Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 Η ΙΕΡΟΤΗΤΑ ΤΩΝ ΑΡΧΑΙΩΝ ΝΑΩΝ ΚΑΙ Η ΚΡΑΔΑΣΜΙΑΚΗ ΑΝΥΨΩΣΗ ΠΟΥ ΠΡΟΚΑΛΟΥΝ...

Εισερχόμενοι σε έναν ιερό χώρο, που αποτελεί το ενδιαίτημα του θείου, εισδύουμε σε έναν ενεργειακό τόπο έμφορτο δυνάμεων θετικών και ιδιοτήτων μοναδικών που αναβιβάζουν στο ζενίθ όλες τις ψυχικές ποιότητες. Είναι αποδεδειγμένο πώς όλα τα Ελληνικά Ιερά είναι ενεργειακοί χώροι. Εισερχόμενοι λοιπόν εντός αυτών, ο επισκέπτης/ικέτης αντιλαμβάνεται την ιερότητα του χώρου και επιθυμεί να βιώσει μία υπερβατική διάσταση του είναι. Τότε το πνεύμα του προκαλεί έντονους κραδασμούς στον εγκέφαλο και στην συνείδησή του, υφιστάμενο μία ψυχοπνευματική μεταστοιχείωση προς μία ανώτερη και ευγενέστερη μορφή...
Οι κραδασμοί αυτοί που προκαλούνται από την ιερότητα του χώρου, μεταφέρονται στα κύτταρα ολόκληρου του σώματος του και ο εγκέφαλος αρχίζει να ανυψώνει σταδιακά την συχνότητά τους προς κλίμακες δυσθεώρητες.
Αν η συχνότητα των κραδασμών ανυψωθεί εξισούμενη προς την συχνότητα του ηλιακού φωτός, αυτή η ανάταση έχει ως αποτέλεσμα ο υλικός κόσμος την σταδιακή υποχώρηση των υλικών διαστάσεων και παραμέτρων και την διάνοιξη των ψυχικών οφθαλμών, οπότε αναδύεται ένας κόσμος διάφανος και ως προς την υπόστασή του αιθερικός.  
Όταν οι συχνότητες του σώματος του υπερβούν ακόμη και αυτές τις συχνότητες του ηλιακού φάσματος, τότε εισέρχεται στην υπερβατική πραγματικότητα, σε άλλη διάσταση και βρίσκεται σε απευθείας επαφή, σε πλήρη επίγνωση, με τον υπερβατικό κόσμο.
Εάν δεν υπεισέλθει στην ψυχή του ο φόβος και κατορθώσει να ελέγξει την κατάσταση στην οποία έχει περιέλθει, τότε αποκτά τη δυνατότητα να μεταπέσει σε άλλη διάσταση, απομακρυνόμενος, παροδικά, από τα δεσμά που τον κρατούν δέσμιο στον υλικό κόσμο... 
Αυτός είναι ο φιλοσοφικός θάνατος, μία μορφή διαχωρισμού της ψυχής από το σώμα, σε παροδικό επίπεδο βεβαίως. Ανάμεσα σε γη και ουρανό/αισθητό και υπεραισθητό πεδίο, εκεί βρίσκεται μια ενδιάμεση, ενωτική κατάσταση. Πρόκειται για την ψυχή που ολοκλήρωσε την μακρά διδαχή της επί του πεδίου της πυκνής ύλης και κρίθηκε άξια να ανυψωθεί προς τους Ανωτέρους Κόσμους...
Ο αρχαίος ναός, με το κάλλος, την αρμονία και τη συμμετρία που τον συνέχουν, αντανακλά την αρχετυπική δομή του σύμπαντος, γι΄ αυτό και αποτελεί εστία η οποία συγκεντρώνει ενέργεια και φως... Ιερός ένας χώρος λατρείας ή φυσικής απλότητας αλλά εξόχου συμβολισμού δεν καθίσταται "αξιωματικώ τω τρόπω", αντιθέτως ιερό τον καθιστούν η αγνότητα των σκέψεων και των προθέσεων αυτών που τον διακονούν, τον λειτουργούν, ως και η ροή της ενέργειας που τον διαπερνά...
Κατ΄ αυτό τον τρόπο επέρχεται η αφύπνιση της φλόγας, του θεϊκού σπινθήρα που εμφωλεύει στα τρίσβαθα του είναι του, ανευρίσκοντας και ανακτώντας η ψυχή την αρχέγονη καταβολή της, περνώντας μέσα απ' τη φυλακή της σάρκας, δια του εγκλεισμού στα πεπερασμένα όρια των πέντε αισθήσεων και των τριών διαστάσεων.
Ευτυχής όποιος κατορθώσει να βιώσει αυτή την υπερβατική κατάσταση. Είναι μία μέθεξη προς το θείον, μία διείσδυση στην θεϊκή ουσία δίχως να επέρχεται αποχωρισμός της θνητότητας... Προς τούτο και οι τελετουργικές εργασίες εντός του ναού, που αποτελεί απείκασμα και μικροκοσμική εκδήλωση, σε συμβολικό επίπεδο, του σύμπαντος κόσμου, θα πρέπει να επιτελούνται με την μέγιστη δυνατή σεπτότητα και περισυλλογή, ως αρμόζει σε θεουργικά δρώμενα...
ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΑΔΥΤΟΝ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...