Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

25 ΜΑΡΤΙΟΥ 1821: Ο ΑΓΩΝΑΣ ΠΟΥ ΑΝΑΜΕΝΕΙ ΔΙΚΑΙΩΣΗ...

H 25η Μαρτίου του 1821, είναι το απόσταγμα της Εθνεγερσίας που εστιάσθηκε στην απελευθέρωση από τον τουρκικό ζυγό και τη θεμελίωση ενός σύγχρονου Ελληνικού Κράτους. Η επέτειος αυτή, αποδεικνύει πώς όταν μία δυναμική μειοψηφία αποφασισμένων ανθρώπων, φλογισμένων από οράματα αγώνα και θυσίας, αποδυθούν σε μία προσπάθεια ιερή, με αυταπάρνηση και αυτοθυσία, τότε δεν απομένει αυτή να στεφθεί από επιτυχία...
H έκφραση του Στρατηγού Μακρυγιάννη "Ο κόσμος μας έλεγε τρελούς, όταν μετρημένοι στα δάκτυλα αγωνιστές υψώσαμε το λάβαρο του Αγώνα", αποδίδει ακριβώς το κλίμα της εποχής, ενάντια στην "Ιερά Συμμαχία" και στις δεσποτείες που καταδυνάστευαν την Ευρώπη...
Ο αγώνας του 1821 υπήρξε μία ζώσα εκδήλωση της Ελληνικότητας, αποδεικνύοντας ότι η Πίστη είναι πιο δυνατή κι από τη Φωτιά, επιβεβαιώνοντας ότι το γένος των Ελλήνων, διέθετε τη δύναμη αλλά και τη θέληση να κάνει πράξη τα οράματά του... Και υπήρξαν οι θυσίες των Αγωνιστών, των Ηρώων που αναδύθηκαν μέσα από τις φλόγες του Αγώνα, η υπέροχη εκείνη εποποιία, που χάρισε στην εθνεγερσία στιγμές κλέους και νίκης...
Στο σημείο αυτό, για λόγους συνέπειας, οφείλουμε να διασαφηνίσουμε τα ακόλουθα:
Κατά πρώτον, ο Αγώνας του 1821 δεν υπήρξε ταξικός, αλλά εθνικός. Μετείχαν σε αυτόν ΄Ελληνες πατριώτες όλων των οικονομικών διαβαθμίσεων και μορφωτικών επιπέδων, συνεισέφεραν στις ανάγκες του από πάμφτωχοι Έλληνες σαν την περίφημη "Ψωροκώσταινα" που αφιέρωσε το δακτυλίδι της στον αγώνα, μέχρι εύποροι ευπατρίδες σαν την Λασκαρίνα Μπούμπουλη, τον Ιωάννη Βαρβάκη και όχι μόνον...
Κατά δεύτερον, ο αγώνας του 1821 υπήρξε το οργανωμένο ξέσπασμα κατά της τουρκοκρατίας, όμως δεν ήταν η πρώτη αγωνιστική προσπάθεια. Είχε ξεκινήσει νωρίτερα με τη διάβαση του ποταμού Προύθου από τον Ιερό Λόχο υπό τον Υψηλάντη, είχε ξεκινήσει λίγες μέρες νωρίτερα από την 25η Μαρτίου από την Καλαμάτα, ενώ προσπάθειες αποτινάξεως του τουρκικού ζυγού, έχουν καταγραφεί και δεκαετίες νωρίτερα, ουκ ολίγες, με αντιπροσωπευτικότερη εκείνη των "Ορλωφικών" και του Λ. Κατσώνη, που κατέληξαν σε αποτυχία, γιατί δεν υπήρξε η αναμενόμενη έξωθεν συνδρομή...
Κατά τρίτον, οι ξένες δυνάμεις δεν ήθελαν ένα ακμαίο Ελληνικό Κράτος, αλλά μετέβαλλαν τη στάση τους ανάλογα με τα συμφέροντά τους και τις επιδιώξεις τους έναντι της οθωμανικής αυτοκρατορίας. Αυτή η διαπίστωση, ωστόσο, δεν μειώνει σε τίποτε τη μεγαλειώδη προσφορά άδολων και αγνών φιλελλήνων που ήρθαν, συνεπαρμένοι από τα αρχαιοελληνικά οράματα, πολέμησαν και ένιοι εξ αυτών άφησαν την τελευταία τους πνοή στους προμαχώνες του αγώνα του 1821...
