Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΗΡΩΪΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ, Η ΑΤΡΑΠΟΣ ΤΩΝ ΑΛΗΘΙΝΩΝ ΜΥΣΤΩΝ...

Είναι αδιαμφισβήτητο ότι η κοινωνία αυτή βιώνει ένα βαθύ τέλμα. Ζει και κινείται στους ρυθμούς της πνευματικής απονεκρώσεως και της ηθικής εξαχρειώσεως, έχοντας απεμπολήσει κάθε αρχή και ανώτερο ιδανικό, υπό την πλάνη της ευδαιμονιστικής μετριότητος και της χαυνώσεως των ψυχών. Η κοινωνία αυτή συναποτελείται από αγέλες ψυχικά νεκρών που απλά ανακυκλώνουν την ύπαρξή τους μέσα σε έναν κυκεώνα πνευματικής ερημώσεως και υλιστικής πανσπερμίας...
Αντίβαρο σε αυτό το πανηδονιστικό εκφυλιστικό τέλμα, αποτελεί η Ηρωϊκή Αναγέννηση με κατεύθυνση την ολιστική ανάπλαση της κοινωνίας και την ουσιαστική κατάφαση της ζωής. 
Οι μύστες διακηρύσσουν πώς μόνον εκείνοι που αψηφούν τον θάνατο είναι σε θέση να βιώσουν ουσιαστικά τη ζωή, έχοντάς την κερδίσει διεκδικητικά...

Ηρωϊσμός εν προκειμένω σημαίνει έλξη προς ό,τι το ανώτερο, το ενδοξότερο, σημαίνει προσήλωση προς εκείνο που συντελεί ώστε ο άνθρωπος να υπερνικήσει την θνητή του υπόσταση και να διαβεί το κατώφλι της αθανασίας, εγγράφοντας παρακαταθήκη στους αιώνες με τις πράξεις του. Γιατί ό,τι κάνουμε, και ιδίως ό,τι συνιστά άθλο, αντηχεί στην αιωνιότητα...
Διόλου τυχαία, ο όρος 'Ηρως προκύπτει από τον όρο "Έρως". Εν προκειμένω δια του όρου "Έρως" δεν εννοείται η ερωτική διάθεση, αλλά ο πόθος αθανασίας, η βούληση του ατόμου να υπερβεί τα πεπερασμένα όρια της θνητότητος και να αναδειχθεί, μέσα από την επιτέλεση ηρωϊκών πράξεων, εισερχόμενος στο πάνθεο των αθανάτων...
Την περίοδο αυτή, από ιστορικής απόψεως, κυριαρχεί η επέτειος της μεγάλης Μάχης των Θερμοπυλών, μίας από τις ενδοξότερες εποποιίες της Ελληνικής Πολεμικής Αρετής και του Ηρωϊκού Ήθους, όπου οι έννοιες της αυταπαρνήσεως, της θυσιαστικής προσφοράς και της ανυστερόβουλης προτάξεως του κοινού καλού έναντι του ατομικού οφέλους, βρίσκουν την ουσιαστική τους πραγμάτωση. Πρόκειται για την ζωή της τιμής, η οποία βρίσκεται σε απόλυτη αντιδιαστολή προς τα τετριμένα και τα πρότυπα του νωθρού και ανέμελου βίου...
Στους χαλεπούς καιρούς που διέρχεται η Πατρίδα, το Έθνος έχει απίστευτη ανάγκη της υπάρξεως φωτεινών καθοδηγητικών μορφών που με το ήθος και την αυτοθυσία τους θα ιχνηλατήσουν την ατραπό των Αγώνων και των Θυσιών που θα φέρουν την Λύτρωση, την Κάθαρση από το σύγχρονο άγος και την αναγέννηση του Ελληνισμού.
Εάν ο Ελληνισμός δεν είναι σε θέση να αναδείξει και πάλι ηρωϊκές μορφές όπως ο μύστης Κυναίγειρος και ο τραγικός ποιητής Αισχύλος, όπως ο ένθεος βασιλεύς Λεωνίδας και ο πατριδολάτρης Κόδρος, όπως οι μαχητές της ΕΛΔΥΚ για να έρθουμε και στη σύγχρονη εποχή, τότε είναι καταδικασμένος στην εκφυλιστική αποσύνθεση και στην παράδοση στον εσμό των όσων υποσκάπτουν λόγω και έργω την κοινωνική υγεία και την εθνική ταυτότητα. Δίχως μεγάλα και τολμηρά έργα, η Πατρίδα δεν έχει καμία προοπτική...
Σε αυτή την διάπυρη πορεία, οι ψυχές των προγόνων μας, μας συντροφεύουν και μας καθοδηγούν. Γιατί "οι ήρωες, δεν θνήσκουν, πίπτουν. Η δε γη, πίνουσα το αίμα των, τους αναγεννά"... Για σήμερα και για πάντα...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...