζικότητα της συγκεντρώσεως, κατέδειξε την σαφή αντίθεση ενός μεγάλου τμήματος του ελληνικού λαού στις μεθοδεύσεις των αμερικανοσιωνιστών και των εγχώριων ανδρεικέλων τους. Το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί οι αριστεροί να μονοπωλούν σήμερα την διαδήλωση ενάντια στα σχέδια του Αμερικανοσιωνισμού, έστω και εάν την ερμηνεύουν ως ιμπεριαλιστική-καπιταλιστική εμπλοκή και να μην εκφράζουν ανάλογη δυναμική θέση και οι λεγόμενες πατριωτικές δυνάμεις, φορείς, σύλλογοι, ενώσεις κλπ.
Να επισημανθεί ότι κόμματα της ακροδεξιάς, όπως οι "Σπαρτιάτες", έχουν ταχθεί υπέρ του Ισραήλ, αλλά όχι μόνον αυτοί. Πρώτος καταδίκασε την επίθεση της Χαμάς στο Ισραήλ ο Βελόπουλος και έτεροι ακροδεξιοί και "εθνικοπατριώτες" που αλληθωρίζουν προς τους αμερικανοσιωνιστές...Το συλλαλητήριο ξεκίνησε με την ομιλία του πρέσβη της Παλαιστίνης Γ. Ντοχρόμ, ο οποίος χαιρέτισε τους χιλιάδες διαδηλωτές και μετέφερε τους αγωνιστικούς χαιρετισμούς των Παλαιστινίων στον ελληνικό λαό. Στη συνέχεια διαβάστηκε μήνυμα του Μοχάμετ Αμανάντι, Επιτρόπου Λαϊκών Οργανώσεων και Συνδικάτων στην Παλαιστίνη. Ακολούθησε, πορεία διαμαρτυρίας έως και την πρεσβεία του Ισραήλ με μαζική συμμετοχή.
ΝΙΚΗ ΣΤΗΝ ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ! ΕΝΑΝΤΙΑ ΣΤΟΝ ΑΜΕΡΙΚΑΝΟΣΙΩΝΙΣΤΙΚΟ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟ ΕΦΙΑΛΤΗ ΠΟΥ ΚΑΤΑΔΥΝΑΣΤΕΥΕΙ ΤΗΝ ΑΝΘΡΩΠΟΤΗΤΑ!


Σχόλια