Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΜΕΣΗ ΑΠΟΚΑΤΑΣΤΑΣΗ-ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΝΑΥΜΑΧΙΑΣ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ! 

Δυστυχώς, ένα από τα μεγάλα σαράκια που κατατρώει την ελληνική κοινωνία, είναι ο φθόνος, η αρχομανία, η φατριαστική διαίρεση και η αμνησία... Αυτό δεν είναι πρόσκαιρη διαπίστωση, είναι διαχρονική επισήμανση με την οποία έρχεται ο ερευνητής και ο μελετητής της ιστορίας αντιμέτωπος, σε κάθε του διάβα...
Είθισται στην Ελλάδα, μεγάλες μορφές και αγωνιστικές φυσιογνωμίες που μόχθησαν και αναλώθηκαν για την ελευθερία του τόπου και την εθνική αξιοπρέπεια, να λοιδωρούνται, να διώκονται, να φυλακίζονται, να εξαλείφεται η μνήμη τους, να σπιλώνονται, ακόμη και να καταστρέφονται τα μνήματά τους! Ωσάν κάποιοι να τρέφουν άσβεστο μίσος για τα κατορθώματά τους, ωσάν κάποιοι να λυσσούν γιατί αυτές οι μορφές αγωνίστηκαν για το καλό του Ελληνισμού! Υπερβολές, θα πουν κάποιοι. Δυστυχώς, τα ανωτέρω γραφόμενα δεν ενέχουν κανένα υπονοούμενο και δεν εμπεριέχουν την ελάχιστη υπερβολή... 
Τα όσα έχουν συντελεσθεί ανά την ελλαδική επικράτεια, δεν αφήνουν περιθώρια αμφιβολίας για τα όσα τραγικά εκτυλίσσονται καθώς και για το μέγεθος της εθνικής αναλγησίας και της αδιαφορίας που έχει επικαλύψει τα πάντα... Γι΄ αυτό και δικαιούμαστε να ισχυριστούμε ότι η Κρίση την οποία διέρχεται ο τόπος, δεν είναι πρωτίστως οικονομική, είναι πρωτίστως Κρίση Αξιακή και οι οικονομικές, κοινωνικές κ.α. συνέπειες που αντιμετωπίζει ο νεοελλαδίτης, δεν είναι παρά παρεπόμενες συνέπειες της αξιακής εκπτώσεως την οποία απαθώς διέρχεται και παθητικά αποδέχεται ως κάτι το αυτονόητο ή, ακόμη χειρότερα, το φυσιολογικό...
Οι νεοελλαδίτες κατέστρεψαν και κατέχωσαν τους περικαλλείς τάφους τις Ιεράς Οδού το 1984, τα μνημεία εκείνα των επιφανών ανδρών της Αθήνας και των ευκλεών ηρώων που κοσμούσαν τον λιθόδρομο που οδηγούσε από το Δίπυλο στην πόλη της Ελευσίνος κατά την ιστορική αρχαιότητα... Οι νεοελλαδίτες μετέτρεψαν σε λατομείο και κατέστρεψαν, εν πολλοίς, ή έστω αλλοίωσαν, το ιστορικό τοπίο στα Δερβενάκια όπου εκτυλίχθηκε η ομώνυμη μάχη όπου ο Γέρος του Μωριά κατατρόπωσε στην κυριολεξία τον Δράμαλη... Οι νεοελλαδίτες άφησαν να καταρρεύσει η οικία του θρυλικού Νικηταρά του Τουρκοφάγου στον Πειραιά, όπως και η οικία του εθνικού βάρδου Κωστή Παλαμά στην Πλάκα... 
Οι ίδιοι, δεκαετίες τώρα, ασελγούν στον ιερό χώρο όπου διεξήχθη η ναυμαχία της Σαλαμίνας, ένα κοσμοϊστορικό γεγονός, η έκβαση της οποίας απέτρεψε την υποδούλωση του ελλαδικού, και κατ΄ επέκταση του ευρωπαϊκού χώρου, στην βάρβαρη και σκοταδιστική Ανατολή, έχοντας υποβαθμίσει, καταστρέψει και αλλοιώσει, σε σημαντικό βαθμό, την φυσιογνωμία και την ιστορική ταυτότητα του τοπίου, εν μέσω καρνάγιων, διαλυτήριων πλοίων και δραστηριοτήτων που δεν συνάδουν με τη σημασία της περιοχής...
