Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΓΥΝΑΙΚΑ ΚΑΙ Ο ΡΟΛΟΣ ΤΗΣ ΣΤΟΝ ΒΙΟ...
Η σημερινή ημέρα είναι αφιερωμένη στην Γυναίκα. Την Μητέρα, τη Σύζυγο, την Αδελφή, την Σύντροφο στο διάβα της ζωής... Με αφορμή την ημέρα αυτή, συμβολικά, τιμούμε την Μνήμη της Ιερομάρτυρος του Ελληνισμού, Φιλοσόφου και Επιστήμονος Υπατίας, που διαμελίσθηκε φρικτά από τον ιουδαιοπαυλικιανικό συρφετό στην Αλεξάνδρεια...
Επανερχόμενοι στο νόημα της Ημέρας, τίθεται αμείλικτα το ερώτημα: Τιμάται πραγματικά η Γυναίκα και η προσφορά της στον σύγχρονο κόσμο; Η απάντηση είναι εν πολλοίς όχι... Το γυναικείο πρότυπο, έχει, σε μεγάλο βαθμό, απαξιωθεί, φθαρεί, κι αυτό οφείλεται σε πολλούς παράγοντες: Πρωτίστως όμως στην πλάνη της χειραφετήσεως που κατέστησε την γυναίκα αντικείμενο χυδαίας εκμεταλλεύσεως με πρόσχημα την (δήθεν) απελευθέρωσή της και εν συνεχεία εξαιτίας της διαβρωτικής επενέργειας του λεγόμενου life style, που έριξε τη γυναίκα στα τάρταρα του εκχυδαϊσμού και της αλλοτροιώσεως, εκφεύγοντας από τον βιολογικό της ρόλο και την αληθινή της αποστολή στη ζωή...
Θα πρέπει να υπάρχει σεβασμός αποδιδόμενος στην γυναικεία φύση; Σαφώς ναι, γιατί είναι η μήτρα και η τροφός της ζωής. Αναντίρρητα μεταξύ των δύο φύλων θα πρέπει να υφίσταται σεβασμός, όχι όμως εξίσωση, καθ΄ ότι ο βιολογικός ρόλος εκάστης πολικότητος-αρχής είναι διαφορετικός.
Είναι αλληλοσυμπληρωματικός, δεν είναι αντιθετικός, αλλά δεν είναι και ταυτόσημος, ούτε και μπορεί να γίνει.
Είναι αλληλοσυμπληρωματικός, δεν είναι αντιθετικός, αλλά δεν είναι και ταυτόσημος, ούτε και μπορεί να γίνει.
Οι πυθαγόρειοι μύστες αποφαίνονταν ότι η γυναίκα είναι παρθένα, γίνεται νύμφη, καθίσταται μητέρα και σύντροφος και στο πλαίσιο αυτό ολοκληρώνει τη βιολογική της αποστολή....
Με αυτές τις σκέψεις, τιμούμε την Ελληνίδα Μητέρα, την Ελληνίδα Γυναίκα, την ιέρεια "Μέλισσα" των Ελευσινίων Μυστηρίων, την μαινάδα-ιέρεια ως η Ολυμπιάδα και την Μήτιδα-Σοφία-Αθήνα, μέχρι την μύστιδα ως η Θεανώ και την λόγια ως η Σαπφώ, την Γυναίκα τροφό και συμπαραστάτρια στο έργο της καθημερινότητας και στον αγώνα της ζωής, έχοντας κατά νουν την ερμητική αρχή "Με το άρρεν και το θήλυ, το έργον συντελείται". Είναι η Καλλιπάτειρα η Ροδίτισα η αγωνίστρια στο εύαθλο, είναι η γυναίκα αγρότισα και μητέρα-τροφός, η Μπουμπουλίνα και η Μαντώ Μαυρογένους, είναι η γυναίκα του 1940 που ζωνόταν σαν τους ημιόνους πυρομαχικά, εφόδια και κάθε τι απαραίτητο, εφοδιάζοντας τον Ελληνικό Στρατό στα χιονισμένα βουνά της Αλβανίας...
Η Γυναίκα συμβολίζει τη Γαία, που δέχεται τον καρπό για να γονιμοποιήσει, είναι το Γίγνεσθαι που χρειάζεται το Είναι για να πραγματωθεί, είναι η Σελήνη που συγκεράζεται με τον ΄Ηλιο, αποτελεί το έτερον ήμισυ στον βίο και σε κάθε έκφανση αυτού της θετικής/άρρενας αρχής...
Από τη μητέρα των Θεών και Θεαινών, τη Ρέα, μέχρι το Αιώνιο Θήλυ και την Δέσποινα των Λογισμών των Ιπποτών, από την Άγραυλο και από την πιστή Πηνελόπη μέχρι την γυναίκα ηρωϊδα Ζαν Νταρκ, από την Διοτίμα και την Δέσποινα Λυκόσουρα μέχρι τη Βριτόμαρτη και την Αφαία Αθηνά, την Αρτέμιδα και την Ήρα, που θα πρέπει να εκληφθούν ως αρχετυπικά πρότυπα και ενεργειακές μορφές, δομείται μία άλυσος που καταξιώνει τη Γυναίκα και την καθιστά σημαίνουσα στον ανθρώπινο βίο. Άνευ της υπάρξεως των δύο πολικοτήτων, δεν υφίσταται Αρμονία, δεν υφίσταται συνέχεια και ζωή...
Η Γυναίκα συμβολίζει τη Γαία, που δέχεται τον καρπό για να γονιμοποιήσει, είναι το Γίγνεσθαι που χρειάζεται το Είναι για να πραγματωθεί, είναι η Σελήνη που συγκεράζεται με τον ΄Ηλιο, αποτελεί το έτερον ήμισυ στον βίο και σε κάθε έκφανση αυτού της θετικής/άρρενας αρχής...
Από τη μητέρα των Θεών και Θεαινών, τη Ρέα, μέχρι το Αιώνιο Θήλυ και την Δέσποινα των Λογισμών των Ιπποτών, από την Άγραυλο και από την πιστή Πηνελόπη μέχρι την γυναίκα ηρωϊδα Ζαν Νταρκ, από την Διοτίμα και την Δέσποινα Λυκόσουρα μέχρι τη Βριτόμαρτη και την Αφαία Αθηνά, την Αρτέμιδα και την Ήρα, που θα πρέπει να εκληφθούν ως αρχετυπικά πρότυπα και ενεργειακές μορφές, δομείται μία άλυσος που καταξιώνει τη Γυναίκα και την καθιστά σημαίνουσα στον ανθρώπινο βίο. Άνευ της υπάρξεως των δύο πολικοτήτων, δεν υφίσταται Αρμονία, δεν υφίσταται συνέχεια και ζωή...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72
Σχόλια