Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ ΤΗΣ ΑΜΙΓΟΥΣ ΓΝΩΣΤΙΚΗΣ ΠΑΡΑΔΟΣΕΩΣ ΚΑΙ Η ΕΠΙΔΡΑΣΗ ΤHΣ ΣΤΟΝ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟ

Ο Γνωστικισμός αποτελεί ένα σύστημα σκέψεως και θεωρήσεως των πραγμάτων, το οποίο γνώρισε την ανάπτυξή του κατά την πρώϊμη αρχαιότητα. Κεντρικός του άξονας είναι η αρχή ότι δια της Γνώσεως ο άνθρωπος καθίσταται ικανός να αποκτήσει επίγνωση του θείου. Η «Γνώση» σημαίνει την θεία γνώση που επιτυγχάνεται μέσω της μελέτης της Φύσεως, δια της προσωπικής μυήσεως, και της εκστασιαστικής εμπειρίας... Εν κατακλείδι, η έφεση που επιδεικνύεται από τον αναζητητή για μέθεξη στη σοφία, είναι ο έρως που αναδύεται από τον εσώτερο εαυτό του ανθρώπου για την σοφία. Αυτή είναι η φιλοσοφία, το δημιούργημα και συνάμα το απαύγασμα του ελληνικού πνεύματος της αρχαιότητας.
Ο όρος «φιλοσοφία» αποτελεί επινόηση των αρχαίων Ελλήνων μυστών, εκείνων που πρώτοι ασχολήθηκαν με την εμβάθυνση στις έννοιες και στο νόημα του Κόσμου και της Ζωής, αποκτώντας πρώτοι την ιδιότητα του φιλοσόφου, όπως συνέβη με τους οι Προσωκρατικούς, τον Ορφέα, τον Πυθαγόρα κα. Μάλιστα θεωρείται ότι την πατρότητα του όρου «φιλοσοφία» την έχει ο Πυθαγόρας, του οποίου η σχολή αναγνωρίζεται από κάποιους ιστορικούς ερευνητές ότι συνδέεται με μια αρχαία μορφή Γνωστικισμού.
Ο Γνωστικισμός ερεύνησε και ανέδειξε την σύνδεση μεταξύ Θεού και φύσεως, υποστηρίζοντας ότι η θεία δύναμη είναι ενδοκόσμια καθώς ολάκαιρη η φύση είναι έμψυχη και ιερή, και ως εκ τούτου η συμβολή του στην διαμόρφωση της εσωτερικής παραδόσεως, υπήρξε σημαντική.
Ο Γνωστικισμός επίσης συνέβαλε στην διαμόρφωση του Ερμητισμού και διαμόρφωσε πολλές από τις θεμελιώδεις αρχές του. Η επιρροή που άσκησε ο  Γνωστικισμός στον Ερμητισμό και σε άλλα εσωτερικά ρεύματα της ύστερης αρχαιότητας, επέφερε την διείσδυσή του και σε ορισμένες χριστιανικές τάσεις και διαμέσω αυτών την είσοδό του στο Βυζάντιο και κατόπιν στην Δύση όπου επηρέασε διάφορα φιλοσοφικά κινήματα, μεταξύ των οποίων και τον Τεκτονισμό.  
Ο Γνωστικισμός αναφέρονται συχνά στους μυητικούς βαθμούς του Σκωτικού Τεκτονικού Δόγματος,  έχοντας επηρεάσει την φιλοσοφική του θεώρηση. Εν τέλει, η Γνώση δεν αποτελεί προνόμιο ή "κτήση" κάποιας θρησκείας ή κάποιου δόγματος, αλλά υπερβαίνει όλες τις θρησκείες και διαχέεται σε κάθε χώρο όπου κυριαρχεί η ελεύθερη έρευνα και το απροκατάληπτο πνεύμα, το απαλλαγμένο από προλήψεις, δεισιδαιμονίες και δογματικές αγκυλώσεις, οδηγώντας σταδιακά στην εύρεση της Αλήθειας και στην κατάφαση του Φωτός...  
