Η ΙΠΠΟΣΥΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΑΡΧΑΙΟΕΛΛΗΝΙΚΟ ΑΡΧΕΤΥΠΙΚΟ ΤΗΣ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟ ΥΠΟΒΑΘΡΟ...
Η Ιπποσύνη ως μαχητική ικανότητα προασπίσεως Ιδανικών και Αρχών, όσο και ως πνευματική κατάσταση εξαγνιστικής αφοσιώσεως σε μία ατραπό υψηλής ψυχικής συνειδητότητας, υπήρξε από το απώτατο παρελθόν μία ιδιότητα αμιγώς Ελληνική... Εντοπίζεται από τους Ομηρικούς ήδη χρόνους καταγεγραμμένη σε κείμενα, ενώ ώθηση δόθηκε κατά τα βυζαντινά χρόνια από τον Μιχαήλ Ψελλό, τον Στρατηγό Βελισσάριο και τον Πατριάρχη Φώτιο που ίδρυσαν και σχετικά τάγματα, (με προεξάρχον αυτό της "Αυτοκρατορικής Ανατολής"), τα οποία απετέλεσαν το εφαλτήριο για την μεταγενέστερη συγκρότηση ταγμάτων ιπποτικών στην Δύση, είτε για το Ναϊτικό είτε για το ροδοσταυρικό τάγμα ομιλούμε...
Ο συγγράψας τον κώδικα της Ιπποσύνης, Ραϋμόνδος Λιουλ, στο ομώνυμο βιβλίο του παραδέχεται ότι η Ιπποσύνη αποτελεί μία ιδιότητα, που ανάγεται στα ελληνικά πρότυπα της αρχαιότητος, απ΄ όπου εκκινά, ταυτίζοντας το πρότυπο του Πηλέως αλλά και του Αχιλλέως με την αρχετυπική μορφή του Ιππότη, όπως ακριβώς τεκμαίρεται και από την ανάγνωση των Αργοναυτικών του Ορφέως αλλά και από τις Α΄ και Β΄ Ραψωδίες της Ιλιάδος, όπου για πρώτη φορά γίνεται μνεία στον όρο του "Ιππότη"...
Από τους Εταίρους του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι τον Βελερεφόντη και τον Αχιλλέα, από τους έφιππους ηλιακούς ήρωες του απωτάτου παρελθόντος μέχρι τους δρακτοκτόνους αγίους της χριστιανοσύνης και τους Βυζαντινούς Βουκελλαρίους, αναδύεται το ιπποτικό πρότυπο, έμφορτο συμβολισμών...
Περισσότερα όμως για το θέμα αυτό, για την μυστικιστική διάσταση του ιπποτικού θεσμού και τον συμβολισμό του εξοπλισμού του ιππότη, εκείνου δηλαδή που επιβαίνει επί ίππων και μεταφορικά γνωρίζει να χειρίζεται την ενέργεια, εμπεριέχονται στο βιβλίο του υπογράφοντος, "Διονυσιακοί Τεχνίτες και Αρχαίοι Ναοδόμοι: Η Αληθινή Προέλευση του Τεκτονισμού"...
Ο συγγράψας τον κώδικα της Ιπποσύνης, Ραϋμόνδος Λιουλ, στο ομώνυμο βιβλίο του παραδέχεται ότι η Ιπποσύνη αποτελεί μία ιδιότητα, που ανάγεται στα ελληνικά πρότυπα της αρχαιότητος, απ΄ όπου εκκινά, ταυτίζοντας το πρότυπο του Πηλέως αλλά και του Αχιλλέως με την αρχετυπική μορφή του Ιππότη, όπως ακριβώς τεκμαίρεται και από την ανάγνωση των Αργοναυτικών του Ορφέως αλλά και από τις Α΄ και Β΄ Ραψωδίες της Ιλιάδος, όπου για πρώτη φορά γίνεται μνεία στον όρο του "Ιππότη"...
Από τους Εταίρους του Μεγάλου Αλεξάνδρου μέχρι τον Βελερεφόντη και τον Αχιλλέα, από τους έφιππους ηλιακούς ήρωες του απωτάτου παρελθόντος μέχρι τους δρακτοκτόνους αγίους της χριστιανοσύνης και τους Βυζαντινούς Βουκελλαρίους, αναδύεται το ιπποτικό πρότυπο, έμφορτο συμβολισμών...
Περισσότερα όμως για το θέμα αυτό, για την μυστικιστική διάσταση του ιπποτικού θεσμού και τον συμβολισμό του εξοπλισμού του ιππότη, εκείνου δηλαδή που επιβαίνει επί ίππων και μεταφορικά γνωρίζει να χειρίζεται την ενέργεια, εμπεριέχονται στο βιβλίο του υπογράφοντος, "Διονυσιακοί Τεχνίτες και Αρχαίοι Ναοδόμοι: Η Αληθινή Προέλευση του Τεκτονισμού"...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