Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΕΧΝΗ ΚΑΙ ΕΠΙΣΤΗΜΗ, ΟΙ ΠΥΛΩΝΕΣ ΤΗΣ ΑΛΗΘΙΝΗΣ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑΣ...

Ο Γκαίτε, ανέφερε ότι "όσοι έχετε την Τέχνη και την Επιστήμη, κατέχετε Θρησκεία". Καθώς και ότι "ο βωμός της Επιστήμης και της Γνώσεως θα πρέπει να εδράζεται πάντοτε στην Αλήθεια. Πολύ σημαντικές επισημάνσεις, συμπυκνωμένες και μεστές περιεχομένου, οι οποίες μας παρέχουν μία σφαιρική και πλήρη θεώρηση της αληθινής θρησκευτικότητος. 
Διόλου τυχαία, η θρησκεία των αρχαίων προγόνων μας, στην μυστηριακή της κυρίως μορφή και όχι τόσο στην πάνδημη, ήταν συνυφασμένη με τις επιστήμες και τις τέχνες, εναρμονιζόταν προς αυτές και δεν απέκκλινε. Εάν ενδιατρίψουμε στο πεδίο της Τέχνης, σε όποια έκφανσή της και εάν μας απασχολήσει, καθίσταται αντιληπτό ότι δια της Τέχνης ο άνθρωπος γίνεται ένας μικρός δημιουργός, καθίσταται ένας μικρός "θεός", μορφοποιώντας και δίνοντας σχήμα και έκφραση στην ύλη, όσον αφορά την γλυπτική, παρέχοντας μορφή και διάσταση όσον αφορά τις εικαστικές τέχνες, συμπυκνώνοντας και εκφράζοντας νοήματα μέσα από την αρμονία των ήχων, σε ό,τι αφορά την παραγωγή του μουσικού έργου, δημιουργώντας αναβαθμούς προσέγγισης ανωτέρων αληθειών και μεστών νοημάτων μέσα από την ποίηση, την φιλοσοφία και την λογοτεχνία, διευρύνοντας τους ορίζοντες και τη συνειδητότητα μέσα από την τεκμηριωμένη επιστήμη και προάγοντας τον Ανθρωπισμό και τον Πολιτισμό μέσα από την έρευνα, την γνώση και την εφαρμογή αυτών σε κάθε τομέα και επί παντός επιστητού.
Η Τέχνη λοιπόν είναι συνυφασμένη με την αρμονία και το κάλλος, προάγοντας παράλληλα τη Γνώση και αντικατοπτρίζοντας την ωραιότητα της ψυχής, αλλά και τις εσώτερες ροπές και τις ενδόμυχες τάσεις που εμφωλεύουν στο είναι μας και  εκφράζουν την βιοψυχική μας ιδιοσυστασία και την εσωτερική μας υπόσταση... 
Μέσα από την Τέχνη και δια της Τέχνης, διανοίγονται οι ψυχικοί οφθαλμοί και ενεργοποιούνται λανθάνουσες δυνάμεις της ψυχής, ώστε μέσα από την έκσταση που μπορεί να επέλθει δια της επενέργειας ενός καλλιτεχνικού έργου, είναι εφικτό να προσεγγισθεί η φύση της θείας ουσίας και υποστάσεως... Αλλά και δια της Επιστήμης, μέσα από την επεξήγηση του διπόλου αίτιον-αιτιατόν, μέσα από την κατανόηση και εμπέδωση των νόμων που συνέχουν το σύμπαν και δομούν την Δημιουργία, η κατανόηση του θείου, καθίσταται περισσότερο οικεία... Του θείου (εκ του θέω=τρέχω, υποδηλώνοντας την αέναη ροή της κοσμικής ενέργειας που συνέχει τα πάντα και εμψυχώνει σύμπασα τη δημιουργία).
Η Επιστήμη πάλι, ούσα η τεκμηριωμένη Γνώση, προάγει το επίπεδο του Πολιτισμού, καθίσταται το εφαλτήριο για την βελτίωση των συνθηκών της ζωής του ανθρώπου και διαμέσω αυτής σε όποιον τομέα της κι αν αναφερόμαστε, ο άνθρωπος, ο επαίων, έρχεται σε στενότερη επαφή με το θαύμα της Φύσεως, με το μεγαλείο της Δημιουργίας, και σταδιακά καθίσταται θεοσεβής, επιδεικνύοντας σεβασμό προς την παμμήτερα θεά Φύση και τα επιτευγματά της. 
Διόλου τυχαία, τα θεοκρατικά καθεστώτα και τα δογματικά ιερατεία, που προάγουν τη δεισιδαιμονία, εμφυσούν τον φόβο και την προκατάληψη, επιδίδονται σε κατασκευή σατανοποιών θεωριών και μυθευμάτων για να ελέγχουν τα πλήθη, αντιστρατεύονται τόσο την Επιστήμη όσο και την Θρησκεία, στήνοντας "Ιερές Εξετάσεις", δημιουργώντας "Καταλόγους Απαγορευμένων Βιβλίων" (Μεσαίωνας και όχι μόνο), ή κλείνοντας φιλοσοφικές σχολές, απαγορεύοντας την τέλεση των αρχαίων Μυστηρίων (Βυζαντινά χρόνια), ή επιδίδονται στην καταστροφή έργων τέχνης ("ές έδαφος φέρειν"-Ιουστινιανός/Θεοδόσιος ή σύγχρονοι Ταλιμπάν και Ισλαμιστές), ακριβώς διότι η άνθιση των τεχνών και των επιστημών επιφέρει την αληθινή συνειδητοποίηση και προάγει την αδογμάτιστη θεοσέβεια (ουδέποτε όμως την δογματική υποταγή και τη θεοδουλεία), βλάπτοντας σοβαρά τα συμφέροντα των σκοτεινών ιερατείων...
Και σήμερα η ανθρωπότητα βιώνει έναν νέο μεσαίωνα, ο οποίος είναι περιβεβλημένος με τον μανδύα της φαινομενικής ελευθερίας, όμως στο βάθος του ενέχει το σπέρμα της αποπνευματοποίησης, της χαύνωσης, του αλλοτροιωτικού συγκερασμού και της σύγχυσης...
Ο Ελληνοτεκτονισμός, γόνιμος καρπός των αρχαίων Ελληνικών Μυστηρίων, και απόσταγμα της γηγενούς μυστηριακής παραδόσεως, επιδιώκει την επανασύνδεση της τέχνης και της επιστήμης με την αληθινή θρησκευτικότητα μέσα από την μυστηριακή μέθεξη του θείου, διερύνοντας τους ορίζοντες του αναζητητή του Φωτός, ώστε να κατορθώσει μία μέρα να σταθεί άξιος να προσέλθει στο κατώφλι των πυλών που οδηγούν στα Ηλύσια Πεδία...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,