Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΠΠΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΟΤΗΤΑ...

Η Ιπποσύνη έρχεται να ανταποκριθεί ως θεσμός φιλοσοφικός-στρατιωτικός και μυητικός, στην αέναη διαμάχη η οποία σύμφωνα με την παραδοσιακή σκέψη και αντίληψη, διέπει τον κόσμο. Σύμφωνα με την θεώρηση του Ιουλίου ΄Εβολα, το κοσμικό γίγνεσθαι συνταράσσεται από την αδιάλειπτη σύγκρουση αντίρροπων δυνάμεων, προσδιορίζοντας την ερμηνεία της ζωής σε ένα επίπεδο μεταφυσικής και ιδεολογικής ενατενίσεως των πραγμάτων.
Από την μία πλευρά συντάσσονται οι ουράνιες δυνάμεις του Πνεύματος, της Τάξεως και του Φωτός, από την άλλη αντιπαρατάσσονται οι δυνάμεις του Χάους και της ΄Υλης. Η σύγκρουση λαμβάνει χώρα τόσο στο εσωτερικό, όσο και στο εξωτερικό επίπεδο της υπάρξεως, χρέος δε των δυνάμεων που εκπροσωπούν την Παράδοση, και μαζί με αυτή αναδεικνύονται σε θεματοφύλακες της Αρμονίας, της Ιεραρχίας και της Δικαιοσύνης, είναι να κατανικήσουν τις δυνάμεις της υλιστικής πλάνης, εγκαθιδρύοντας την επιβεβλημένη ισορροπία και ιεράρχηση.
Όπως επισημαίνει ο Ιούλιος ΄Εβολα, η ιπποσύνη συνιστά μία κοινότητα στρατιωτικής ιεροσύνης, τα μέλη της οποίας οφείλουν προσήλωση όχι σε πρόσωπα, αλλά σε αρχές και αξίες, θεμελιώδους χαρακτήρα, όπως άλλωστε και σε μία υπέρτατη πνευματική αρχή. Η Ιπποσύνη, λοιπόν, είναι μία ευγενής παρόρμηση για αγώνα, ενάντια στην «κατώτερη»-τιτανική φύση των ανθρώπων, είναι μία μυητική εμβάπτιση στην ατραπό της πολεμικής αρετής και της αγωνιστικής αυτοθυσίας, για την ανύψωση σε ανώτερα πεδία της υπάρξεως.
Ιππότης, σε κυριολεκτικό επίπεδο, είναι αυτός ο οποίος επιβαίνει στους ίππους. Σε συμβολικό όμως επίπεδο, Ιππότης θεωρείται εκείνος που γνωρίζει να χειρίζεται την Ενέργεια, έχοντας αποκτήσει τον έλεγχο των ενεργειακών δυνάμεων των ψυχικών του κέντρων. Το άλογο, πέραν από σύμβολο ενεργειακής δυνάμεως, υποδηλώνει και την Ευγένεια, η οποία είναι σύμφυτη με τον Ιππότη. Ο συμβολισμός του Αλόγου, εξ΄ άλλου, μας παραπέμπει στον γνωστό μύθο του ήρωα Βελλεροφόντη και τον Περσέα, ενώ τα Ουράνια Άλογα, τα καθοδηγούμενα από τον Ηνίοχο, όπως παρουσιάζονται στον πλατωνικό διάλογο «Φαίδρος», απηχούν ιδιότητες και ενδόμυχες καταστάσεις του εσώτερου εαυτού.
Ο Ιούλιος ΄Εβολα, ακόμη, επισημαίνει ότι σε ορισμένες χαρακτηριστικές απεικονίσεις η «ηρωοποιημένη» ψυχή παρουσιάζεται ως Ιππέας, είτε συνοδευόμενη από ΄Αλογο. Στην μεσαιωνική παράδοση, ο ηγήτωρ θα συντρίψει τις χθόνιες-αρνητικές δυνάμεις, επιβαίνοντας επί λευκού αλόγου, όπως ακριβώς στην αρχαιότητα οι Διόσκουροι, Κάστωρ και Πολυδεύκης, ανήγγειλαν τη νίκη της Ρώμης, επί λευκών αλόγων. Αρχαιότατος λοιπόν ο συμβολισμός του φτερωτού αλόγου, όπως άλλωστε και της ασπίδας. Ο ΄Ιππος, ηλιακόν εστί ζώον ως εύδρομον, αναφέρει ο Πλούταρχος, επισημαίνοντας τον ηλιακό χαρακτήρα και συμβολισμό του ίππου, από το απώτερο παρελθόν.