Υπόμνηση των επιρροών που άσκησε ο Γνωστικισμός στην διαμόρφωση της τεκτονικής κοσμοθεωρίας, έγκειται στον ίδιο τον συμβολισμό του, και ιδίως στην απεικόνιση του συμπλέγματος του γνώμονος και του διαβήτου, εντός του οποίου είναι εγγεγραμμένο στην ελληνική γραφή το γράμμα Γ, ενώ στην λατινική το γράμμα G (Gnostikism). Kαι μόνον η ελληνογενής προέλευση του όρου Γνωστικισμός διεθνώς, υποδηλώνει την προέλευση και τις καταβολές του. Γιατί στο σημείο αυτό θα πρέπει να τονίσουμε ότι σε αρχικό στάδιο ο Γνωστικισμός είχε αμιγώς ελληνική προέλευση, όμως κατά τη διάρκεια των ελληνιστικών χρόνων και μεταγενέστερα, επήλθε συγκερασμός του με διάφορα θρησκευτικά ρεύματα και αντιλήψεις από τον ευρύτερο χώρο της Ανατολικής Μεσογείου, με αποτέλεσμα να καταλήξει ένα συγκρητιστικό μόρφωμα. Εμείς εν προκειμένω αναφερόμεθα στην αμιγώς ελληνική, αρχετυπική, μορφή του...
Ουκ ολίγοι ερευνητές διατείνονται ότι ο Γνωστικισμός αποτελεί μια μορφή δυϊσμού στην οποία ενυπάρχει ο Θεός του Φωτός και ο Θεός του Σκότους οι οποίοι αντιμάχονται αενάως προκειμένου να κυριεύσουν τις ψυχές των ανθρώπων. Πρόκειται για μία παραμορφωτική αντίληψη περί Γνωστικισμού, καθώς η ορθή διάσταση του επικεντρώνεται στην ύπαρξη ενός δισυπόστατου θεού, με δύο μορφές και εκδηλώσεις. Εντός της ιδίας θείας δυνάμεως ενυπάρχουν τόσο το πνεύμα όσο και η ύλη, τόσο το φως όσο και το σκότος, σε αναλογίες τέτοιες ώστε πάντοτε κατισχύει το φως. Σύμφωνα με την γνωστική αντίληψη των πραγμάτων, οι πνευματικοί-ανώτεροι κόσμοι αδιόρατα κατευθύνουν τον κόσμο της ύλης προς μία ανυψωτική κατεύθυνση με απώτερο σκοπό την Τελειοποίησή του, ιδίως δε τις  προσωπικότητες εκείνες στις οποίες έχει επέλθει βαθειά συνειδητοποίηση των κοσμικών αρχών και νόμων...
Η αναζήτηση της ατραπού εκείνης που οδηγεί στην τελειοποίηση της ψυχής και στην αναρρίχησή της στους ανωτέρους κόσμους, σύμφωνα με τον Γνωστικισμό δύναται να πραγματωθεί δια των αλλεπαλλήλων μετενσαρκώσεων, ένα πεδίο εντός του οποίου η ψυχή εξελίσσεται, μαθαίνει, προσλαμβάνει εμπειρίες και υφίσταται δοκιμασίες οι οποίες την γαλβανίζουν και την ανυψώνουν διαμέσω της προσπαθείας...
Η κατοχή της Γνώσεως οδηγεί στην αληθινή θέαση και εμπέδωση της Ζωής, ενώ η άγνοια και το σκότος ισοδυναμεί συμβολικά με το έρεβος και τον θάνατο... Ο άνθρωπος ο εμφορούμενος από Γνώση την οποία αξιοποιεί εμπράκτως με ευγενείς στόχους και επιδιώξεις, για την ανύψωση του εαυτού του όσο και της ανθρωπότητας, τείνει να απελευθερωθεί από την παραίσθηση της ύλης και το έρεβος του βέβηλου και χονδροειδούς υλικού κόσμου, προκειμένου να ενωθεί με το θείο φως, να αναστηθεί συμβολικά, διερχόμενος την γέφυρα εκείνα που οδηγεί από την άγνοια και τη δεισιδαιμονία στην Γνώση και στην συνειδητότητα.
