Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΟΥΡΑΝΙΟ ΙΕΡΟ ΚΑΙ Η ΜΥΣΤΙΚΙΣΤΙΚΗ ΤΟΥ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ...

Ο άνθρωπος, από αρχαιοτάτων χρόνων, έχοντας βαθειά χαραγμένα στην αρχετυπική μνήμη του καίρια υπαρξιακά ερωτήματα, προδέσωσε ιεροπρέπεια σε κάθε τόπο, αντικείμενο, μνημείο το οποίο είχε ταυτίσει με την αποκάλυψη του θείου, θεωρώντας το ως "πύλη" για την μετάβαση και την επαφή με τους Αόρατους Κόσμους.
Γι΄ αυτόν ακριβώς τον λόγο, εύλογο είναι να προκαλεί η θέασή του είτε η επαφή μαζί του, "ιερό δέος", καθώς είναι ταυτισμένο με την ιεροφάνεια, δηλαδή με την επιφάνεια (την εκδήλωση) του θείου...
Το Ουράνιο Ιερό, αποτελεί το νοερό εκείνο καθαγιασμένο τόπο που είτε εμφωλεύει στα μύχια της συνειδήσεώς μας και του ψυχικού μας Είναι, είτε ευρίσκεται στα Ηλύσια Πεδία και συνιστά το σημείο αναφοράς και επικοινωνίας με τις θείες δυνάμεις... Αποτελεί έναν μεταφυσικό καθαγιασμένο τόπο, όπου φυλάσσονται "τα άγια των αγίων", αντιστοιχώντας στην αγία τράπεζα των χριστιανών είτε στην ιερά κίστη των Αρχαίων Μυστηρίων και ιδίως των Ελευσινίων...
Εξυπακούεται ότι ο ιερός τόπος συνιστά χώρο μέγιστης ενεργειακής ισχύος και πολλαπλών ευεργετικών ιδιοτήτων, γι΄ αυτό άλλωστε και επελέγη είτε για την άσκηση λατρείας και μυστηριακών πρακτικών, είτε για την εκδήλωση της θείας παρουσίας στο γήϊνο πεδίο, προκαλώντας δέος, συγκίνηση και έκσταση... 
Ουράνιο Ιερό, λοιπόν, αποτελεί το θεϊκό δώμα, ο σεπτός εκείνος χώρος ή πεδίο στα όρια του οποίου συντελείται η μεγαλειώδης μεταστοιχείωση του είναι προς την κατεύθυνση της ηθικής και ψυχοπνευματικής τελειοποιήσεως, αγόμενος ο μύστης προς τα ουράνια κράσπεδα εξομοιώσεως προς την θεία ουσία. Είναι το πεδίο αυτό στο πλαίσιο του οποίου ο ειλικρινής αναζητητής του φωτός αποβάλλει τον φθαρτό τιτανικό του εαυτό και ενδύεται τη θεϊκή του πτυχή, υφιστάμενος έναν πολύπλευρο εξαγνισμό και μία συνειδησιακή διεύρυνση η οποία προσιδιάζει στον αληθινό θεϊκό άνθρωπο...
Στον χώρο αυτό, ή ορθότερα στο ιδεατό αυτό πεδίο, ο θρησκευτής ή ο αναζητητής του μείζονος φωτός, θα νιώσει κατάνυξη, θα βιώσει την περισυλλογή, την ιεροπρέπεια και θα επιχειρήσει να επιτύχει την επικοινωνία του με τους ανωτέρους κόσμους, δίχως την αμφίβολη διαμεσολάβηση ενδιάμεσων ιερατείων που καταλύουν κάθε ενεργειακό δίαυλο προς το επέκεινα...
Η προσέγγιση του  Ουράνιου Ιερού, είναι συνυφασμένη προς την μυητική πραγμάτωση, αποτελεί την πεμπτουσία της προσπάθειας του ανθρώπου-αναζητητή να ανεύρει και τελικά να πορευτεί στην ατραπό που οδηγεί στην εξαγνιστική κορύφωση και στον απεγκλωβισμό του από το τέλμα της χονδροειδούς ύλης, η οποία λειτουργεί ανασταλτικά ως προς την αυτοβελτίωσή του, εγκλωβιζόμενος στα δεσμά της ύλης και του πηκτού εγκεφαλικού σκότους...
Δυσεπίτευκτος πραγματικά ο στόχος του να κατορθώσει να ανέλθει κάποιος στο Ουράνιο Ιερό. Όμως, η δυσχέρεια του στόχου είναι εκείνη που καταξιώνει την προσπάθεια και γαλβανίζει τον αναζητητή με την απαραίτητη εκείνη δύναμη ώστε να ανταπεξέλθει στην μοναδική αυτή δοκιμασία...
Και όταν καταστεί άξιος και κατορθώσει να προσεγγίσει το κατώφλι του Ουράνιου Ιερού, τότε θα αξιωθεί να αντικρύσει το "φως το Αληθινό" κατά τον Κ. Παλαμά, εισδύοντας σε πεδία πρωτόγνωρα για την εκπεσούσα ατομικότητά του, παρέχοντας στον εαυτό του τη μοναδική ευκαιρία για ανάταξη και υπηρέτηση του Μεγάλου Έργου της Δημιουργίας...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72
ionhellas@gmail.com

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...