Η ασπίδα για τον Ιππότη, κατά τα πρότυπα εκείνης του ημιθέου Αχιλλέως, αποτελεί απεικόνιση του σύμπαντος. Η ασπίδα ως κυκλικού σχήματος αμυντικό όπλο, φέρει παράλληλα και έναν ξεκάθαρο ηλιακό συμβολισμό, όντας απεικόνιση του ηλιακού τροχού-δίσκου. Η ασπίδα αποτελεί ένα μέσο αμύνης, άρα και υπερασπίσεως κατ΄ επέκταση της Τιμής και του Δικαίου, τόσο του Ιππότη και των αρχών του, όσο και των προγόνων του. Η λόγχη, υποδηλώνει την αλήθεια, εκφραζόμενη μετά της δυνάμεως. Η ατσάλινη σύσταση και προέλευσή της δηλώνει την δύναμη και την κατίσχυσή της επί του αντιπάλου δέους, συμβολίζει την επικράτηση της Αλήθειας επί του ψεύδους και της καταισχύνης. Επιπλέον, επειδή η λόγχη σε πολλές περιπτώσεις εξακοντίζεται, υποδηλώνει και τον εξακοντισμό, την εκπόρευση των ηλιακών ακτίνων. Είναι παράλληλα και ένα διάμεσο το οποίο ξεχωρίζει τον Πολεμιστή από τον Εχθρό και εν προκειμένω διακρίνει τον Ευγενή Ιππότη από τον βέβηλο και ταπεινών επιδιώξεων όχλο. Ο Ιππότης επιβαίνει επί ίππου, ιστάμενος υψηλότερα παντός άλλου, συμβολίζοντας την ανωτερότητα που διακατέχει την αποστολή και το λειτούργημά του εν μέσω της κοινωνίας.
Η περικεφαλαία συμβολίζει την αιδώ, υπερασπίζοντας την κεφαλή, το υψηλότερο και συγχρόνως το ανώτερο-ευγενέστερο σημείο του ανθρώπου. Όπως η περικεφαλαία στο φυσικό επίπεδο προφυλάσσει τον ιππότη, έτσι και στο πνευματικό συμβολίζει την άμυνά του και συνάμα τον παράγοντα εκείνο που τον συγκρατεί δια της αιδούς να εκπέσει και να ταπεινωθεί. Ο θώρακας, αντιπροσωπεύει δίχως άλλο το κάστρο, το απόρθητο φρούριο που συμβάλλει καθοριστικά στην άμυνά του έναντι των επιβουλών αλλά και των σφαλμάτων στα οποία μπορεί να υποπέσει. Η σέλα, διασφαλίζει αφ΄ ενός την σταθερότητά του επί του αλόγου, μεταφορικά όμως συμβολίζει την σταθερότητα της καρδιάς, τον έλεγχο των αισθημάτων και την κατασίγαση-χαλιναγώγηση των παθών, προς χάριν ενός ανωτέρου σκοπού. Το ξίφος, το κύριο και ιερότερο όπλο του Ιππότη, συμβολίζει το ουράνιο πυρ, ως εκπόρευση κεραυνού ή και αστραπής. Οι δύο κόψεις του ξίφους, συμβολίζουν την δύναμη και το μέσο εκείνο που αφαιρεί αλλά και διασώζει την ζωή, υποδηλώνοντας Αγνότητα, Μαχητικότητα αλλά και Δικαιοσύνη.
Στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονισθεί ότι οι Ιππότες θα πρέπει να είναι ευγενούς καταγωγής και ουδέποτε άτομα χαμηλής στάθμης, διότι όπως αναφέρεται και στο «Μυθιστόρημα του Αλεξάνδρου», αν και ο Δαρείος διέθεται στρατό αριθμητικά 30 φορές μεγαλύτερο από τον Αλέξανδρο, νικήθηκε κατά κράτος, επειδή καθιστούσε συμβούλους και απένειμε αξιώματα στους ποταπούς, ενώ εξεδίωκε τους ευγενείς και τους άξιους, έπραττε δηλαδή ό,τι ενάντιο συμβαίνει στις τάξεις της Ιπποσύνης. Εξ΄ αυτού συνάγεται η αναγκαιότητα υπάρξεως αριστοκρατικής δομής και αυστηράς αξιολογήσεως εν μέσω των ιπποτικών τάξεων.
