Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΠΛΑΤΩΝΙΚΟ ΕΡΓΟ ΙΧΝΗΛΑΤΕΙ ΤΗΝ ΑΤΡΑΠΟ ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ...

Ο ΄Αλμπερτ Πάϊκ, ο οποίος έχει αποκληθεί από πολλούς και ως “Πλάτων του Τεκτονισμού”, έτρεφε μεγάλη εκτίμηση για τον Πλάτωνα και είχε σε μεγάλη υπόληψη τις διδασκαλίες του. Στο έργο του “Δόγμα και Ηθική”, κάνει μνεία του γεγονότος ότι ο Πλάτων ανέπτυξε την ευγενική θεωρία της Φύσεως με τον πιο όμορφο και φωτεινό τρόπο. 
Ο Wilm Shurst στο έργο του “Η Ερμηνεία του Τεκτονισμού”, αναφερόμενος στον Πλάτωνα επισημαίνει ότι προκειμένου κάποιος να κατανοήσει τον βαθμό του Εταίρου,  ευρισκόμενος στον βαθμό του Μαθητού, πρέπει να έχει μελετήσει προηγουμένως δύο αρχαίες πηγές. Η πρώτη είναι οι πλατωνικοί διάλογοι, ενώ ως δεύτερη πηγή αναφέρει χριστιανούς στοχαστές της μορφής του Αυγουστίνου, του Ιουστίνου κ.α., δηλαδή συγγραφείς καταφανώς ελληνίζοντες. Ως γνωστόν ο Πλάτων αναφέρεται στις 4 κυρίαρχες αρετές στον διάλογό του “Φαίδων”. Εντρυφώντας στον Πλατωνικό “Φαίδωνα” ο ερευνητής Τέκτων θα συναντήσει τις τεκτονικές παραδοσιακές αρετές του Σθένους, της Συνέσεως, της Δικαιοσύνης και της Εγκρατείας. Μάλλον στον Τεκτονισμό θα συναντήσει τη Δικαιοσύνη, την Εγκράτεια, την Σοφία και το Θάρρος. 
Ο Μακέυ στο έργο του “Ο Συμβολισμός του Ελευθεροτεκτονισμού”, αναφέρει ότι σύμφωνα με τον Πλάτωνα η μύηση αποσκοπεί στην αποκατάσταση της ψυχής σε εκείνη την κατάσταση τελειότητας από την οποία αρχικά είχε εκπέσει. Εξ αυτών συνάγεται μία συνάφεια των εσωτερικών σκοπών των αρχαίων μυστηρίων και του συγχρόνου τεκτονισμού. 
Ιδιαίτερα παραστατικός και επιδεχόμενος σαφέστατης τεκτονικής ερμηνείας, είναι ο πλατωνικός μύθος του Σπηλαίου, όπου η εξιστόρηση ξεκινά από μία κατάσταση σκότους. Οι άνθρωποι εντός του σπηλαίου, αναζητούν εν μέσω δεισιδαιμονίας και πλάνης, εντός του σκοταδιού, το φως. Το σπήλαιο εν προκειμένω, κατά τον τεκτονισμό, είναι το σύμβολο του σκότους και της άγνοιας. Δεν είναι τυχαίο ότι το σπήλαιο αναδεικνύεται ως σύμβολο φυλακίσεως του ανθρώπινου πνεύματος και της ψυχής από την δεισιδαιμονία, την άγνοια και τον φόβο. Καθόλου τυχαία στον 9ο Βαθμό, οι 3 Εταίροι, μετά την δολοφονία που διαπράττουν, κρύβονται σε μία σπηλιά. Ποιος είναι ο ακριβής συμβολισμός του μύθου του σπηλαίου; 
Όταν οι φυλακισμένοι εντός του σπηλαίου βλέπουν μία εκτυφλωτική φωτιά τα μάτια τους δεν μπορούν να την αντέξουν και επιστρέφουν στο σκότος. Αυτό δεικνύει ότι η συντριπτική πλειοψηφία της ανθρωπότητας διακατέχεται από μία έμφυτη ροπή προς την άγνοια και την χαμηλή πνευματική κατάσταση και μόνο οι ολίγοι και “εκλεκτοί” δύνανται να προοριστούν για να λάβουν τις ανώτερες διδασκαλίες είτε της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας, είτε του τεκτονισμού. 
Σύμφωνα με τον Πλάτωνα χρέος του φιλοσόφου είναι να βοηθήσει τους συνανθρώπους του ώστε να απελευθερώσουν το εσωτερικό τους φως, να αφυπνίσουν τον χριστικό τους σπινθήρα, ώστε να κατανοήσουν τον  κόσμο  γύρω τους διαμέσω του νου και όχι μέσω των απατηλών αισθήσεων, διότι μεταξύ αντιληπτότητας και πραγματικότητας υπάρχει τεράστια διαφορά. Αυτός είναι ακριβώς και ο στόχος του Τεκτονισμού διαμέσω των διδασκαλιών του που διαρθώνονται σταδιακά και κλιμακωτά ανά βαθμίδα. Ενσταλλάζοντας την άγνοια και τον φόβο στα μυαλά και στις ψυχές των ανθρώπων, τα διάφορα θρησκόληπτα και δογματικά ιερατεία και τα εξουσιαστικά κατεστημένα, κρατούν τον άνθρωπο σε μία μορφή σύγχρονης δουλείας. Ο αργυρός και ο χρυσός που είναι τα ευγενή μέταλλα που συνθέτουν το κόσμημα του 9ου βαθμού, υποδηλώνοντας τον ΄Ηλιο και τη Σελήνη, ακριβώς στις αρχαιοελληνικές δοξασίες στηρίζονται...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ionhellas@gmail.com




Το βιβλίο "Διονυσιακοί Τεχνίτες και Αρχαίοι Ναοδόμοι: Η αληθινή προέλευση του Τεκτονισμού" ρίχνει φως στο σκότος της άγνοιας και της εσκεμμένης αλλοίωσης. Οι ενδιαφερόμενοι για το βιβλίο μπορούν να επικοινωνησουν είτε στο τηλέφωνο 6909-753372 είτε να αποστείλουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ionhellas@gmail.com και μαζί με αυτό, θα λάβουν δώρο ένα ακόμη βιβλίο μυστηριακού περιεχομένου!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