Γραφειοκρατικά, σκόπιμα, εμπόδια, που αφορούσαν τον αποχαρακτηρισμό της περιοχής από λιμενική ζώνη, υπαγόμενη στον Οργανισμό Λιμένος Πειραιώς, κωλισιεργούσαν την διαδικασία ανακηρύξεώς της ως αρχαιολογικής ζώνης και απαλοτροιώσεώς της. Η κατοχή του χώρου από τα ναυπηγεία "Αρκαδία" των αδελφών Διαμαντή (συγγενών του Αχιλλέα Καραμανλή), απαιτούσε περί τα 3 εκατομμύρια ευρώ για την εξαγορά των 19 στρεμμάτων του αρχαιολογικού χώρου. Εν προκειμένω αναφύεται εύλογα το ερώτημα πώς είναι δυνατόν να δοθεί η έγκριση συστάσεως ναυπηγείων σε δεδομένο και εγνωσμένης σημασίας αρχαιολογικό χώρο, αυτά μόνο στην Ελλάδα του ρουσφετιού και των ποικιλώνυμων "διακανονισμών" συμβαίνουν...
Το 1977 οι αδελφοί Διαμαντή λαμβάνουν άδεια δημιουργίας των ναυπηγείων, υπό την προϋπόθεση να αφήσουν ελεύθερα 5 στρέμματα από τα 19 του αρχαιολογικού χώρου. ΄Οπως είναι αντιληπτό, η καταστροφή του χώρου υπήρξε οριστική... Εν τω μεταξύ επί 20 και πλέον έτη, το ζήτημα της διευθετήσεως του χώρου, έχει παραμείνει σε εκκρεμότητα μετεωριζόμενο σε βάρος της παραδόσεως και της ιστορικής κληρονομιάς... Κράτος το οποίο συναλλάσεται με συγγενείς πολιτικών στη βάση της καταλύσεως των νόμων, είναι ένα κράτος οπερέτα, και λειτουργεί κατά τρόπο επιεικώς απαράδεκτο και μαφιόζικο...
Το 1982 η αρχαιολόγος Αθηνά Καλογεροπούλου, μηνύει τον επιχειρηματία Κ. Διαμαντή, πεθερό του Αχ. Καραμανλή, για υποβάθμιση και καταστροφή του αρχαιολογικού χώρου της Κυνοσούρας. Αξίζει να σημειωθεί ότι στα δυτικά του τύμβου, έχει δραστηριοποιηθεί και άλλη εταιρεία με αντικείμενο τις ναυπηγικές εργασίες (Μπεκρής και Σία), η οποία έχει καταδικασθεί στο παρελθόν για επιχωματώσεις παράνομες και καταστροφές αρχαιοτήτων! Και το κακό, συνεχίζεται, υπό τα απαθή όμματα των αρμοδίων κυβερνητικών στελεχών, διαχρονικά, αλλά και των ιθυνόντων του Δήμου Σαλαμίνας, υποκύπτοντας σε πιέσεις ευνόητες... Περίεργες συγκυρίες, μία σιγή ιχθύος, μία άκρα του τάφου σιωπή να αιωρείται γύρω από αυτή την υπόθεση και να βαλτώνει, ενώ η καταστροφή συνεχίζεται απρόσκοπτα σε πείσμα των διαμαρτυριών... Στο σημείο ακριβώς αυτό, αξίζει να γίνει μνεία στο γεγονός ότι κατά τη διάρκεια δικαστικών αντεγκλήσεων για το θέμα του τύμβου και της αρχαιολογικής σημασίας που κατέχει ο όρμος της Κυνοσούρας, οι αδελφοί Διαμαντή επιχειρώντας να απομειώσουν την ιστορική και αρχαιολογική σημασία  της ζώνης που κατέχουν, ισχυρίστηκαν ενώπιον της Δικαιοσύνης ότι αυτό που υφίσταται, δεν είναι ο τύμβος! Επομένως, εάν κάνουμε δεκτό τον ισχυρισμό τους, ανακύπτει το εύλογο ερώτημα: Πώς με τόση βεβαιότητα διαψεύδουν ότι η έξαρση του εδάφους όπου σήμερα κοσμείται από τη σύγχρονη σύνθεση δεν είναι ο τύμβος; Μήπως γιατί βρέθηκαν κατά την ανέγερση του ναυπηγείου τους αντιμέτωποι με τον τύμβο και του επιφύλαξαν την... δέουσα αντιμετώπιση; Ρωτάμε, μήπως; Ειδάλλως προς τι ο ισχυρισμός τους αυτός; Για να διατείνεται κάποιος ότι αυτό που παρουσιάζεται σήμερα ως τύμβος δεν πρόκειται περί του τύμβου, σημαίνει ότι έχει επίγνωση της υπάρξεως του αληθινού τύμβου, όταν και για όσο υπήρξε...
