Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΟΥ ΑΡΤΟΥ & ΤΟΥ ΟΙΝΟΥ ΣΤΗ ΜΕΘΕΞΗ ΤΟΥ ΘΕΙΟΥ

Ο Διόνυσος (Διος Νύσος ή Διος Νους), αποκαλείται διφυής και διμήτωρ, διότι ενσαρκώθηκε δύο φορές. Την πρώτη από τον Δία και την Δήμητρα, οπότε και ομιλούμε περί του Διονύσου Ζαγρέως σε αυτή την περίπτωση. Αφού επήλθε ο διαμελισμός και ο θάνατός του, ξαναγεννήθηκε από τον μηρό του Διός. 

Ο Διόνυσος όμως αναγεννάται από τη Σεμέλη, η οποία κατακαίγεται από τη λάμψη του Διός, πριν από τη γέννηση του γιού της. Η Σεμέλη αντιπροσωπεύει την θνητή φύση η οποία κυοφορεί το θείο βρέφος και μέσω του καθαρτήριου-εξαγνιστικού πυρός αναδύεται ο αναγεννώμενος Υιός, αναδεικνύεται η θεία φύση του θεϊκού μύστη...

Ο Διόνυσος έρχεται σε βιολογική εκδήλωση έχοντας κατισχύσει με τη δύναμη του Διός επί του θανάτου. Ως μυσταγωγική θεότητα εκπροσωπείται από την άμπελο, τον κισσό και τον Οίνο που προσφέρει στους ανθρώπους ευφορία και έκσταση, ενώ η αρχέγονη μητέρα του, η Δή-μητηρ/Γη Μήτηρ/Μητέρα Γη συμβολίζει τον σίτο και τον άρτο.
Οι μύθοι και οι τελετουργίες που συνοδεύουν τις ιερές τροφές, το κρασί και το ψωμί ακολουθούν τον κύκλο του Ηλίου, της Γης και της Σελήνης... Η Δήμητρα, η προστατεύει τις καλλιέργειες, τους καλλιεργητές και τις σοδειές τους. Στα έγκατα της γης όπου φυτεύεται ο κόκκος του σίτου, η Δήμητρα έχει την καρδιά της – την κόρη της- αναμένοντας την ΄Ανοιξη ώστε ν΄ ανθίσει η Γη και να ανέλθει στον άνω κόσμο η Περσεφόνη... Αντίστοιχα, ο καλλιεργητής περιμένει να βλαστήσει ο κόκκος του σιταριού ώστε να διασφαλίσει την σοδειά και κατ΄επέκταση την τροφή του...
Η Θεά Δήμητρα που συντηρεί τη ζωή τρέφοντάς την από το ίδιο της το σώμα, η μητέρα ζωοδότης και τροφός δια του σιταριού που φυτρώνει μέσα από τα σπλάχνα της, συνιστά την θηλυκή υπόσταση της τροφής και επεξηγεί απόλυτα το γιατί ο Ιεροφάντης στα Ελευσίνια Μυστήρια απευθυνόμενος προς την Γη αναφωνούσε "Κύε", ενώ τείνοντας προς τον Ουρανό, αναφωνούσε "΄Υε" (βρέξε).
Το αμπέλι παράγει το σταφύλι το οποίο αυτοζυμώνεται,  και τελικά μεταμορφώνεται σε κόκκινο σαν αίμα κρασί, ποτό που πίνεται όχι κυρίως για να θρέψει όπως τα άλλα ιερά τρόφιμα αλλά και για να ευχαριστήσει τον άνθρωπο, ώστε να ασχοληθεί με την καλλιτεχνική πτυχή του βίου, καθιστώντας τον άνθρωπο ευδαίμονα...
Οι Έλληνες απέδωσαν το κρασί στον Διόνυσο, μια πανάρχαιη θεότητα, συνδεδεμένη με την γη και τη γονιμική υγρασία, Θεός με έντονα αρσενικά χαρακτηριστικά γι΄ αυτό και το κρασί αποτελεί την αρσενική υπόσταση της τροφής.
