ΕΓΚΟΙΜΗΣΗ: Η ΕΜΠΝΕΥΣΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΑΦΗ ΤΗΣ ΜΕ ΤΟΥΣ ΑΝΩΤΕΡΟΥΣ ΚΟΣΜΟΥΣ...
Η εγκοίμηση, αποτελεί μία πανάρχαιη τεχνική την οποία εφήρμοσαν στα Ασκληπιεία αλλά και στα χρηστήρια οι αρχαίοι πρόγονοί μας, προκειμένου να την χρησιμοποιήσουν για θεραπευτικούς λόγους, επιφέροντας την ίαση του σώματος αλλά και της ψυχής.
Η μέθοδος της ενυπνώσεως και της παραμονής του αναζητητή-ικέτη στα άδυτα του ναού, του χρηστηρίου ή του θεραπευτηρίου, αποτελούσε πρακτική η οποία απέδωσε ευεργετικά κατά το απώτερο παρελθόν, συνδυαστικά με άλλους φυσικούς παράγοντες που ανέτασαν την υπόσταση του ανθρώπου...
Η μέθοδος της ενυπνώσεως και της παραμονής του αναζητητή-ικέτη στα άδυτα του ναού, του χρηστηρίου ή του θεραπευτηρίου, αποτελούσε πρακτική η οποία απέδωσε ευεργετικά κατά το απώτερο παρελθόν, συνδυαστικά με άλλους φυσικούς παράγοντες που ανέτασαν την υπόσταση του ανθρώπου...
Η διαδικασία της εγκοιμήσεως, εδράζεται στην καταβύθιση της ψυχής που επιζητεί την ίαση, στην σπλαχνική και ούσα ευεργετική/ιαματική τροφοδότρα γη, προκειμένου να αδράξει την θετική ενέργεια της παμμήτειρας Θεάς Γαίας, δεδομένου ότι οι ναοί/εγκοιμητήρια και χρηστήρια ευρίσκονταν σε σημεία ενεργειακώς φορτισμένα, προς αξιοποίηση της ενεργειακής αναζωογονητικής ανάσας της μητέρας γης.
Μέσα από την ψυχική προπαρασκευή και την εγκοίμηση, επιτυγχανόταν η κάθαρση και ο εξαγνισμός του ικέτη, υπό την καθοδήγηση του εντεταλμένου ιερέα προς τον σκοπό αυτό... Και ως επιστέγασμα αυτής της διαδικασίας, ερχόταν το άκουσμα της θεϊκής φωνής, η επιφάνεια του θείου, μέσα από την προβολή ενός συμβολικού ονείρου, μέσα από την υποσυνείδητη λειτουργία του ικέτη.
Μέσω της εγκοιμήσεως, επήρχετο η παύση των συνειδητών λειτουργιών και ενεργοποιείτο η υποσυνείδητη διάνοια, η οποία ήταν σε θέση να καταφέρει υπεραισθητές προσλήψεις, οι οποίες επείχαν θέση Επιφάνειας του θείου...
Μέσω της εγκοιμήσεως, επήρχετο η παύση των συνειδητών λειτουργιών και ενεργοποιείτο η υποσυνείδητη διάνοια, η οποία ήταν σε θέση να καταφέρει υπεραισθητές προσλήψεις, οι οποίες επείχαν θέση Επιφάνειας του θείου...
Πρόκειται για ιδιότητα συνυφασμένη προς την διαίσθηση και την ενόραση, αν και η τελευταία επιτυγχάνεται υπό άλλες προϋποθέσεις και συνθήκες, μη σχετιζόμενες προς την ενύπνια κατάσταση, ωστόσο το αποτέλεσμα, που επικεντρώνεται και συνίσταται στην πρόσληψη υπεραισθητών αληθειών, άνευ παρεμβάσεως της λογικής, είναι, καταληκτικά, το ίδιο...