Στο σημείο που σήμερα έχει ανεγερθεί το σύγχρονο μνημείο και καλείται "Τύμβος", δεν βρισκόταν το αρχαίο πολυάνδριο, ο ομαδικός δηλαδή τάφος των Σαλαμινομάχων, αλλά υπήρχε μία έξαρση του εδάφους, περί τα 7 μέτρα ύψος με αρχαία επίχωση, επάνω στο οποίο είχε φιλοτεχνηθεί το λεγόμενο τρόπαιο της Νίκης, τρόπαιο του Ναυμάχου Θεμιστοκλέους, το οποίο στήθηκε κατά τον 5ο αιώνα π.Χ. και ήταν ορατό μέχρι και τον 19ο αιώνα. Στον κόλπο της Κυνόσουρας, οι Αθηναίοι είχαν καθιερώσει λατρεία του Διός Τροπαίου, ενώ παράλληλα είχαν αναδειχθεί και λειτουργούσαν λατρείες ηρώων Σαλαμινίων, προεξαρχόντων του βασιλέα Αίαντος και του Κυχρέως, τοπικού Σαλαμίνιου ήρωος, ο οποίος φημολογείται ότι υπό μορφή φιδιού, είχε συντελέσει στην κατίσχυση των ελληνικών δυνάμεων κατά τη ναυμαχία... 
Λίγα μέτρα πιο πέρα από το Τρόπαιο του Θεμιστοκλέους, υφίστατο το πολυάνδρειο, ομαδικός τάφος όπου οι Αθηναίοι έθαψαν τους νεκρούς τους, μετά του οπλισμού τους, μετά τη ναυμαχία. 
Γύφτικος μαχαλάς και το Δημόσιο Σήμα στην Αθήνα, εκεί όπου ο Περικλής εξεφώνησε τον περίημο "Επιτάφιο" κατά την ταφή των νεκρών του πρώτου έτους του Πελοποννησιακού Πολέμου...  Υπό κατάρρευση μέχρι πρότινος η οικία του Παύλου Μελά στην Κηφισιά, και εάν δφεν παρενέβαιναν φορείς, θα είχε τραγική κατάληξη... Και πόσα άλλα μνημεία παραμένουν παραγκωνισμένα, ή καταρρέουν παραδομένα στην αδιαφορία και στην εγκατάλειψη...