Για τον Διόνυσο Ζαγρέα, οι άνθρωποι θυσίαζαν Ταύρο και έτρωγαν ωμές τις σάρκες του γιατί πίστευαν ότι έτσι έτρωγαν τη σάρκα και έπιναν το αίμα του ίδιου του θεού για να λάβουν τη δύναμή του. Πρόκειται για το αρχέγονο έθιμο της ωμοφαγικής μεταλήψεως του θείου το οποίο μεταγενέστερα υποκαταστήθηκε από την συμβολική πόση οίνου και τη συμβολική βρώση άρτου, εξ ου και τα λόγια του ιερέα κατά την θεία μετάληψη: «Λάβετε φάγετε τούτον εστί το σώμα μου το υπέρ υμών… λάβετε πίετε τούτον εστί το αίμα μου…» είπε ο Ιησούς Χριστός προς τους μαθητάς του διανέμοντας συμβολικά τον άρτο και τον οίνο κατά την διάρκειαν του Μυστικού Δείπνου, κατ΄ αντιστοιχία προς τις συμποσιακές συνάξεις των Ορφικών και του Σωκράτη...
Η αγάπη του για την Ευρυδίκη έκανε τον Ορφέα να κατέλθει στον Άδη και μετά τριημέρου να την επαναφέρει στα εγκόσμια, όχι όμως για πολύ... Την σταυρική θυσία υπέστη και ο Ορφεύς, ως απεικονίζεται σε αρχαιοελληνικές παραστάσεις...
Εαν δεχθούμε ότι στο αίμα ενυπάρχει η ψυχή, τότε στον οίνο υφίσταται η πνευματική ουσία. “Εγώ ειμί η άμπελος” λέγει ο Χριστός. Δια τούτο ο οίνος δια της μυσταγωγικής ιερουργίας και δια της "αναιμάκτου θυσίας" μεταβάλλεται, μετουσιώνεται, συμβολικά, σε αίμα...
Γι΄ αυτό και στην τέλεση του μυστηρίου της θείας μεταλήψεως, ενυπάρχει διάχυτος Μυστικισμός, έκσταση, πραγματώνεται η μυστηριώδης επικοινωνία με το θείο η οποία καθαίρει την ψυχή, εξαγνίζει τον άνθρωπο, δημιουργώντας την προσδοκία ότι η θνητότητα είναι εφικτό να υπερνικηθεί...
Δεδομένου ότι ο οίνος συμβoλίζει τη ζωή, τυγχάνει απαγορευμένος στον κάτω κόσμο. Ο άνθρωπος τελεί σπονδές για τον θεό, ρέοντας το κρασί μέσα στη γη, προς εξευμενισμό και αγαλλίαση των ψυχών που ενοικούν στον Κάτω Κόσμο... Καθόλου τυχαία, σε κάποιες περιπτώσεις, το σώμα του νεκρού πλένεται με κρασί πριν ντυθεί, μικρές ποσότητες κρασιού χύνονται πάνω στον τάφο, αρχαίες σπονδές προσφέρονται προς τους χθόνιους θεούς, άφθονο κρασί πίνεται για να απαλυνθεί ο πόνος των ψυχών... Ακόμη και τα οστά μετά την εκταφή, πλένονται με κρασί ή ακόμη και κατά την αρχαιότητα, μετά την αποτέφρωση, τα οστά του νεκρού πλένονταν επίσης με οίνο...
Οίνος και αίμα συμβολικά ταυτίζονται. Ο άρτος συμβολικά αντιπροσωπεύει την ίδια τη γήϊνη ύπαρξη, στην υλική της διάσταση. Όταν εμβαπτισθεί στον Οίνο, το Πνεύμα καθαγιάζεται, εξαγνίζεται. Μέσα από αυτή την μυσταγωγική διεργασία της μετουσιώσεως και της καθάρσεως, οι λατρευτικές δοξασίες της Δήμητρας και του Διονύσου, ενσωματώθηκαν και κατέλαβαν περίοπτη θέση στον πυρήνα των μυστηριακών δρωμένων που ελάμβαναν χώρα στα Ελευσίνια Μυστήρια. 
Στο σημείο αυτό, ως παρέκβαση, να αναφέρουμε ότι πεφωτισμένοι μύστες Απολλώνειος Τυανεύς, Ιουλιανός και Γεώργιος Πλήθων, όπως άλλωστε και οι Ορφέας και Πυθαγόρας προγενέστερα, κατήργησαν τις αιματηρές θυσίες και τις υπεκατέστησαν με συμβολική προσφορά καρπών της γης, δηλ. με αναίμακτες θυσίες/προσφορές. Στην βάση αυτή στηρίζεται και η προσαρμογή του εθίμου της ωμοφαγικής μεταλήψεως του θείου σε προσφορά άρτου και οίνου...
