Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΘΕΟΣΕΒΕΙΑ ΑΠΟΤΟΚΟ ΤΗΣ ΕΡΕΥΝΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΕΠΙΣΤΗΜΗΣ...

Η θεοσέβεια και η θεογνωσία, ανέκαθεν αποτελούσαν φυσικό αντίβαρο στον υλιστικό μηδενισμό και στην ισοπεδωτική θεώρηση των πραγμάτων. Από αρχαιοτάτων χρόνων, ο άνθρωπος επέδειξε μία έντονη αναζήτηση ως προς την κατανόηση των αόρατων αρχών που διέπουν την δημιουργία και τη λειτουργία του Κόσμου, με την ευρεία έννοια του όρου, περιλαμβάνοντας τόσο την μακροκοσμική όσο και τη μικροκοσμική δημιουργία.
Σε αυτή την αναζήτηση, ο ανήσυχος ανθρώπινος νους, συνάντησε τις θεϊκές δυνάμεις, που δεν είναι άλλες από την παγκόσμια ρέουσα ενέργεια και τις προσέγγισε με εκστατική μεγαλοπρέπεια, εγκαθιδρύοντας ένα καθεστώς θεοσέβειας Γιατί ολόκληρη η Πλαση, είναι έμψυχη και ιερή, καθώς Θείον είναι το Γίγνεσθαι κατά Ηράκλειτον.
Ο μέγας επιστήμων Χάϊζενμπεργκ, επισημαίνει εύστοχα ότι σε αρχικά στάδια η Γνώση και η κατάκτησή της σε όποιο βαθμό, δύναται να προκαλέσει στον άνθρωπο την αίσθηση της αυτοκυριαρχίας, της αυθεντίας, εξοβελίζοντας κάθε έκφανση θεϊκής παρουσίας, θεωρώντας εαυτόν παντογνώστη και μοναδικό... Όμως, στο αποκορύφωμα της διερευνήσεως, ελλοχεύει πάντοτε η διαπίστωση της υπάρξεως της θεότητος, της θείκής παρουσίας, η οποία δεν θα πρέπει να εκληφθεί κατ΄ ανάγκην ανθρωπομορφικά, αλλά ως μορφή ρέουσας ενέργειας που διαπερνά και διαποτίζει τα πάντα, εμψυχώνοντάς τα...
Κάθε φορά που ο θνητός άνθρωπος κατορθώνει και υπερβαίνει τον κοινό του, πεπερασμένο, εαυτό, επιτελεί έναν άθλο που τον φέρνει κοντά στη θειότητα, ανακαλύπτοντας τις αυθεντικές του καταβολές.
Οι Ορφικοί μύστες, διατείνονταν ότι είμαστε τέκνα της γης αλλά και του έναστρου ουρανού, καθώς μέσα από τον αγώνα για ανάταση, αναδύεται ο ανώτερος εαυτός μας, συναρτήσει της ψυχοπνευματικής καλλιέργειας που επιτυγχάνουμε, διάγοντας βίο θεοσεβή και χρηστοήθη...
Γιατί η θεότητα είναι ενέργεια, είναι ροή ζώσα, εκ του θέω=τρέχω, είναι η ζωϊκή ζωτική δύναμη, η ενέργεια που εμψυχώνει και ζωτικοποιεί τα πάντα στο σύμπαν... Καθόλου τυχαία, ο Πλάτων αναφέρει ότι μπορεί να βρούμε πόλεις δίχως παλαίστρες και βιβλιοθήκες, δίχως γυμναστήρια και πρυτανεία, όμως πόλη όπου να μην τιμάται το θείον, με οποιονδήποτε τρόπο αυτό εκλαμβάνεται, δεν πρόκειται να συναντήσουμε... Και αυτό το φαινόμενο της θεοσέβειας, έχει τις ρίζες του στο γεγονός ότι ενδόμυχα φέρουμε τη θεϊκή αρχή, τη θεϊκή ουσία, καθώς όπως αναφέρει ο Πλάτων στον διάλογό του "Θεαίτητος", "κάθε άνθρωπος έχει εν εαυτώ, το θείον άρχον", προτρέποντάς μας να εξομοιωνόμαστε προς τους Θεούς...
Εν τέλει, όπως κορυφαίοι επιστήμονες διατείνονται, η Επιστήμη και η Γνώση όχι μόνο δεν απορρίπτουν το θείο, τουναντίον καταφάσκουν αυτού, επιβεβαιώνοντας την αρχή των προγόνων μας να εναρμονίζουν τις επιστήμες προς τα θρησκευτικά δρώμενα...
Αποβάλλοντας την τιτανική φύση μας, ερχόμαστε σε μεγαλύτερη επαφή με τη θεότητα, όποια προσωνυμία και ιδιότητες και εάν τις αποδίδει κάποιος, προσεγγίζουμε τα πεδία των Ανωτέρων Κόσμων με κατανυκτική ιεροπρέπεια, επιζητώντας να ενωθούμε μαζί τους...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...