Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΜΥΗΤΙΚΗ ΠΡΑΓΜΑΤΩΣΗ ΚΑΙ ΕΣΩΤΕΡΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ...

Η Μύηση ως εμπειρική και γνωστική διαδικασία, αποτελεί ένα τελετουργικό δρώμενο το οποίο απευθύνεται όχι τόσο στην νόηση όσο κυρίως στην υποσυνείδητη διάνοια και στον εσώτερο ψυχικό μας εαυτό, αποσκοπώντας στην αφύπνιση λανθανουσών ιδιοτήτων που ελλοχεύουν εντός μας αφ΄ενός, αφ΄ ετέρου στην ηθική και πνευματική εξύψωση του Είναι μας, μέσα από την εμπέδωση φυσικών αρχών και αρχέγονων νόμων που διέπουν τόσο το μακροκοσμικό, όσο και το μικροκοσμικό πεδίο της Δημιουργίας...
Μυέω/μυώ στην αρχαιοελληνική σημαίνει κλείνω τα μάτια και στην γλώσσα της αλληγορίας μεταφράζεται ως σφαλίζω τους οφθαλμούς και γίνομαι δέκτης υπεραισθητών προσλήψεων, μη υποκειμένων στις πέντε αντικειμενικές αισθήσεις που είναι πεπερασμένες αλλά και επιδρούν περιοριστικά και ενίοτε εσφαλμένα ως προς την σύλληψη της πραγματικότητας...
Κάτω από αυτό το πρίσμα η Μύηση αναδεικνύεται ως μία αλάνθαστη μέθοδος Θεογνωσίας, αφού μέσα από την επίτευξη της γνώσεως της Αληθείας, της επιγνώσεως των αποκρύφων νόμων που διέπουν το Σύμπαν και τη Φύση και την κατανόηση των νόμων που διέπουν τον πνευματικό κόσμο στα μη ορατά πεδία, επέρχεται η επικοινωνία και η μέθεξη μετά της θείας αρχής... Είναι μία οντολογική αναγέννηση, αφού ο θνητός/βέβηλος εαυτός πεθαίνει και αναγεννάται η ύπαρξη κάτω από ένα νέο πρίσμα και μία άλλη, ουσιαστική, προοπτική συνειδητότητας.
Διαμέσω της ατραπού της μυήσεως, ο μυούμενος γνωρίζει τα της αληθινής φύσεώς του καθώς και τις αρχές που ρυθμίζουν την λειτουργία της, αφ΄ ετέρου αποκτά πρόσβαση στα μέσα και στις διαδικασίες εκείνες δια των οποίων επιτυγχάνει την μεταστοιχείωση του είναι του, από υλικής όσο και από ηθικοπνευματικής απόψεως.
Μέσα από την απόκτηση της μυητικής εμπειρίας, ο νεόφυτος κατορθώνει να επιτύχει σταδιακά την διεύρυνσή της συνειδητότητάς του ώστε συν τω χρόνω να επιτύχει την προσέγγισή του στην πηγή του αιωνίου φωτός, όντας συνυφασμένου μετά της θειότητος, αρχή προς την οποία το παν τείνει, σύμφωνα με τις μυητικές διδαχές του βαθμού του Τέκτονος Μαθητού...
Σκοπός της μυητικής πρακτικής, είναι να κυριαρχήσει ο μυούμενος στα 4 στοιχεία ή καταστάσεις της ύλης και της υπάρξεως, στον αέρα, στην γη, στο νερό και στη φωτιά, ώστε να  γίνει κάτοχος του "βασιλικού μυστικού", να καταστεί κάτοχος της βασιλικής τέχνης, ανυψωνόμενος σε μία κατάσταση κυριαρχίας και ενδελέχειας...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...