Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

 ΠΑΙΔΕΙΑ ΚΑΙ ΗΘΙΚΗ, ΘΕΟΣΕΒΕΙΑ ΚΑΙ ΦΙΛΟΠΑΤΡΙΑ, ΟΙ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ... 

Ο Στρατηγός Μακρυγιάννης, εκφράζοντας την εκτίμησή του για την μεγαλοσύνη της Πατρίδας και την Εθνική Αναγέννηση, προσδιορίζει ως απαραίτητα στοιχεία/προϋποθέσεις για την επίτευξη του μεγάλου αυτού στόχου, την Θεοσέβεια, την Φιλοπατρία και την χρηστοήθεια, την ενάρετη σκέψη και συμπεριφορά, συστατικά στοιχεία που συνιστούν τον αυθεντικό Ελληνικό τρόπο ζωής. Έναν τρόπο ζωής που δυστυχώς έχει εν πολλοίς νοθευτεί και αλλοιωθεί από αλλότρια εκφυλιστικά "πρότυπα" και έχει διαστρεβλωθεί από την επικράτηση μηδενιστικών απαξιών που κυριαρχούν σήμερα όσο ίσως ποτέ άλλοτε στον σύγχρονο βίο... 
Και καταλήγει ο αγωνιστής Στρατηγός: "τα παιδιά μας να τα μαθαίνουμε γράμματα και ηθική"... Έννοιες άγνωστες στους σημερινούς παρακμιακούς καιρούς που διάγουμε, καθώς τα παιδιά σήμερα, εν πολλοίς, και απαίδευτα τυγχάνουν, και απομακρυσμένα από τα αληθινά πρότυπα της ηθικής. Και λέγοντας "γράμματα" δεν εννοούμε την στείρα μετάδοση ακαδημαϊκών γνώσεων, αλλά την καλλιέργεια του χαρακτήρα και την όξυνση του νου, αναφερόμαστε στην διάπλαση της προσωπικότητας αφ΄ ενός του ατόμου, αφ΄ ετέρου στην ανάπτυξη ενός τρόπου σκέπτεσθαι που ενεργοποιεί την νοητική και κριτική ικανότητα και αφυπνίζει τις δεξιότητες του ατόμου και δεν το καθιστά απλά παθητικό αποδέκτη πληροφοριών, δίχως περαιτέρω ικανότητα αξιολογήσεως και επεξεργασίας... 
Το σύστημα σήμερα δεν επιθυμεί την διάχυση της Γνώσεως, δεν επιθυμεί την ύπαρξη καλλιεργημένων ανθρώπων, άρα παρεμποδίζει και υπονομεύει το όραμα για αληθινή Παιδεία, καθώς θέλει να έχει χειραγωγούμενα ανδράποδα και όχι ολοκληρωμένες προσωπικότητες σκεπτόμενων ανθρώπων...  
Παράλληλα όμως, η περιρρέουσα ατμόσφαιρα εντός της οποίας αναπτύσσεται κάθε έκφανση δημόσιας και ιδιωτικής δραστηριότητας, βρίθει από συμπτώματα ανηθικότητας και διαφθοράς. Και λέγοντας "ανηθικότητας" δεν μεταβάλλουμε εαυτούς σε κήρυκες μίας αόριστης και αμφίβολης ποιότητος ηθικής, αλλά ομιλούμε περί της αναγκαιότητος υπάρξεως ενός κώδικα αυθεντικής ηθικής, ορισμένης κατά τρόπο απόλυτο και ουδόλως υποκειμενικό. Πράγματι, υφίσταται ηθική έχουσα αντικειμενική υπόσταση και όχι υποκειμενική διάσταση και τέτοια είναι μόνο η ηθική εκείνη που εκπηγάζει και εναρμονίζεται προς τους φυσικούς νόμους και αρχές, η εξασφαλίζουσα την ισορροπία, την αρμονία και την φυσική, νοητική και ψυχική υγεία, συναρτόμενη προς την υπηρέτηση και εκπλήρωση ανωτέρων σκοπών και στόχων.  
' Οταν λοιπόν η Παιδεία ευθυγραμμισθεί με την Αυθεντική Ηθική, όταν η Φιλοπατρία και η Θεοσέβεια κυριαρχήσουν στις ψυχές και στα μυαλά των ανθρώπων, όταν φύγουμε από το "εγώ" και ενστερνισθούμε το "Εμείς", όταν αποκτήσουμε δηλαδή συνείδηση εθνική, κοινωνική, ανθρωπιστική, όταν εμπεδώσουμε τις αρχές του "Καλού καγαθού", τότε και μόνο υπάρχει ελπίδα και προοπτική για Εθνική Ανάσταση. Σε κάθε άλλη περίπτωση, ελλοχεύει ο μείζων κίνδυνος του αφανισμού, μέσα από μία σταδιακή σήψη και διαφθορά... 
Διαχρονικά τα μηνύματα που εκπέμπει από το παρελθόν ο Στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης. Υποχρέωσή μας και Καθήκον μας, αλλά και πρώτιστη επιλογή μας, η υϊοθέτησή τους και η εφαρμογή των αρχών και των κατευθύνσεων που προσδιορίζει. Εάν θέλουμε να υπάρξει Ελλάδα που να κατοικείται από Έλληνες Ανθρώπους χρηστοήθεις και πνευματόδοξους και στο μέλλον... Εάν επιθυμούμε να υπάρξει ανάταξη, οφείλουμε να ενεργοποιηθούμε άμεσα. Οι καιροί, όπως είχε επισημάνει και ο ιστορικός Θουκυδίδης, ου μενετοί...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...