Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΡΑΠΟ ΤΟΥ ΘΕΪΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...

Η σταδιακή πνευματική και ηθική κατάπτωση την οποία επέφερε ο παραγκωνισμός του Πνεύματος και της Ιεραρχικής διαρθρώσεως των Κοινωνιών και η συνακόλουθη κυριαρχία των υλιστικών απαξιών, με  τραγική της αποκορύφωση την αποθέωση του "χρυσού μόσχου", προκάλεσε την απώλεια της Βασιλικής Τέχνης, είχε ως τραγική της συνεπαγωγή την απώλεια του Λόγου και κατ΄ επέκταση της μυητικής ισχύος και ικανότητος του εχέφρονος ανθρώπου. 
Πρόκειται για την είσοδο στην λεγόμενη "σκοτεινή εποχή", η οποία επήλθε ύστερα από τον παραγκωνισμό των αξιών και την απεμπόληση των αρχών που συνδέονταν με την λεγόμενη "Χρυσή εποχή", της κυριαρχίας δηλαδή του χρυσού γένους κατά Ησίοδον. 
Ωστόσο αυτή η κατάπτωση, η οποία είναι συνυφασμένη με την "σκοτεινή νύχτα της ψυχής", την απώλεια προσανατολισμού και του αντικειμενικού σκοπού της ζώσης υπάρξεως, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένα γεγονός αμετάκλητο, κι αυτό γιατί ο άνθρωπος είναι διφυής και τρισυπόστατος, κατέχει εκτός από την θνητή του υπόσταση και μία διάσταση ουράνια, ηλιακή, θεϊκή. Δεδομένου ότι κάθε άνθρωπος, ως επισημαίνει ο Πλάτων, έχει εν εαυτώ το θείον άρχον...
Θεματοφύλακες των αρχών της Αρχαίας Ελληνικής Παραδόσεως και της Αρχέγονης Κληρονομιάς, κτηθείσα είτε δια της μυητικής διαδοχής είτε δια της υπάρξεως καταλοίπων μνήμης από προγενέστερους κύκλους ζωής, σε κάθε εποχή υφίστανται απεσταλμένοι που εργάζονται αδιαλείπτως στο πνευματικό και ψυχικό επίπεδο με απώτερο σκοπό την «επιστροφή» του ανθρώπινου είδους στην αληθινή ατραπό πραγματώσεως του υψηλού έργου της ενώσεως προς το θείον...
Η υλοποίηση αυτής της ευγενούς όσο και υψηλόφρονος προοπτικής, πραγματώνεται μέσα από διαύλους συνδετικούς προς την μεταφυσική παράδοση και την θεϊκή ουσία, δια ορατών εκδηλώσεων και εκφάνσεων, όπως τα Αρχαία Μυστήρια και συναφείς τελετές μεταφυσικής ανατάσεως, αποσκοπώντας στο να φέρουν σε πέρας το έργο τους, υλοποιώντας στο ορατό πεδίο την πνευματική επαναγέννηση του ανθρώπου.   
Η Παραδοσιακή Μύηση συνίσταται στην αναγέννηση και αναγωγή και πάλι του ανθρώπου στα υψηλά επίπεδα της θεϊκής τάξεως εν μέσω αποθεώσεως της πνευματικότητος και της ηθικής τελειοποιήσεως με γνώμονα την αρχή του κατά φύσιν ζειν, εδραζόμενη απόλυτα και απαρέγκλιτα στους μυητικούς κανόνες και διδαχές.
Ο Ελληνοτεκτονισμός, ως μυητική παράδοση, δεν είναι δυνατόν να υποστεί παραμορφωτική προσαρμογή στην κοινωνία της κάθε εποχής, διότι σε αυτή την περίπτωση θα εξέτρεφε τις εγγενείς παθογένειες εκείνες που οδηγούν την κοινωνία αυτή στην αποσάρθρωση... Αντιθέτως, η αμύητη κοινωνία είναι εκείνη που οφείλει να αποδεχθεί τις μυητικές διδαχές των επιφορτισμένων να αναγεννήσουν την κοινωνία, ούτως ώστε να ανυψωθεί εκ νέου και να εμβαπτισθεί στις αρχές της πνευματικότητος...
Είναι γεγονός ότι η γη έχει δηλητηριασθεί συνεπαγωγικά από τον εκφυλισμό της ανθρωπότητας και τις παντοειδείς αρνητικές επιλογές της. Η ισχυροποίηση της αύρας της και η ανάδειξη του σημαίνοντος ρόλου της ως κοιτίδας κάθε αληθινής δημιουργίας, εναπόκειται στην ορθή λειτουργία των μυητικών οργανώσεων και ταγμάτων, τα οποία θα πρέπει να αποτελούν αγωγούς της Γνώσεως και της εμπειρικής κατηχήσεως και σε καμία περίπτωση ψευδοεκλεκτικιστικές λέσχες όπου οι βαθμοί και οι τίτλοι να απονέμονται με γνώμονα οικονομικές και κοινωνικές ή άλλες σκοπιμότητες που χαρακτηρίζουν τον αμύητο κόσμο. 
Μόνο τότε, θα επιτευχθεί η επάνοδος στην προοπτική του θεϊκού ανθρώπου, μόνο τότε οι μυητικοί οργανισμοί θα ανθίσουν και πάλι, επιδιδόμενοι στο πραγματικό έργο τους, που δεν είναι άλλο από την αναζωογόνηση της κοινωνίας με γνώμονα τις αρχές του Καλού Καγαθού...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...