Σημαντικός λοιπόν είναι ο συμβολισμός των όπλων του Ιππότη, καθώς ολόκληρη παράδοση έχει σφυρηλατηθεί στην βάση αυτή. Τόσο στην Αρχαία Ελλάδα, όσο και στα ιπποτικά συστήματα, είτε αναφερόμαστε στην Μεσαιωνική Δύση, είτε στην Ανατολή των Ιαπώνων ευγενών, τα όπλα είχαν ιερή σημασία και διάσταση.
Αρκεί να ενθυμηθούμε τον όρκο των αθηναίων εφήβων: «Ου καταισχυνώ όπλα τα ιερά…» για να καταλάβουμε το αίτιο για το οποίο τόσο η κατασκευή όσο και η χρήση του όπλου, ιδίως δε του ξίφους, υπόκειτο σε μία ολόκληρη τελετουργική διαδικασία, ώστε να εξασφαλισθεί η εύνοια των θεών αφ΄ ενός, αφ΄ ετέρου να επέλθει ο εξαγνισμός-καθαγιασμός του.
Η εκπαίδευση στο ξίφος αλλά και στο τόξο, τόσο κατά την αρχαιότητα όσο και κατά τον Μεσαίωνα, προσελάμβανε μυητική διάσταση, εισάγοντας τον εκπαιδευόμενο σε έναν κόσμο αξιών, σε ένα πεδίο πρωτόγνωρο όπου κυρίαρχη σημασία κατείχε η έννοια της Τιμής, η οποία καθόριζε εν πολλοίς, το ιδεολογικό περιεχόμενο της Ανδρείας. Πίστη στα Ιδεώδη της Ιπποσύνης και Λατρεία προς την Αλήθεια, αυτή είναι όπως αναφέρει και ο Ιούλιος ΄Εβολα μία επιβίωση των ηλιακών όρκων και δοξασιών διαμέσω του Ιπποτισμού.
Η Ιπποσύνη δεν υπήρξε ένας αυτοσκοπός, με άλλα λόγια δεν επρόκειτο για ρομαντικούς Δον Κιχώτες, αλλά για συνειδητοποιημένους στρατιώτες που αγωνίζονταν για την προάσπιση ανωτέρων αξιών. Όταν επικράτησε το ψεύδος, η δολιότητα και η αναξιοπρέπεια, η διαφθορά και η καταισχύνη, τότε ακριβώς εμφανίσθηκε ως ανορθωτικό αντίβαρο ο Ιπποτισμός, για να συνδράμει ώστε η κοινωνία να αρθεί στο ύψος των περιστάσεων.
Από τους Τριακόσιους του Λεωνίδα και τις Αμαζόνες, μέχρι τις Βαλκυρίες, τους Τεύτονες Ιππότες, τους Ξατρίγιας και τους Σαμουράϊ, τον Αχιλλέα, τον Αρθούρο, τον Διγενή Ακρίτα και όχι μόνον, από όλα αυτά τα ιστορικά παραδείγματα αναδύεται το αρχέτυπο του Ιππότη-Πολεμιστή, του αγνού και ασυμβίβαστου μαχητή των Ιδεών, του οποίου η Τιμή εδράζεται στην Πίστη, στην πίστη όχι όμως την άλογη αλλά την συνδεόμενη με αρχέγονες αξίες της Γης, της Πατρίδας, του Αίματος και της Αρετής, δημιουργείται μία ιστορική άλυσσος η οποία συνδέει πτυχές της ιδίας ηρωϊκής και ευγενούς-επικής παραδόσεως.
Τα ηθικά και φυσικά χαρίσματα που θα πρέπει να διακρίνουν τον Ιππότη, είναι η βαθειά πίστη, η ηθική ωριμότητα, η ευγενική καταγωγή, η ειδική εκπαίδευση, το θάρρος, η ύπαρξη πνεύματος θυσίας και άλλα συναφή γνωρίσματα ανωτέρου ανθρώπου. Πρόκειται για ιδιότητες και γνωρίσματα που απέχουν παρασάγγες από τις κίβδηλες «αξίες» του σύγχρονου, παρακμιακού και ωφελιμιστικού τρόπου ζωής.
Η επίθεση του ξίφους επί του σώματος του Ιππότη, κατά το χρίσμα του, το λούσιμό του σε ποταμό ή λίμνη, αποτελούν μέρος μίας πανάρχαιας μυητικής διαδικασίας η οποία αποδίδει σημασία στον εξαγνισμό, συνοδεύοντας ταυτόχρονα την κάθαρση του υποψήφιου ιππότη με την βαθειά γνώση μίας μαχητικής τεχνικής, υποκείμενης σε κανόνες και αρχές ηθικής.
