Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ ΚΑΙ ΨΥΧΟΠΝΕΥΜΑΤΙΚΗ ΑΦΥΠΝΙΣΗ... 

Η τεκτονική/βασιλική Τέχνη, αποτελεί μία ατέρμονη εμπειρία Γνώσεως και εμβαθύνσεως στα άδυτα της Αλήθειας και των όντως όντων, μία διαδικασία στην οποία ο μύστης αισθάνεται ισόβιος μαθητής... 

Το απόσταγμα της μυητικής εμπειρίας συντελεί ώστε ο Τέκτων να κατορθώσει να ανελιχθεί σε επίπεδα εμπειρικών κατακτήσεων δυσθεώρητα διανοίγοντας τους ψυχικούς του οφθαλμούς και διευρύνοντας τη συνειδητότητά του, έχοντας νέες, πρωτόγνωρες γι΄ αυτόν προσλήψεις... 
Ο Διδάσκαλος Τέκτων εργάζεται μεθοδικά επί του τετραγώνου δαπέδου της μονοδιάστατης προσωπικότητός του την οποία έχει μεταπλάσει δια της ανυψώσεώς του στον βαθμό που κατέχει, δια της αναπτύξεως ή ορθότερα αφυπνίσεως ιδιαιτέρων πνευματικών και ψυχικών ικανοτήτων που τελούσαν σε λανθάνουσα ισχύ.
Σε συμβολικό επίπεδο, οι 4 πλευρές της συμβ. στοάς, αντιπροσωπεύουν κατ΄ αντιστοιχία τα 4 στοιχεία της φύσεως ως και τα 4 σημεία του ορίζοντα μέσα από τα οποία ο άνθρωπος ο ευρισκόμενος σε φθίνουσα πορεία, προσπαθεί να ανελιχθεί στην κλίμακα της θείας εξελίξεως, ώστε να ανακτήσει και πάλι τη θεϊκή του υπόσταση και να ανέλθει στην αρχετυπική του θέση. Αναρριχώμενος την κλίμακα της Αρετής συνειδητοποιεί ότι η θεία του υπόσταση είναι άφθαρτη και επιζητεί συνειδητά πλέον την επανένωση με τον Ανώτερο Εαυτό...
Αποποιείται και αποβάλλει τις πλάνες της ύλης με επώδυνο τρόπο, μέσα από την δοκιμασία και την προσπάθεια, αποδέχεται τους κοσμικούς νόμους με προεξέχοντα τον νόμο της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης και στρέφεται προς την αναζήτηση της Αλήθειας (μή λήθη). Διακατέχεται πλέον από τη δίψα να πιει το ζείδωρο ύδωρ από την πηγή της Μνημοσύνης και να βρεθεί και πάλι στα κράσπεδα των θείων κόσμων που απώλεσε με την διάπραξη της ύβρεως...
Αυτή είναι η ανέλιξη στον Μυητικό Όλυμπο, είναι η αναρρίχηση στα Ηλύσια Πεδία της Μυητικής Κορυφώσεως, που μόνον δια της μεθέξεως των αρχών του αυθεντικού Ελληνοτεκτονισμού δύναται να συντελεσθεί, ως αυθεντικός κληρονόμος και συνεχιστής της μυστηριακής παραδόσεως των αρχαίων προγόνων μας...
Η πεμπτουσία αυτής της μεταμορφωτικής/αλχημικής ψυχουργικής διεργασίας, έγκειται στην στιγμή εκείνη κατά την οποία σμιλεύοντας τον εσώτερο ναό της αρετής, φθάνει στο σημείο που κατανοεί και εργάζεται για την Ενότητα των πάντων, μετουσιώνοντας τους θείους νόμους σε έμπρακτη συμπεριφορά... Κατά την αφύπνιση του σπινθήρα της καρδιάς, διανοίγεται το κέντρο του, ακτινοβολώντας ο εξάκτινος αστέρας που υποδηλώνει την ερμητική αρχή του Σμαράγδινου Πίνακος "ως εν τοις άνω, ούτω και εν τοις κάτω", υποδηλώνοντας την Ενότητα Μικροκόσμου και Μακροκόσμου...
Όταν κατά τη διάρκεια των αδελφικών συγκλίσεων διαχέεται γνώση, αγάπη, εσωτερική σύνδεση και ευγενή συναισθήματα διαποτίζουν τις ψυχές και τον χώρο του ναού,  αναμφίβολα δρομολογούνται θετικές διεργασίες, σφυρηλατούνται ακατάλυτοι δεσμοί και η άλυσσος καθίσταται άρρηκτη, οδηγώντας αναπότρεπτα στην κατίσχυση του φωτός!
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...