Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΡΜΟΝΙΑ ΤΩΝ ΗΧΩΝ ΚΑΙ Η ΨΥΧΩΦΕΛΗΣ ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤΗΣ....

Η Μουσική, συνιστώντας το απόσταγμα των εναρμόνιων ήχων που αντηχεί μέσα από τη μελωδική λειτουργία της Φύσεως αλλά και την συνθετική ικανότητα του ανθρώπινου νου, μιμούμενη το φυσικό κελάρισμα και ρυθμό, αποτελεί μία θεία αποκάλυψη αρμονικών κραδασμών που δονεί ολόκληρο το Σύμπαν. Διόλου τυχαία ο μύστης Πυθαγόρας ομίλησε περί της μουσικής των ουρανίων σφαιρών, καθόλου άσχετα προς όλα αυτά δεν υπήρξε η επιλογή της μουσικοθεραπείας ως μεθόδου ιάσεως ασθενειών στα Ασκληπιεία και στα εγκοιμητήρια του αρχαίου Ελληνικού Κόσμου.
Σύμφωνα με τον επιφανή Γερμανό Μουσουργό Λούντβιχ βαν Μπετόβεν, η Μουσική συνιστά την υψηλοτέρα αποκάλυψη του Πνεύματος. Και δικαίως, διότι η αρμονία των ήχων ασκεί ευεργετική επίδραση τόσο στο πνεύμα, όσο κυρίως στην ψυχή του ανθρώπου, αλλά και κατ΄επέκταση επιδρά επί παντός εμβίου οργανισμού, επιφέροντας ευεξία και ψυχική ανάταση.
Η μουσική αρμονία, εκφράζοντας υψηλόφρονες ενατενίσεις του πνευματικού κόσμου, του ανεκδήλωτου και ανέκφραστου μέσα από τις δομές του λόγου, οδηγεί στην εξύψωση του Είναι και επιτελεί έναν σκοπό μοναδικό, επιφέροντας τον συντονισμό του Ανθρώπου προς τον Παγκόσμιο Ρυθμό...
Η απεικόνιση του Ορφέως σε τοιχογραφίες, αγγεία και ψηφιδωτά δάπεδα να μαγεύει φυτά και ζώα με την εναρμόνιο λύρα του, το παράδειγμα του Ζήθωνος και του Αμφείου οι οποίοι με την μουσική τους τέχνη κατόρθωσαν να μετακινούν ακόμη και δυσθεώρητους ογκόλιθους τοιχίζοντας την Επτάπυλη Θήβα, είναι απειροελάχιστα πλην αντιπροσωπευτικά παραδείγματα των τεραστίων δυνατοτήτων αλλά και του μοναδικού ενεργειακού αποτελέσματος που κατορθώνει να προκαλέσει η μουσική.
Η Μουσική, ασκεί καταπραϋντική και εξαγνιστική επίδραση στον άνθρωπο, αλλά όχι μόνο σε αυτόν. Φυτά, ζώα, ύδατα, δονούνται και πάλλονται στο άκουσμα εναρμόνιων ήχων...
Γι΄ αυτό και η μύηση στην αρμονία των ήχων, συνιστά μία πρώτης τάξεως ψυχοθεραπεία και ανάταξη του Είναι υπό το πρίσμα της εσωτερικής καλλιέργειας και αφυπνίσεως του Εαυτού. Ακριβώς γι΄ αυτόν τον λόγο και η Μουσική, αποτελούσε βασική σπουδή στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, συγκαταλεγόμενη στα βασικά μαθήματα που διαμορφώνουν την υπόσταση του ατόμου... Αντίθετα η σημερινή α-παιδεία, σε ό,τι αφορά την μουσική, τη φιλοσοφία, την εκγύμναση του σώματος, τα μαθηματικά και τις τέχνες ευρύτερα, έχει οδηγήσει στην αμορφωσιά και στην παράκρουση...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...