Η ζωή ολόκληρη και πρωτίστως η δράση του Ιππότη, διέπεται από έναν Κώδικα Τιμής, η πιστή τήρηση και εφαρμογή του οποίου συνιστά και την ειδοποιό διαφορά του από οιονδήποτε άλλον πολεμιστή, κατοχυρώνοντας το μεγαλείο της συμπεριφοράς του, αφού η Ιπποσύνη δεν γυμνάζει μόνο το σώμα, αλλά και την ψυχή.
Η σημερινή αποσύνθεση, ανταποκρίνεται απόλυτα στην ησιόδεια περιγραφή των τεσσάρων διαδοχικών εποχών ακμής-παρακμής (Χρυσή, αργυρά, ορειχάλκινη, σιδηρά), εποχές οι οποίες αντιστοιχούν στην διαδοχική υποβάθμιση του πνεύματος και στην παρακμή του αρ-χέγονου Πολιτισμού.
Στην Αρχαία Ελλάδα, σε ρόλο ανάλογο εκείνου του Μεσαιωνικού Ιππότη, συναντούμε τον θεσμό του ΄Εφιππου Πολεμιστή. Στην Αρχαία Αθήνα, ιδίως επί της εποχής του Σόλωνος, οι ιππείς συγκροτούσαν ένα ιδιαίτερο κοινωνικό τμήμα, το ποίο αποτελούσαν οι ισχυρότεροι ευπατρίδες.
Ανάλογος ήταν και ο θεσμός των τριακοσίων στην Σπάρτη. Από τον Θησέα και τον Ιάσονα με την θρυλική Αργοναυτική Εκστρατεία μέχρι τον Ηρακλή και πολλούς ακόμη ένδοξους ηρωϊκούς προγόνους μας, μέχρι τα μεσαιωνικά ιπποτικά τάγματα, τον αγνό ιππότη Πάρσιφαλ και τον Λάνσελοτ της αρθουριανής περιόδου, διαιωνίζεται η ίδια και απαράλλακτη παράδοση τιμής στα όπλα και στα ιδανικά. ΄Εχοντας επίγνωση ακριβώς αυτής της μεγάλης αλήθειας, το 1429 ο Φίλιππος ο Καλός, απόγονος δουκών της Βουργουνδίας, θα ιδρύσει το Τάγμα του Χρυσόμαλλου Δέρατος, θέτοντάς το υπό την προστασία του αρχαίου Ιάσονος!
Μάλιστα ο ιδρυτής του τάγματος, θέλησε να οργανώσει σταυροφορία κατά των Τούρκων, πλην όμως ο θάνατός του ματαίωσε αυτή την βλέψη.
Ο όρος Ιππότης δεν είναι σύγχρονος, ούτε καν μεσαιωνικός, όπως γενικά πιστεύεται. Συναντάται στα «Αργοναυτικά» του Ορφέα (στ. 447-448), αλλά και στην Ομηρική Ιλιάδα (Β 601 και Α 303): «Παίδα δ εν αγκαλίσεσιν ανίσχανεν ιππότα Πηλεύς και έκυσεν κεφαλήν τε και άμφω φάσα καλά».
Ο Ηρακλής, ο Θησέας, ο Δεξίλεως, αποτελούν ελάχιστες ενδεικτικές περιπτώσεις, οι μορφές των οποίων θα μπορούσαν να χαρακτηρισθούν ως Ιππότες της Αρχαιότητος. Μορφές οι οποίες θα πρέπει να εμπνεύσουν και τις νεότερες γενεές, ώστε να εφοδιασθούν με αυτά τα Ιδανικά, να εγκολπωθούν τις Αξίες της Τιμής, της Αυτοθυσίας και της Ανιδιοτελούς Προσφοράς.
Σε μία εποχή όπου όλα πλέον σαρώνονται από τον εσμό των απαξιών και την πλημμυρίδα της παγκοσμιοποιήσεως, καθιστώντας τα πάντα ευτελή και πλαστικά, σε μία εποχή βαθειάς παρακμής που η ανανδρία, η δολιότητα και η διαφθορά κυριαρχούν, σήμερα όπου τα σημεία των καιρών πάντα αποδεικνύουν πώς η Μόνη Δικαιοσύνη είναι το Σπαθί, όπως επεσήμανε εύστοχα ο Εθνεγέρτης Περικλής Γιαννόπουλος, η Ιδεολογία του Ξίφους και της Τιμής, ας κυριαρχήσει, οδηγώντας και πάλι την Πατρίδα στην πορεία μίας ελπιδοφόρας ανατάσεως
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