ME TO AΡΡΕΝ ΚΑΙ ΤΟ ΘΗΛΥ ΤΟ ΕΡΓΟΝ ΣΥΝΤΕΛΕΙΤΑΙ...
Αναζητώντας την αρχέγονη απλότητα και την αυθεντική τελειότητα της Δημιουργίας, όλα παραπέμπουν στην πνευματόδοξη φυσιολατρεία, στον σεβασμό της παμμήτειρας θεάς φύσεως, από την οποία απέρρευσε κάθε έκφανση δημιουργίας...
Στο μικροκοσμικό επίπεδο της ανθρώπινης ζωής, η συζυγική στοργή και πίστη, η σύζευξη δηλαδή με γνώμονα την αρχή της δυαδικότητας, απετέλεσε ανέκαθεν άσειστο θεμέλιο για την οργάνωση της ζωής, της κοινωνίας, για την εύρυθμη τήρηση και εφαρμογή των φυσικών αρχών και των κοσμικών νόμων.
Γι αυτό και στον Σμαράγδινο Πίνακα του Ερμού του Τρισμεγίστου που διετέλεσε Αντιβασιλέας του Κρόνου στην Αίγυπτο, αναγραφόταν επιγραμματικά ότι "με το άρρεν και το θήλυ το έργον συντελείται".
Σε ολόκληρο το σύμπαν και στη φύση, κυριαρχεί ο νόμος της δυαδικότητας των πολικοτήτων, ο νόμος της αρμονίας που συνιστά τη συμφωνία και τη σύζευξη των εναντίων, ένας νόμος ακατάλυτος και απεριόριστης ισχύος.
Ενάντια στο τέλμα και στην απελπισία που οδηγεί σε αδιέξοδα, προτάσσεται η ευλαβική τήρηση των κοσμικών αρχών και των φυσικών νόμων. Ό,τι εναρμονίζεται προς την Φύση, αποδίδει θετικούς καρπούς και γεννά θετικό έργο, ό,τι εναντιώνεται προς αυτή, παράγει εκτρωματικά αποτελέσματα που επιφέρει δυσαρμονία, ασθένεια και παρακμή...
Αυτές ακριβώς τις δύο πολικότητες, υποδηλώνουν στα αρχαία Μυστήρια ο Ήλιος και η Σελήνη, συμβολίζοντας την άρρενα/θετική και την θήλεια/αρνητική αρχή, οι οποίες συγκεραζόμενες οδηγούνται στην σύνθεση της δημιουργίας...
Κανένας μεγαλύτερος σε ισχύ νόμος στο κοσμικό στερέωμα δεν υφίσταται από τον νόμο της Δυαδικότητος των αρχών και των δυνάμεων, των πολικοτήτων που συνέχουν το ίδιο το σύμπαν και δια της συζεύξεως και συνοχής συγκροτούν την ζώσα δημιουργία σε κάθε της μορφή και έκφανση...
Η σύζευξη και συμπόρευση του άρρενος και του θήλεος, όταν επιτελεί κάποιο σκοπό με ευγενή προοπτική και δεν αφορά μία εφήμερη και χυδαία ηδονιστική ένωση, αποτελεί επιλογή που εκφράζει και υπηρετεί την ίδια την Φυσική Νομοτέλεια.
Επιδεικνύουμε θεοσέβεια, όταν τιμούμε την Φύση. Μέσα από την ευγενική και ιεροπρεπή απόδοση τιμών στην Παμμήτειρα Θεά Φύση, συντελείται το μέγα έργο, επιτελείται ο σκοπός της Ζωής, πραγματώνεται η θριαμβική αποθέωση του Ανθρώπου, καθιστάμενος σταδιακά από ατελής θνητός, Θεϊκός Δημιουργός...
ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
Σχόλια