Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΥΣΤΑΓΩΓΗΜΕΝΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ: ΕΝΘΕΕΣ & ΘΕΟΣΕΒΕΙΣ, ΠΛΗΝ ΑΘΡΗΣΚΕΣ & ΑΔΟΓΜΑΤΙΣΤΕΣ...

Από το απώτατο παρελθόν ο άνθρωπος, επιχειρώντας να δώσει απαντήσεις στα θεμελιώδη προβλήματα που απασχολούν την ύπαρξη και εν γένει συμπασα τη Δημιουργία, στράφηκε προς δύο κατευθύνσεις:
Την θρησκεία που συνιστούσε ένα σύστημα παγιωμένων αντιλήψεων περί των σχέσεων ανθρώπου και Θεού, περιβεβλημένων με δογματικές θέσεις και απόψεις επιβληθεισες κατά τα πρότυπα του μαθηματικού αξιώματος, και προς την Επιστήμη, η οποία εισήλθε στη βάσανο του να τεκμηριώσει και να αποδείξει τους ισχυρισμούς της κατά τρόπο αδιάσειστο.
Στους αρχέγονους χρόνους, όταν δεν υφίσταντο επαγγελματικά ιερατεία και κυριαρχούσε η απουσία δόγματος, Επιστήμη και Θρησκεία όχι μόνο δεν συγκρούονταν αλλά λειτουργούσαν συμπληρωματικά, καθώς κατά Ηράκλειτο "θείον είναι το γίγνεσθαι". 
Οι αρχαίοι μύστες, ήσαν κατάφορα αντίθετοι στη θέσπιση θρησκειών και στη συγκρότηση έμμισθων ιερατείων, με το δεδομένο ότι η θεοσέβεια είναι προσωπική, ιδιαίτερη βιωματική υπόθεση και ο καθένας δικαιούται να αναφέρεται στον Θεό της Καρδιάς του, στον Θεό της κατανοήσεως του, δίχως τη μεσολάβηση αυτοχρισθεντων σε εκπροσώπους του θείου. Ουδεμία θεϊκή υπόσταση ανέθεσε σε οιονδήποτε θνητό να την εκπροσωπεί, αυτές είναι ανθρώπινες επινοήσεις και επιτηδευσεις προκειμένου να προορίζονται υλικά ωφέλη και να αποκτούν, δια του συμμορφωτισμου, τον νοητικό και οικονομικό έλεγχο της μάζας...
Ως προς την πάνδημη εκδοχή της αρχαίας θρησκείας, ιερατικά καθήκοντα εκτελούσαν εκ περιτροπής οι χρηστοηθεις πολίτες, ενώ κυριαρχούσε η απουσία δόγματος και η εμπορευματοποίηση των λατρευτικών τελετών.
Πολλές είναι οι στρατοί που οδηγούν στην κορυφή του βουνού και ουδεμία θρησκεία ίσταται υπεράνω της Αληθείας. Συνεπώς, οι αληθινοί αναζητητές του Φωτός, οφείλουν να είναι θεοσεβεις, να είναι ενθεοι και ουδόλως άθεοι, όμως να είναι Άθρησκοι, δηλαδή να μην είναι υποκείμενοι σε κάποιο θρησκευτικό σύστημα, ούτε νοητικά δέσμιοι, εξαρτώμενοι από κάποιο επαγγελματικό, δήθεν "θεόσταλτο" ιερατείο....
Η θεϊκή δύναμη, ο Θεός η οι Θεοί, όρος προερχόμενος από το ρήμα θεώ=τρέχω, αλληγορει την ενέργεια που διατρέχει το σύμπαν και το καθιστά έμψυχο και ιερό. Επομένως, η θεϊκή ουσία είναι απρόσωπη και οι ανθρωπομορφικες απεικονίσεις της στην πάνδημο έκφανση της λατρείας, δεν αντιπροσωπεύει τίποτε άλλο, εν τω βάθει των πραγμάτων, παρά την επιμέρους έκφραση, τον επιμερισμό του φυσικού νόμου...
Κάθε άνθρωπος έχει εν εαυτώ το θείον άρχον, διαθέτει εντός του σε λανθάνουσα κατάσταση στον χριστικό σπινθήρα, έτοιμο υπό τις κατάλληλες συγκυρίες να αφυπνισθεί. Η μυητική αυτή πορεία προς το Φώς, ανέκαθεν ήταν ατομική υπόθεση και απόφαση ζωής, προυποθέτοντας την υπέρβαση των γήινων και των τετριμμένων.
Τα επαγγελματικά ιερατεία νοθεύουν τη θεοσέβεια και λειτουργούν ανασταλτικά ως προς την επίτευξη επικοινωνίας με τις θείες δυνάμεις που δεν είναι εξωκόσμιες αλλά ενδοκόσμιες, που δεν οδηγούν στην ανάταση αλλά καλλιεργούν τον φόβο και τον κινδυνολογικό παροξυσμό.
Εσμέν θεοσεβείς, εσμέν ένθεοι, πλην άθρησκοι, γιατί η προσέγγιση των Ανώτερων Κόσμων συντελείται μέσα από την αυτογνωσία και τη σμίλευση του εσωτερου εαυτού μας και ουδέποτε μέσα από έναν φαύλο κύκλο συνδιαλλαγων και ενσταλλαξεως του φόβου από τις δήθεν αυθεντίες, τους ρασοφορους θεομπαιχτες οι οποίοι ανέκαθεν ήσαν η πηγή όλων των δεινών... (Φανατισμός, ιεροί πόλεμοι, ιερα εξέταση, βασανιστήρια, δολοφονίες, διώξεις κλπ).
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...