Κατά τέταρτον, οι θυσίες των αγωνιστών, όσο ιερές και μεγαλειώδεις και εάν υπήρξαν, δεν κατόρθωσαν να φέρουν το ποθητό αποτέλεσμα, την απελευθέρωση δηλαδή του γένους και την πολιτική του αποκατάσταση στο πλαίσιο μίας ισχυρής κρατικής οντότητας. Οι διαμάχες, που υποκινήθηκαν από την ξενοκρατία και την παρασιτική κομματοκρατία που καρκινογεννέθηκε έχοντας εκφραστές της τρία ξενόδουλα κόμματα (Ρωσικό, Αγγλικό, Γαλλικό), οι προσωπικές επιδιώξεις και τα συμφέροντα τυχοδιωκτών όπως οι Μαυροκορδάτοι, οι Κωλέτηδες και οι διάφοροι παρασιτικοί κοτσαμπάσηδες, κηλίδωσαν και τραυμάτισαν το αγνό περιεχόμενο του αγώνα, κάμπτοντας την ισχύ του...
Μέσα στο καθεστώς της δουλείας, υπηρξαν νησίδες ανεξαρτησίας. Όπως περιοχές στην Μάνη, όπως τα χωριά της Λάμαρης στην περιοχή του Σουλίου, όπως απάτητα βουνά όπου κυριαρχούσαν οι Κλεφταρματωλοί και απ΄ όπου εξεπήγασε ο ιερός αγώνας...
Κατά πέμπτον, ως προέκταση των ανωτέρω διαπιστώσεων, θα πρέπει να τονίσουμε ότι η ισχνή κρατική υπόσταση που δημιουργήθηκε από το 1828 και εντεύθεν, υπήρξε απόρροια των επιδιώξεων των Ξένων Δυνάμεων να κατακερματίσουν την οθωμανική αυτοκρατορία, παρά να βοηθήσουν τον Ελληνισμό. Τραυματισμένο το γένος από τον πολυετή αγώνα και την εμφιλοχωρούσα εμφύλια διαμάχη, έχοντας υποστεί ως "δαμόκλειο σπάθη" του τα λεγόμενα ληστρικά "δάνεια του αγώνα" με υποθήκη τις εθνικές του γαίες, είχε ξανά σκλαβωθεί, πολιτικά και οικονομικά, προτού προλάβει να απελευθερωθεί από τον τουρκικό ζυγό. Απλά η νέα εξάρτησή του ήταν δυσδιάκριτη, εκινείτο σε οικονομικό και κατ΄ επέκταση πολιτικό επίπεδο, γι΄ αυτό και δεν ήταν ευκόλως διακριτή... Αυτό το γεγονός ωστόσο δεν μειώνει σε τίποτε το μέγεθος της προσφοράς των μπαρουτοκαπνισμένων αγωνιστών, απλά επισημαίνεται ότι το έργο τους δεν τελεσφόρησε...
Σήμερα, 201 χρόνια μετά την ηρωϊκή εθνεγερσία, η Ελλάδα και ο Ελληνισμός βρίσκονται στο πιο σκοτεινό τέλμα του... Έχοντας υποστεί εκχώρηση της εθνικής κυριαρχίας, ένεκα των ληστρικών μνημονίων που επέβαλλε το καθεστώς της διεφθαρμένης ξενοκρατικής κλεπτοκρατίας στον τόπο, έχοντας υποστεί εθνολογική αλλοίωση και αλλοτροίωση οι ΄Ελληνες σε όλα τα επίπεδα, η προοπτική μόνο ευοίωνη δεν μπορεί να χαρακτηρισθεί... Ό,τι οι αγωνιστές του 1821 επεδίωξαν να διεκδικήσουν με θυσίες και αίμα, οι σύγχρονοι ελλαδίτες το απεμπολούν... 
