Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΟΣ  ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ...

Mε αφορμή την είδηση ότι στην Βρετανία εξετάζουν κάποιες τεκτονικές στοές να δεχθούν την εισδοχή σε αυτές ομοφυλοφίλων, εγείρεται ένα καίριο ερώτημα: Κατά πόσο η επιλογή αυτή είναι συμβατή προς τον Εσωτερισμό και ιδιαιτέρως με ένα εσωτερικό τάγμα;
Χωρίς καμία διάθεση να κρίνουμε την ομοφυλοφιλία είτε σε επιστημονική, είτε σε κοινωνική βάση, ή να εκφράσουμε εν προκειμένω θέσεις με γνώμονα υποκειμενικές απόψεις, θα τονίσουμε ότι ο Εσωτερισμός και ιδίως ο Τεκτονισμός αποδίδει τεράστια σημασία στον νόμο της Δυαδικότητος που κυριαρχεί στον Μικρόκοσμο και πρωτίστως στον Μακρόκοσμο, στο Σύμπαν. Η δυαδικότης αυτή εκφράζεται δια του Άρρενος και του Θήλεως. 
Η ύπαρξη μάλιστα του λεγομένου μωσαϊκού δαπέδου στις στοές, όπως υφίσταται παλαιόθεν στα αρχαία Ασκληπιεία και σε πολλούς αρχαιοελληνικούς ναούς, ακριβώς την ύπαρξη αυτού του τεράστιου σε ισχύ νόμου της δυαδικότητος υποδηλώνει, της αρμονικής δηλαδή συνυπάρξεως των δυο πολικοτήτων και αρχών, της θήλειας και της άρρενας, του θετικού και του αρνητικού, του Είναι και του Γίγνεσθαι, του Ήλιου και της Σελήνης... 
"Με το άρρεν και το θήλυ το έργον συντελείται" αναφέρει ο Σμαράγδινος Πίνακας του Ερμού του Τρισμεγίστου. Η αρσενική και η θηλυκή πολικότητα παράγουν συγκεκριμένους ενεργειακούς κραδασμούς επιφέροντας αρμονία. Κάθε τι διαφορετικό, αυτή την αρμονία την διαταράσσει... 
Στα αρχαία εξ΄ άλλου Ελληνικά Μυστήρια, κατά την περίοδο της ακμής τους, δεκτοί γίνονταν μόνον ελεύθεροι και χρηστοήθεις, εξαιρουμένων βεβήλων, μητραλοιών, έχοντες ως αρχή τους το "Κατά φύσιν ζειν, πράττειν και σκέπτεσθαι". 
Περί των ομοφυλοφίλων, οι οποίοι στερούνταν πολιτικών δικαιωμάτων αλλά και της δυνατότητος να εισέρχονται σε ραντισμένους χώρους, πόσο μάλλον να καταλαμβάνουν δημόσια, πολιτικά, στρατιωτικά ή ιερατικά αξιώματα και θέσεις, οι πρόγονοί μας αποφαίνονταν ότι δεν είναι δεκτοί στις μυστηριακές θεσμοθεσίες για συγκεκριμένους λόγους. 
Εν προκειμένω δεν αποφαινόμεθα για το εάν κάποιος είναι καλός ή κακός με βάση τις προτιμήσεις του και την όποια συμπεριφορά του. Κρίνουμε το εάν είναι συμβατός ή όχι σε ένα συγκεκριμένο σύστημα για συγκεκριμένους λόγους.
Ο μυσταγωγός Πλάτων (Νόμοι 636c) επί του θέματος αυτού τονίζει:  "Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν)".
Ο αρχέγονος Ελληνικός Τεκτονισμός είναι αμιγώς ανδρικός θεσμός και η διατήρηση και διαφύλαξη της Παραδόσεως, επιβάλλει την διαφύλαξη των οροθεσίων του και των αρχών του ως κόρη οφθαλμού...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...