Τον Μάιο του 2019, ελήφθη από το Υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας, απόφαση, αγνοώντας πλήρως τις εισηγήσεις του Κεντρικού Αρχαιολογικού Συμβουλίου, να εγκριθεί η λειτουργία διαλυτηρίου πλοίων στην ευρύτερη ζώνη για άλλα 15 έτη! Πώς είναι δυνατόν ο ιστορικός χώρος του όρμου των Αμπελακίων, της Κυνόσουρας, ο όρμος των Σεληνίων και τα νησάκια Αγ. Γεώργιος και Ψυτάλλεια, να χαρακτηρισθούν ως "αρχαιολογική ζώνη", μόλις το 1982; Πώς είναι δυνατόν να εμφανίζονται ιδιώτες ως ιδιοκτήτες αρχαιολογικών χώρων μεγίστης ιστορικής σημασίας, και να διαπραγματεύονται υψηλότατα τιμήματα αποζημιώσεων με το Ελληνικό Δημόσιο όταν αυτοδικαίως αυτοί οι χώροι περιέρχονται στο Κράτος; Πώς είναι δυνατόν οι αδελφοί Διαμαντή και άλλοι επιχειρηματίες της περιοχής, να καταστρέφουν ανενόχλητοι σημαντικές αρχαιότητες και να αλλοιώνουν απρόσκοπτα την φυσιογνωμία του τοπίου με αμετάκλητες συνέπειες εν μέσω απόλυτης σιγής ιχθύος; Πώς είναι επίσης δυνατόν να παρουσιάζουν, εσκεμμένα, νεκροταφείο των γεωμετρικών χρόνων και τρεις κιβωτιόσχημους τάφους, κάτωθεν του τύμβου με το τρόπαιο, ως τους τάφους των ενδόξων Σαλαμινομάχων, όταν στο νεκροταφείο αυτό, έχουν βρεθεί γυναικεία περιδέραια, σκελετοί παιδιών κλπ, στοιχεία που παραπέμπουν στο γεγονός ότι δεν πρόκειται για το πολυάνδρειο των Σαλαμινομάχων; Μήπως γιατί κάποιοι έχουν καταστρέψει τον αυθεντικό τύμβο-πολυάνδρειο και για να μην διασυρθεί η χώρα παγκοσμίως παρουσιάζουν ένα νεκροταφείο που συγκυριακά εντοπίστηκε στο σημείο αυτό, ως τον "λεγόμενο τύμβο", όπως αναφέρει χαρακτηριστικά και η Υπουργός Πολιτισμού Μενδώνη;
Καταλήγοντας, εάν αποκατασταθεί η ιστορική φυσιογνωμία της περιοχής, αναδειχθούν οι αρχαιότητες και προβληθεί επαρκώς η δράση των ευκλεών προγόνων μας, ο ιστορικός αυτός χώρος (μέχρι και υποβρύχιο μουσείο θα μπορούσε να δημιουργηθεί με τις δεκάδες τριήρεις που είναι βυθισμένες στον όρμο και συντηρούνται στο βυθό από το πλαγκτόν και τη λάσπη), θα αποκτούσε τεράστια αίγλη και θα προσήλκυε χιλιάδες περιηγητές και επισκέπτες τόσο από το εσωτερικό της χώρας όσο και από το εξωτερικό. 
Θα έπρεπε να διαμορφωθεί μουσείο στο σημείο αυτό με τα ευρήματα της περιοχής, ντοκυμαντέρ με αναπαράσταση της ναυμαχίας, η οποία είχε κοσμοϊστορική σημασία αφού η έκβασή της εμπόδισε την εξάπλωση της ασιατικής επιβουλής στον ελλαδικό και κατ΄ επέκταση στον ευρωπαϊκό χώρο, να κυκλοφορήσουν μελέτες που να αναδεικνύουν το ιστορικό αυτό γεγονός και το Πολεμικό Ναυτικό θα έπρεπε να κατασκευάσει μνημείο αποτίσεως τιμής στην Πολεμική Αρετή των Ναυμάχων, στο οποίο θα έπρεπε να καίει φλόγα άσβηστη, έχοντας τιμητική φρουρά, όπως το μνημείο του Αγνώστου Στρατιώτου. Έτσι, ένας λαός που σέβεται την ιστορία του, τιμά τους ήρωες προγόνους του και μεταλαμπαδεύει την ιστορική μνήμη στο διηνεκές... 
Αποτελεί ύβρη μία από τις πιο ένδοξες πτυχές της Ελληνικής Ιστορίας, που αποτελεί σημείο αναφοράς έγκριτων ιστορικών, συγγραφέων και αρχαιολόγων ανά την υφήλιο, να καταπνίγεται ανάμεσα σε διαλυτήρια πλοίων και σε καρνάγια, ωσάν κάποιοι ακριβώς να επιδιώκουν να εξαλείψουν την ελληνική ιστορία από το προσκήνιο... Αποτελεί σύγχρονη ύβρη να απεμπολούν και να ασελγούν απέναντι σε ένα τόσο τεράστιο κεφάλαιο της ελληνικής ιστορίας...
