Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ...

Αποτελεί γεγονός ότι η θρησκευτικότητα, υπό την έννοια της αναζητήσεως κάποιας ανωτέρας αρχής και των νόμων αυτής που διέπουν τη Φύση και το Σύμπαν, άρα συνεπαγωγικά και τον άνθρωπο, απετέλεσε μία αναζήτηση που τροφοδότησε πολλές φιλοσοφικές και μεταφυσικές θεωρήσεις σε όλες τις εποχές. Επίκεντρο αυτών των διεργασιών, όσον αφορά τον ελλαδικό χώρο, υπήρξε η Θράκη, όπου οι αρχέγονοι Έλληνες επιχείρησαν να αποδώσουν απαντήσεις και λύσεις σε βαθειά υπαρξιακά και θεμελιακά ζητήματα περί της Δημιουργίας και του σκοπού της Ζωής... Δια τούτο και ο όρος "Θρησκεία" σχετίζει προς τον όρο "Θράκη".
Ωστόσο μεταξύ των Ελλήνων Ιεροφαντών, Μυστών και Φιλοσόφων και των δεισιδαιμονικών λαών της Ανατολής, ενυπάρχει μία θεμελιώδης ειδοποιός διαφορά: Οι λαοί της Ανατολής δογμάτισαν το θείον.
Οι Έλληνες, αντίθετα, επιχειρηματόλησαν, ερεύνησαν, διαλέχθηκαν φιλοσοφικά και επιστημονικά, αναγόρευσαν την θεολογία σε αληθινή επιστήμη της λογικής και των τεκμηρίων, αποδεικνυοντας διαμέσω λογικών επαγωγών και τεκμηρίων τη θεία αρχή (Εν προκειμένω να τονίσουμε ότι ακόμη και ο όρος "Θεός" παραπέμπει στην ελληνική ετυμολογία, καθ΄ ότι προκύπτει από το ρήμα θέω=τρέχω, υπονοώντας την ενέργεια που διαπερνά και διατρέχει ολόκληρο το σύμπαν)...
Καθόλου τυχαία, όροι όπως "Θεός", Θεολογία" κ.α. συναφείς, είναι ελληνικής προελεύσεως. Η αδογμάτιστη Ελληνική Θεολογία, που πρωτοξεκίνησε από τον Θεολόγο Ορφέα και τους μαθητές του, όχι μόνο δεν βρισκόταν σε σύγκρουση με τις Επιστήμες, όπως τα Μαθηματικά, την Φιλοσοφία κ.α., τουναντίον εναρμονιζόταν προς αυτές. Δια τούτο και ο μυσταγωγός Γκαίτε, είχε αποφανθεί ευστόχως πώς "όσοι έχετε την Επιστήμη και την Τέχνη, έχετε θρησκεία", εννοώντας τις ως εκφάνσεις της θείας αρχής, μέσω της Δημιουργίας...

Στην ιερή αυτή γη θεμελιώθηκε η αληθινή Θεοσέβεια, αντιδιαστελλόμενη διαμετρικά προς την σκοταδιστική θεοδουλεία, εδώ οι άνθρωποι συνομίλησαν ισότιμα προς τους Θεούς, στα ιερά αυτά χώματα οι μύστες εδίδαξαν πώς οι διάφορες ανθρωποκεντρικές απεικονίσεις των Θεοτήτων δεν ήσαν παρά συμβολισμοί των επιμέρους εκφάνσεων των ενεργειακών αρχών και δυνάμεων που διατρέχουν ολόκληρο το σύμπαν. Αρχών τις οποίες προκειμένου να κατανοήσει ο άνθρωπος και να εξοικειωθεί προς αυτές, στο πάνδημο επίπεδο της θρησκείας απέκτησαν προσωποκεντρική μορφή και διάσταση...
Οι μυούμενοι στον Τεκτονισμό αλλά και σε κάθε εσωτερική ατραπό, όσοι τουλάχιστον εξ αυτών επιζητούν την αληθινή εσωτερική αναζήτηση και δεν προσβλέπουν στην εισδοχή τους σε μία κλειστή λέσχη απατηλού εκλεκτικισμού, οφείλουν να εντρυφήσουν στο πλατωνικό έργο, αλλά όχι μόνον. Εκεί, θα συνειδητοποιήσουν των γραφομένων το αληθές...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...