Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΑΣΤΡΑ ΑΠΑΡΤΑ ΑΣ ΑΠΟΤΕΛΕΣΟΥΝ ΟΙ ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΕΣ ΜΑΣ ΕΠΑΛΞΕΙΣ ΚΑΙ ΤΑ ΨΥΧΙΚΑ ΜΑΣ ΠΡΟΠΥΡΓΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΘΥΕΛΛΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ...

Διάγουμε μία περίοδο απολύτου θριάμβου της ύλης σε βάρος του πνεύματος και της ψυχής. Η τεχνητή "κρίση" που διαδέχθηκε την περίοδο της υπεραφθονίας, έχει ως αποτέλεσμα την ακόμη μεγαλύτερη επικέντρωση στα υλικά αγαθά, όχι τόσο πλέον για την ευμάρεια, αλλά για την επίτευξη της επιβιώσεως, καθώς το κέντρο βάρους της ανθρώπινης προσπάθειας, όσον αφορά τον μέσο άνθρωπο, έχει μετατοπισθεί από το ευ ζειν στο υποφερτώς "ζειν"... 
Μέσα σε αυτή την περιδύνηση, οικονομική, κοινωνική και αξιακή, προαιώνιες αξίες και ιδανικά, άφθαρτα και αναλλοίωτα, όσο και εάν ο εφήμερος άνθρωπος προσπάθησε να τα ποδοπατήσει ή να τα φέρει στα μέτρα του ή ακόμη και να τα επισκιάσει από την φευγαλέα λάμψη της υλικής πληρότητας και της πρόσκαιρης χλιδής, παραμένουν άσειστα, αποτελώντας σταθερά σημεία προσανατολισμού και αναφοράς για κάθε αληθώς φιλοσοφούντα, για κάθε αληθινό εσωτεριστή. Για κάθε έναν αληθινό λαψευτή του εαυτού του, ο οποίος ουδέποτε τα εγκατέλειψε, όσο και εάν οι σειρήνες κέλευαν σαγηνευτικά/πλανευτικά περί του εναντίου...
Ο πραγματικά κυρίαρχος του εαυτού του, ο αληθώς σκεπτόμενος και ακολουθών τις πανάρχαιες μυστηριακές διδαχές, έχει επίγνωση του γεγονότος ότι η ύλη δεν είναι το παν στον βίο. Αποτελεί σίγουρα ένα απαραίτητο μέσο προκειμένου η ύπαρξη να ανταποκριθεί στις υποχρεώσεις της, συγκροτεί ακόμη και αυτό το ενδιαίτημα όπου ενοικεί η αθάνατη ψυχή, αλλά ως εκεί. Είναι το "εργαλείο" δεν είναι ο "εγκέφαλος". Είναι το μέσον, δεν αποτελεί τον σκοπό...
Ο φιλόσοφος-μυσταγωγός Σωκράτης διατεινόταν πώς όσο λιγότερα υλικά αγαθά έχει ανάγκη, τόσο περισσότερο προσεγγίζει την κατάσταση της θειότητος, αφού τόσο λιγότερες εξαρτήσεις και προσδέσεις με τον υλικό περίγυρο αποκτά... Γνώρισμα των μορφών εκείνων που έχουν αναρριχηθεί σε υψηλότερα επίπεδα συνειδητότητος, είναι ακριβώς η επίδειξη φειδούς ως προς τα υλικά πράγματα, η επίδειξη λιτής συμπεριφοράς και στάσεως, εκκινώντας από την ύλη και καταλήγοντας στις ηδονές...
Σεμνός και ταπεινός αλλά ουδέποτε δουλοπρεπής, ελεύθερος και χρηστοήθης, πνευματικά ανελισσόμενος και ψυχικά κατεργαζόμενος ο αληθινός μύστης όσο περισσότερο εγκολπώνεται τα πνευματικά και ψυχικά αγαθά, τόσο λιγότερο επιζητεί τα υλικά πράγματα και ό,τι συνδέεται προς αυτά (έπαρση, επιδείξεις, προβολές άσκοπες κλπ).
Αυτή είναι μία βασική αρχή του Εσωτερισμού που δεν θα πρέπει να διαλάθει της προσοχής όσων θητεύουν σε εσωτερικά τάγματα και οργανώσεις. Όσο η ύλη, οι ηδονές και τα πάθη θεριεύουν, τόσο συρρικνώνεται η πνευματική άνθιση και η ψυχική ανάταση και αντιστρόφως...
Σε μία εποχή πνευματικής κενότητος και ψυχικής αναταραχής, σε μία περίοδο μηδενιστικής ισοπεδώσεως όπου κυριαρχούν τεχνοκράτες δίχως πνεύμα και επικρατούν ηδονιστές δίχως ψυχή, ας αποτελέσουν οι σκέψεις αυτές εφαλτήριο για πνευματική ανάταση και ψυχική συνειδητότητα, ας αποτελέσουν τα πνευματικά και ψυχικά μας προπύργια άσειστες επάλξεις για την επιτέλεση του Μεγάλου Σκοπού...

ΧΑΙΡΕΤΙΣΜΟΥΣ ΣΕ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΚΟΡΥΦΕΣ ΤΟΥ ΤΡΙΓΩΝΟΥ!

ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...