Η αναγέννηση της ψυχικής προσωπικότητας δια της Γνώσεως, έχει φορέα τον ίδιο τον αναζητητή, δεν απαιτεί ούτε προϋποθέτει την "μεσολάβηση" ιερατικών παραγόντων για την αναζήτηση της θειότητος... Η συνείδηση αναπτύσσεται και εξελίσσεται σταδιακά δια των διαδοχικών μυήσεων όσο και κατά το διάστημα που μεσολαβεί από την μετάσταση του θνητού περιβλήματος της ψυχής μέχρι τη νέα ενσάρκωσή της.
Οι επτά πλανήτες και η σημασία τους, τα τέσσερα κοσμογονικά στοιχεία και το ταξίδι της ψυχής, απετέλεσαν τον θεματικό πυρήνα των αρχικών μυητικών δρωμένων.
Ο μεμυημένος διδάχθηκε να κυριαρχεί στα πάθη του με την μύηση που συνδέθηκε με το βάπτισμα από το νερό, να ελέγχει τη διάνοιά του με την μύηση που συνδέθηκε με το βάπτισμα από τον αέρα, και στο πνεύμα του με την μύηση που συνδέθηκε με το βάπτισμα από την φωτιά. Έπεται, ένας συμβολικός θάνατος του παλαιού κατωτέρου υλικού ανθρώπου και μια ανάσταση του νέου ανωτέρου πνευματικού οργανισμού, όπως διαπλάσθηκε μέσα από τα μυητικά δρώμενα και την ευεργετική επίδραση που υπέστη από αυτά. Δια του βαπτίσματος της φωτιάς, του ουρανίου φωτός, ο άνθρωπος γίνεται πεφωτισμένος και καλείται «γιος του φωτός». Στον Τεκτονισμό υπάρχουν ανάλογες διαδικασίες, και πραγματοποιείται συμβολική διέλευση από το νερό, τον αέρα, και την φωτιά. Κάθε Τέκτων οφείλει επιπλέον στον 3ο βαθμό του συμβολικού τεκτονισμού να διέλθει από έναν συμβολικό θάνατο προκειμένου να εισέλθει στην νέα ανώτερη τεκτονική ζωή.
Κατά τις γνωστικές αντιλήψεις, τα πνεύματα που ενοικούν στα ουράνια πεδία, έλκονται από την ύλη και ψύχονται δια της καθόδου στις κατώτερες κοσμικές σφαίρες υφιστάμενα παχυλές υλοποιήσεις. Έτσι τα ουράνια πνεύματα γίνονται ψυχές που ενσαρκώνονται σε σώματα έμβιων οργανισμών.  
Ο Γνωστικισμός αναφέρεται σε τέσσερις βασικές συνειδησιακές καταστάσεις. Εκκινώντας από το κατώτατο στάδιο συνδεόμενο με την γη και  περιλαμβάνει τους ανθρώπους των οποίων η συνείδηση υπετάγη ολοκληρωτικά από τον υλικό κόσμο και τις φυσικές αισθήσεις που κατέκτησαν το εγώ τους και φθάνοντας στις εξελιγμένες συνειδήσεις. Το φυσικό σώμα οι Γνωστικοί το αποκαλούσαν «είδωλο» και τους ανθρώπους που ανήκαν σε αυτή τη συνομοταξία τους αποκαλούσαν «τυφλούς", εξαιτίας της άγνοιάς τους ότι το αληθινό σώμα τους ήταν πνευματικής υφής και όχι υλικής. Στον Τεκτονισμό ο «τυφλός» καλείται «βέβηλος», είναι ο αμύητος που αγνοεί παντελώς τις διδαχές της αφυπνιστικής μυσταγωγίας...
Η αφυπνιστική διαδικασία της ψυχής συμβολίζεται με την έξοδο από μία φυλακή ή την έξοδο από τον τάφο, κατά τα πρότυπα του πλατωνικού σπηλαίου, «διά του ύδατος» των Γνωστικών, διαδικασία καλούμενη «καθαρμός». Ο Τεκτονισμός, αντίστοιχα, εισάγει τον υποψήφιο προς μύηση σε ένα σκοτεινό δωμάτιο, το διασκεπτήριο, η δε έξοδος του υποψηφίου από τον σκοτεινό θάλαμο αποτελεί την έναρξη της μυήσεως που τον εντάσσει στην αδελφότητα και του διανοίγει τους ψυχικούς οφθαλμούς...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