Όσοι Ζωντανοί, όσοι Έντιμοι, οφείλουν να εγερθούν και να διατρανώσουν τη θέλησή τους να διαφυλάξουν και να αναδείξουν την Παράδοση. Από σεβασμό στους προγόνους και στην ιστορία, για την τιμή τη δική τους έναντι των επερχόμενων γενεών... 
ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ, ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ ΝΑ ΑΣΚΗΘΟΥΝ ΔΙΩΞΕΙΣ ΚΑΤΑ ΠΑΝΤΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΥ, ΓΙΑ ΠΑΡΑΒΙΑΣΗ ΤΟΥ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟΥ ΝΟΜΟΥ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΩΝ. ΕΠΙΠΛΕΟΝ, ΑΠΑΙΤΕΙΤΑΙ ΑΜΕΣΑ ΝΑ ΠΡΟΧΩΡΗΣΕΙ Η ΑΠΑΛΛΟΤΡΟΙΩΣΗ ΤΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΧΩΡΟΥ ΤΗΣ ΚΥΝΟΣΟΥΡΑΣ ΚΑΙ Η ΑΝΑΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΣΤΟ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΟ ΤΟΠΙΟ ΟΠΩΣ ΑΡΜΟΖΕΙ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΟΤΗΤΑ ΤΟΥ ΧΩΡΟΥ.
Η δε Δημοτική Αρχή της Σαλαμίνος, οφείλει να εφαρμόσει την απόφαση του Δημοτικού Συμβουλίου που ομόφωνα ελήφθη το 2019 και να ελέγξει/αντιμετωπίσει δραστικά και τις αυθαίρετες κατασκευές των ναυπηγείων, στην ζώνη της Κυνοσούρας, απαιτώντας την κατεδάφισή τους και να προβεί σε αγώνα για την απομάκρυνσή τους από το νησί και ιδίως από τον κηρυγμένο αρχαιολογικό χώρο, αψηφώντας τα παντοειδή συμφέροντα και τις πολιτικές πιέσεις που παρασκηνιακά εκδηλώνονται. Η υπόθεση αναδείξεως του τύμβου και της ιστορίας που κρύβει η ευρύτερη ζώνη, δεν είναι υπόθεση παραταξιακή, δεν είναι υπόθεση πολιτική, δεν είναι υπόθεση μικροκομματικών ανταγωνισμών, είναι υπόθεση Παλλαϊκή, είναι υπόθεση Εθνική και υψίστης ιστορικής σημασίας...
Το "ΕΛΛΗΝΙΚΟΝ ΑΔΥΤΟΝ" στο πλαίσιο σεβασμού και υπερασπίσεως της προγονικής κληρονομιάς, προτίθεται να αναδείξει κάθε συναφή καταγγελία και να υποστηρίξει κάθε θετική πρωτοβουλία που αφορά στην αποκατάσταση της ιστορικής αλήθειας, γι΄ αυτό και καλεί όποιον διαθέτει στοιχεία σχετικά με το θέμα, να μας καταστήσει κοινωνούς...  Είναι δε άξια συγχαρητηρίων  η Επιτροπή Διασώσεως των Αρχαιολογικών χώρων της Σαλαμίνος για την πρωτοβουλία που ανέλαβε το Σάββατο 25 Σεπτεμβρίου και που επί σειρά ετών, όπως πληροφορούμαστε, έχει επωμιστεί, σηκώνοντας το βάρος της υπερασπίσεως της ιστορικής κληρονομιάς του νησιού, σε πείσμα αθέμιτων συμφερόντων...
Εμπρός λοιπόν για την Ιστορική Δικαίωση της Μνήμης των Ιερών Νεκρών, εμπρός για την υπεράσπιση της Προγονικής Κληρονομιάς και των οσίων και των ιερών του τόπου! Η΄ Τώρα, ή Ποτέ! Γιατί οι πράξεις μας αντηχούν στην Αιωνιότητα, γιατί Κριτές θα μας δικάσουν, οι αγέννητοι, ή νεκροί... Και όσοι ενδίδουν σε σκοπιμότητες για ελάχιστα αργύρια ή για να διατηρήσουν περιστασιακά κάποια οφίκια, θα στιγματιστούν στο διηνεκές του χρόνου...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,