Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΓΙΑ ΤΗΝ ΜΥΗΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ...

Μία εκ των βασικών προϋποθέσεων για την μυητική πραγμάτωση, είναι η αποβολή των παθών, στον μέγιστο δυνατό βαθμό και η χαλιναγώγηση των ροπών του κατώτερου εαυτού, έως ότου επέλθει η ανύψωση σε υψιπετή πεδία θεωρήσεως των πραγμάτων, σμιλεύοντας εαυτόν και καθιστώντας την προσωπικότητα άτρωτη από τις πλάνες των ηδονών και της ύλης. 
Παράλληλα όμως, μία βασική αρετή την οποία πρέπει να διαθέτει ο μύστης, είναι η επίδειξη σεβασμού έμπρακτου προς κάθε πλάσμα της γης, αναλόγως βεβαίως της συμβολής και του έργου του στον ευρύτερο κοσμικό σχεδιασμό...
Ο γνήσιος Εσωτεριστής, στέκεται με σεβασμό προς κάθε συνάνθρωπό του, προς κάθε έμβιο ον, είτε πρόκειται για γυναίκα, είτε για παιδί, είτε πρόκειται για άλλα είδη της έμβιας δημιουργίας, διότι έχει επίγνωση του γεγονότος ότι "Εν το Παν". 
Τούτο βεβαίως δεν σημαίνει ούτε συνεπάγεται εξομοίωση των πάντων, δεν σημαίνει ούτε την ανατροπή των βιολογικά δοσμένων ρόλων όπως τις υπαγόρευσε η φύση, ούτε σημαίνει την προαγωγή του υβριδισμού και της πανσπερμίας, δεν συνεπάγεται κατάλυση της ιδιαιτερότητος και της ταυτότητος που διαφοροποιεί κάθε είδος, διότι η Διαφορετικότητα συνιστά Νόμο Κυρίαρχο της Φύσεως και οι εξωτερικές/μορφικές ειδοποιοί διαφορές που διακρίνουν τα είδη, τα φύλα, τις φυλές, αποτελούν την εξωτερική έκφανση εσώτερων διαφορών που υφίστανται τόσο σε βιολογικό όσο και σε ψυχικό επίπεδο, συγκροτώντας τις βιοψυχικές ιδιότητες κάθε φύλου και φυλής.
Η έμπρακτη όμως επίδειξη σεβασμού, υποδηλώνει την ύπαρξη αληθινής ψυχικής ευγένειας, σημαίνει ευγενείς καταβολές και καλοπροαίρετες, διαπιστώσεις που ισοδυναμούν με τη διαπίστωση ότι ο αλάξευτος λίθος (χονδροειδής μας εαυτός), έχει υποστεί την αναγκαία κατεργασία, ώστε να ακτινοβολεί πλέον με τη στάση ζωής και τον τρόπο σκέψης του, αποτελώντας παράδειγμα και για τους συνανθρώπους του και σημείο θετικής αναφοράς.
Ο αληθινός Εσωτεριστής θα πρέπει νάχει ως πρότυπό του τον Ιππότη Πάρσιφαλ και τον Δον Κιχώτη που αναζητά την Δουλτσινέα (το Αιώνιο Θήλυ, την Δέσποινα των Λογισμών του) και όχι τον αστυφύλακα-προαγωγό που εξέδιδε 19χρονη την οποία βίαζε επί μακρόνο πα-τέρας της από την ηλικία των 11 ετών στην Ηλιούπολη, όπως πρόσφατα απεκαλύφθη με φρικώδη τρόπο...
Ο πραγματικός μύστης οφείλει νάχει ως πρότυπό του στην συμπεριφορά έναντι των Ζώων τον Άγιο Φραγκίσκο της Ασίζης και όχι τους εκδοροσφαγείς και τους πάσης φύσεως εμπόρους σωμάτων και ψυχών...
Ο αυθεντικά φιλοσοφών και ακολουθών τα εσωτερικά προστάγματα της συνειδήσεώς του, θα πρέπει να είναι απελευθερωτής και όχι δυνάστης. Να διασφαλίζει την αξιοπρέπεια των ανθρώπων και να υπερασπίζεται τα δικαιώματά τους και όχι να έχει ως πρότυπό του τους δουλεμπόρους της αρχαιότητος και τους δήθεν "ιεραποστόλους"-αποικιοκράτες των περασμένων αιώνων που έκρυβαν πίσω από την... "δίψα" για διακονία τα εκμεταλλευτικά τους σχέδια...
Όλα αυτά όμως απορρέουν από έναν βαθύ σεβασμό του εσώτερού μας εαυτού. Για να σεβαστούμε τους άλλους, θα πρέπει κατ΄ αρχήν να σεβόμαστε τον εαυτό μας. Κι όταν τον σεβόμαστε, έχοντας επίγνωση της γήϊνης αλλά και της ουράνιας συνάμα καταγωγής μας, αρνούμαστε ακόμη και την παραμικρή σκέψη του να εκπέσουμε και να κηλιδώσουμε την ψυχή και το είναι μας, το σώμα πούναι ο ναός της ψυχής μας, με πράξεις ποταπές, διεστραμμένες και βέβηλες...
Όταν ο κόσμος αφυπνισθεί, όσοι πέπρωται να αφυπνισθούν, γιατί πολλοί είναι οι κλητοί, αλλά λίγοι οι εκλεκτοί, πολλοί φέρουν τον θύρσο αλλά ελάχιστοι είναι οι ναρθηκοφόροι, όταν αποκτήσει επίγνωση του προορισμού του στην γη, τότε θα καταξιώσει την έννοια του "Άνω θρώσκω" και θα κυριαρχήσει στο πεδίο της Ζωής ως Άνθρωπος, λαμπαδηφόρος του Ανθρωπισμού και του Πολιτισμού...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...