Οι αρχαίοι Έλληνες μύστες, κατείχαν πολύ καλά τους διαύλους επικοινωνίας με την θεία ουσία, αποκτώντας ταυτόχρονα πρόσβαση στην αρχέγονη συμπαντική σοφία και γνώση, την οποία είχαν καταστήσει κτήμα τους, προς όφελος του Ελληνικού Κόσμου, αλλά όχι μόνο, εφαρμόζοντας την αρχή του φυλετικού ανθρωπισμού και επέκεινα...
Στην τεχνική της εγκοιμήσεως καταφεύγουν και υπνωτιστές, από αρχαιοτάτων χρόνων εξ΄ άλλου, για την πραγμάτωση επαφών με άλλες διαστάσεις και πνευματικούς κόσμους και οντότητες του επέκεινα, αλλά και για την διεξαγωγή αναδρομών...
Χαρακτηριστικές είναι οι περιγραφές που διασώζονται από το μαντείο του Τροφωνείου στην Λειβαδιά, όπου οι ικέτες που επιζητούσαν χρησμοδοσία, έπιναν νερό από την πηγή της Λήθης, υποβάλλονταν σε κάθαρση, και μετά την είσοδό τους στην στενωπό του μαντείου, διέρχονταν από φάση εγκοιμήσεως, έπειτα δε έπιναν από την πηγή της Μνημοσύνης ώστε να ανακαλέσουν τις εμπειρίες που συσσώρευσαν κατά την δοκιμασία στην οποία είχαν υποβληθεί...
Σε κάθε περίπτωση, δια της εγκοιμήσεως επιτυγχανόταν η αποκατάσταση της επαφής με την φυσική τάξη, η εναρμόνιση με το κοσμικό όλο και τις αρχές που διέπουν μικρόκοσμο και μακρόκοσμο, μέσα από την εμπέδωση των οποίων, επιτυγχανόταν η ίαση και ανέλιξη του ψυχοπνευματικού σκέλους του ανθρώπου, προς ύψη δυσθεώρητης ενατενίσεως...
Οι αρχαίοι Έλληνες μύστες, κατείχαν πολύ καλά τους διαύλους επικοινωνίας με την θεία ουσία, αποκτώντας ταυτόχρονα πρόσβαση στην αρχέγονη συμπαντική σοφία και γνώση, την οποία είχαν καταστήσει κτήμα τους, προς όφελος του Ελληνικού Κόσμου, αλλά όχι μόνο, εφαρμόζοντας την αρχή του φυλετικού ανθρωπισμού και επέκεινα...
Στην τεχνική της εγκοιμήσεως καταφεύγουν και υπνωτιστές, από αρχαιοτάτων χρόνων εξ΄ άλλου, για την πραγμάτωση επαφών με άλλες διαστάσεις και πνευματικούς κόσμους και οντότητες του επέκεινα, αλλά και για την διεξαγωγή αναδρομών...
Χαρακτηριστικές είναι οι περιγραφές που διασώζονται από το μαντείο του Τροφωνείου στην Λειβαδιά, όπου οι ικέτες που επιζητούσαν χρησμοδοσία, έπιναν νερό από την πηγή της Λήθης, υποβάλλονταν σε κάθαρση, και μετά την είσοδό τους στην στενωπό του μαντείου, διέρχονταν από φάση εγκοιμήσεως, έπειτα δε έπιναν από την πηγή της Μνημοσύνης ώστε να ανακαλέσουν τις εμπειρίες που συσσώρευσαν κατά την δοκιμασία στην οποία είχαν υποβληθεί...
Σε κάθε περίπτωση, δια της εγκοιμήσεως επιτυγχανόταν η αποκατάσταση της επαφής με την φυσική τάξη, η εναρμόνιση με το κοσμικό όλο και τις αρχές που διέπουν μικρόκοσμο και μακρόκοσμο, μέσα από την εμπέδωση των οποίων, επιτυγχανόταν η ίαση και ανέλιξη του ψυχοπνευματικού σκέλους του ανθρώπου, προς ύψη δυσθεώρητης ενατενίσεως...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχόλια