Η ΕΚΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΧΡΗΣΗ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΑΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ ΓΛΩΣΣΗΣ ΕΝΕΡΓΟΠΟΙΕΙ ΤΑ ΕΓΚΕΦΑΛΙΚΑ ΚΕΝΤΡΑ
Επιστημονικές έρευνες κατέδειξαν ότι η εκμάθηση και κυρίως η χρήση της αρχαίας ελληνικής γλώσσης, ενισχύει τις συνάψεις του εγκεφάλου, γεγονός το οποίο επιφέρει μεγαλύτερη νοητική εγρήγορση και αφύπνιση, ήτοι αυξάνεται ο βαθμός της ευφυίας. Η διαπίστωση αυτή είναι γνωστή σε επιστημονικούς κύκλους και οι επικυρίαρχοι του κόσμου που επιδιώκουν την αγελοποίηση των μαζών, την απεύχονται και την αποτρέπουν στο μέτρο του δυνατού...Σε επίρρωση των ανωτέρω, τονίζεται ότι σε επιστολή του προς ημερήσια εφημερίδα και υπό τον τίτλο «Τα Αρχαία Ελληνικά και ο εγκέφαλος», ο καθηγητής του Πανεπιστημίου Πατρών και μέλος του Συμβουλίου Έρευνας και Τεχνολογίας Σταύρος Παπαμαρινόπουλος αναφέρθηκε στη θεωρία του καθηγητή Eric Havelock, σύμφωνα με την οποία το αρχαίο ελληνικό αλφάβητο προκάλεσε πακτωλό αφηρημένων εννοιών στον αρχαίο ελληνικό κόσμο, λόγω ενεργοποίησης του εγκεφάλου των χρηστών του.
Πλήθος κορυφαίων επιστημόνων φιλολόγων, γλωσσολόγων και άλλων ειδικοτήτων κατέληξαν σε επιστημονικά αποτελέσματα, τα οποία είναι δημοσιευμένα σε έκδοση που επιμελήθηκαν ο καθηγητής Ιατρικής του Πανεπιστημίου του Τορόντο Charles Lumsden και ο Διευθυντής του Κέντρου Θεωρίας της Επικοινωνίας Derrick de Kerckhove.
Τα αποτελέσματα που υποστηρίζουν τη θεωρία του Havelock είναι τα εξής:
Η περιοχή Broka, που βρίσκεται στην αριστερή πλευρά του εγκεφάλου, ενεργοποιήθηκε λίγο περισσότερο λόγω του ελληνικού αλφαβήτου, διότι χρησιμοποιήθηκαν επιτυχώς φωνήεντα σε γραφή για πρώτη φορά.
Ο ανθρώπινος εγκέφαλος επαναπρογραμματίστηκε ριζικώς.
Η πιο πάνω αναφερθείσα συγκλονιστική μεταβολή στη λειτουργία του εγκεφάλου προκάλεσε μια ουσιώδη αλλαγή στην ψυχολογία των χρηστών του αλφαβήτου, από την οποία προέκυψε η η ανάγκη επικοινωνίας των πολιτών μέσα από τη λειτουργία του θεάτρου. Να τονισθεί επίσης ότι με τη διδασκαλία των Αρχαίων Ελληνικών επιταχύνονται οι μετρήσιμοι δείκτες της Λεκτικής Νοημοσύνης και της Αφαιρετικής Σκέψης.
Ν. ΓΕΩΡΓΙΟΥ