Γι΄ αυτό, είναι Μέγιστη Ύβρις, αυτοί που εκχώρησαν την εθνική κυριαρχία, αυτοί που εξισλαμίζουν και αφελληνίζουν τον τόπο, να προσποιούνται από τους επίσημους θώκους που κατέχουν και τις θεσμικές τους ιδιότητες, ότι τιμούν την Εθνεγερσία... Είναι ύβρις και βεβήλωση των αγώνων των Ηρώων οι ανίεροι "εμπνευστές της ελληνοτουρκικής φιλίας" να υποδύονται ότι τιμούν το 1821... Είναι μέγιστη πρόκληση αυτοί που ξεπούλησαν την Πατρίδα και εκποιούν τον εθνικό πλούτο, αυτοί που έχουν οδηγήσει εκατοντάδες χιλιάδες Ελλήνων στην απόγνωση, στην ξενιτιά ή στην αυτοκτονία, να ισχυρίζονται ότι τιμούν και σέβονται το 1821...
Διακόσια χρόνια μετά το αίμα του χύθηκε στο Μανιάκι, στην Αλαμάνα, στα Δερβενάκια, στο Πέτα, στο Μεσολόγγι, σε κάθε γωνιά της πατρώας γης, η χώρα μουσουλμανοποιείται και οι χθεσινοί δυνάστες απειλούν και πάλι, προσβάλλοντας τα όσια και τα ιερά του Ελληνισμού...
Διακόσια χρόνια μετά τις θυσίες των εθνεγερτών, η εθνική ιστορία χλευάζεται, η Πατρίδα ατιμώνεται και ο Ελληνισμός διέρχεται τη μέγιστη κρίση του, κρίση αξιακή, πνευματική, ηθική, οικονομική, εθνική...
Διακόσια χρόνια μετά το ηρωϊκό ξέσπασμα των απλών αγωνιστών που αναδείχθηκαν στο μετερίζι του πολέμου, οι επίγονοι των προσκυνημένων διαχειρίζονται τα της χώρας, για λογαριασμό ξένων δυναστών...
Οι Ήρωες και οι Αγωνιστές δεν έχουν ανάγκη φιλολογικών λογιδρίων, δεν έχουν ανάγκη λιβανωτών και υποκριτικών φιεστών... Η ψυχή τους αγαλλιάζει, η ψυχή τους πάλλεται και ευδαιμονεί, μόνο όταν αντικρύσει συνεχιστές και ολοκληρωτές της προσπάθειας για την οποία εκείνοι μόχθησαν και θυσιάστηκαν... 
Σήμερα, 200 χρόνια μετά την επική εθνεγερσία του 1821 που συγκλόνισε ολόκληρη την Ευρώπη και ενέπνευσε φιλέλληνες από όλα τα μήκη και τα πλάτη της γης, και ενώ μαύρα σύννεφα σκιάζουν την Πατρίδα, αιώνια τιμή και μνήμη πρέπει στους Αγωνιστές, αλλά και συνάμα μία μεγάλη υπόσχεση: Ο Αγώνας που εκείνοι ξεκίνησαν, για Εθνική Ανεξαρτησία και Αληθινή Κυριαρχία, θα πρέπει να συνεχιστεί... Εάν επιθυμούμε να ανακτήσουμε την εθνική μας υπόσταση... Εάν τιμούμε και σεβόμαστε εμπράκτως το έργο και τις θυσίες των θρυλικών αυτών μορφών... Γιατί αόρατες αλλά αισθητές, οι ψυχές των τεθνεώντων πολεμιστών της φυλής μας συμπαρίστανται και μας καθοδηγούν. Γιατί Κριτές θα μας δικάσουν οι αγέννητοι, οι νεκροί... Για σήμερα και για πάντα! 
ΖΗΤΩ ΤΟ ΜΑΧΟΜΕΝΟ ΕΘΝΟΣ! ΑΙΩΝΙΑ ΤΙΜΗ ΣΤΟΥΣ ΕΥΚΛΕΕΙΣ ΠΕΣΟΝΤΕΣ ΥΠΕΡ ΒΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΣΤΙΩΝ!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,