Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΜΕΣΣΙΑΝΙΣΤΙΚΟΣ ΩΦΕΛΙΜΙΣΜΟΣ, ΤΑΦΟΠΛΑΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΑΡΟΝ ΚΑΙ ΤΟ ΜΕΛΛΟΝ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ...

Στην Ελλάδα κυριαρχεί ένας ιδιότυπος μεσσιανισμός. Έχοντας αποκτήσει μία συνήθεια, μία νοοτροπία νωχελική, ευθυνόφοβη, ωφελιμιστική, ατομικιστική, ο μέσος κάτοικος αυτής της χώρας (δεν θα μιλήσω για Πολίτη γιατί η ιδιότητα αυτή συνεπάγεται ενεργοποίηση και ανάληψη ευθυνών, καθηκόντων και υποχρεώσεων), έχει αξιώσεις για το καλύτερο δυνατόν, δίχως να είναι διατεθειμένος καν να ιδρώσει για να το επιτύχει, προσδοκά επίλυση όλων των προβλημάτων του ως δια μαγείας, ωσάν να κραδαίνει κάποιο μαγικό ραβδί, άνευ καταβολής προσπάθειας και μόχθου προς την κατεύθυνση αυτή. 
Έχει εναποθέσει τις προσδοκίες και τους ευσεβείς πόθους του σε "από μηχανής Θεούς" και αναζητά αυτόκλητους "σωτήρες", τους οποίους και εμπιστεύεται άνευ ουδεμίας αξιολογήσεως, αρκούμενος και μόνο στο ότι αποποιείται ο ίδιος το βάρος της ευθύνης για τη διαχείριση των κοινών ζητημάτων που αφορούν την Πολιτεία...
Κατ΄ αυτό τον τρόπο εκχωρεί αρμοδιότητες και αποδέχεται παθητικά μία αμφίβολης ουσίας και ποιότητας αντιπροσώπευσή του, παρέχοντας τη δυνατότητα στους εξουσιαστές που επιλέγει να αυθαιρετούν και να καταχράζονται τη λαϊκή εντολή, παρά να τον εκπροσωπούν....
Έχοντας ενστερνισθεί μυθεύματα όπως τα περί "Κόκκινης Μηλιάς" ή περί των "υπερελλήνων της ομάδας Ε" (παλαιότερα), υπεκφεύγει στο να ασχοληθεί επισταμένα και υπεύθυνα με τα φλέγοντα εθνικά και κοινωνικά προβλήματα, επαφιέμενος στην... καλή θέληση των τρίτων, είτε περί ξένων δυνάμεων πρόκειται, είτε περί ομάδων ανθρώπων που έχει την παράλογη αξίωση να εργάζονται για τους δικούς του σκοπούς, συμφέροντα και επιδιώξεις, δίχως ο ίδιος να πράττει το ο,τιδήποτε! Την μεσσιανιστική αυτή προσδοκία του την καλλιέργησαν, αιώνες τώρα, και οι θρησκευτικοί ταγοί των κοσμοπολιτικών θρησκειών, όπως είναι ο ιουδαιοπαυλικιανισμός, υποβάλλοντάς του την ιδέα ότι ο "Κύριος" κατήλθε στην γη και σταυρώθηκε για να "άρει τις αμαρτίες του κόσμου" (άρα υπάρχει Θεάνθρωπος που "καθαρίζει" για όλα τα αρνητικά πεπραγμένα μας, οπότε άλλος είναι που επωμίζεται τα κακώς κείμενά μας και όχι εμείς). 
Έρμαιο εξουσιαστικών ιερατείων, αιώνες τώρα, ο άνθρωπος καθίσταται αντικείμενο εκμεταλλεύσεως χάρη στην κινδυνολογία, στην άγνοια, στον φόβο του άγνωστου και του επέκεινα, με αποτέλεσμα ο μεσσιανισμός και η "σωτηριολογία" να γνωρίζουν την τραγική τους αποκορύφωση, εγκλωβίζοντάς τον νοητικά και πρακτικά, σε ένα παθητικό αδιέξοδο...
Και για να τελειώνουμε, σήμερα, σε μία κρίσιμη καμπή όπου ο Ελληνισμός δοκιμάζεται πολύπλευρα (εθνικά, κοινωνικά, οικονομικά, πνευματικά, αξιακά κ.α.) και που εάν δεν αντιδράσουμε καίρια, θα επέλθει ο εθνολογικός θάνατος και ο αφανισμός της Ελληνικότητος, δεν υπάρχουν Λύσεις έξω από εμάς και πέρα από εμάς. Εμείς οφείλουμε να σταθούμε υπεύθυνα στο ύψος των περιστάσεων ως Πολίτες/Οπλίτες και να πάρουμε την τύχη του Έθνους και της Πατρίδας στα χέρια μας. Εάν δεν το κάνουμε εμείς, δεν θα το κάνει κανείς. Ουδεμία ξένη δύναμη θα μας σεβαστεί, εάν διαπιστώσει ότι εμείς οι ίδιοι δεν σεβόμαστε την Πατρίδα και τον Λαό μας, δεν σεβόμαστε την Κληρονομιά μας και την παρακαταθήκη των προγόνων μας...
Ενάντια στα δογματικά, σκοταδιστικά ιερατεία και στους προπαγανδιστές του ραγιαδισμού και της Ξενοκρατίας, ορθώνουμε το Λάβαρο με τις καθάριες Ελληνικές Ιδέες για την Πολιτεία του Λαϊκού Πατριωτισμού, για μία Ελλάδα αντάξια των προσδοκιών μας και των θυσιών των προπατόρων μας. Οι μόνοι σωτήρες αυτού εδώ του λαού και αυτής της γης, είμαστε εμείς, είμαστε προορισμένοι από το πεπρωμένο και την θεία πρόνοια να είμαστε εμείς. Η΄ ΕΛΛΑΣ, Η΄ ΤΕΦΡΑ...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...