Ο Μύστης προσφέρει δια της θείας κοινωνίας, δια του κυκεώνος, την πνευματοποιημένη ζωή του, θυσιάζοντας και υπερβαίνοντας ευατόν δια την σωτηρία των ψυχών. Δια της πραγματώσεως του μυστηρίου της θείας κοινωνίας, επέρχεται μυστηριακώ τω τρόπω η μέθεξη στη θεία φύση και αναδεικνύεται το αρχέτυπο του θεϊκού ανθρώπου-μυσταγωγού. Οι ψυχές μεταλαμβάνουν του Διονυσιακού Οίνου και του της Δήμητρος Άρτου και ο Διόνυσος καθίσταται λυτρωτής των ανθρώπινων ψυχών, λαμβάνων την προσωνυμία "Ελευθερεύς". 
Σύμφωνα με τον Σοφοκλή ("Οιδίπως επί Κολωνώ") προσφέρονταν αναίμακτες σπονδές προς τους χθόνιους θεούς ή τους νεκρούς, οι καλούμενες "χοές" (εκ του χέω=χύνω), με σκοπό τον εξαγνισμό. Ο χοηφόρος άδειαζε τον κρατήρα με άκρατο οίνο (ενίοτε και μέλι, γάλα ή λάδι) στο έδαφος, συχνά έθετε άνωθεν αυτού κρίθινο αλεύρι, σκόρπιζε κλαδιά ελιάς που είχε φέρει μαζί του και έφευγε χωρίς να κοιτάξει πίσω του. 
Οίνος, αλεύρι, λάδι, βασικά στοιχεία που συνέθεταν τις χοές και εν γένει τις τελετουργίες που σχετίζονται με τον Κάτω Κόσμο και τις ενοικούσες ψυχές στο βασίλειο αυτό. Η διαδικασία αυτή αποτελεί μετεξέλιξη αρχέγονων θυσιών και τον ρόλο του αίματος έχει λάβει το κρασί. Ο Ιπποκράτης αλλά και πολλοί Ασκηλιάδες ιατροί το χρησιμοποιούσαν ως αντισηπτικό είτε χύνοντας το κατ’ ευθείαν στα τραύματα είτε βρέχοντας μ’ αυτό τους επιδέσμους που τα τύλιγαν προσδίδοντάς του ιαματικές ιδιότητες. 
Τόσο στην αρχαιότητα έτσι και στον σύγχρονο κόσμο, οι γιορτές του Διονύσου συμπίπτουν με τις γιορτές για τους νεκρούς. Οι σύγχρονες Απόκριες και τα αρχαία κατ’ αγρούς Διονύσια, ημερομηνιακά συμπίπτουν με τα μεγάλα ψυχοσάββατα και τους Χύτρους ή Ποιθίγια...
Ο Διόνυσος δίδαξε στον Ικάριο στην Πεντέλη την τέχνη της οινοποιήσεως κι εκείνος προσέφερε το κρασί στους Αθηναίους. Παραβλέποντας όμως το μέτρο εξ αγνοίας, εκείνοι ήπιαν μέχρι που μέθυσαν, έχασαν τον έλεγχο και σκότωσαν τον Ικάριο. Την πράξη τους τη συναισθάνθηκαν όταν πέρασε η μέθη. Το αίμα και πάλι είναι το τίμημα της απώλειας του μέτρου, και συνάμα αποτελεί το τίμημα της γνώσης που παρέδωσε ο Ικάριος και ‘’θυσιάστηκε’’ γι’ αυτό, όπως συνέβη άλλωστε και με τον Προμηθέα...
Ο Βίκτωρ Ουγκώ εύλογα απεφάνθη: Ο Θεός έφτιαξε το νερό αλλά ο άνθρωπος δημούργησε το κρασί. Δημήτηρ και Διόνυσος ευεργετούν το ανθρώπινο γένος μετουσιώνοντας συμβολικά και αλληγορικά τις ιδιότητες των προιόντων τους σε αίμα και σώμα του θυσιαζόμενου και ανασταινόμενου Θεού! 
Στο επίπεδο αυτό κατανοούμε λοιπόν γιατί και η αποχή από την βρώση εμψύχων είναι απευκταία και ανεπιθύμητη από όλες τις μυσταγωγικές φυσιογνωμίες, οιαδήποτε ατραπό κι αν ακολουθούν, σε κάθε εποχή, σε κάθε τόπο. Ιδίως όμως οι Έλληνες Μύστες, του Ορφέως, του Πυθαγόρου και του Απολλωνείου του Τυανέως προεξαρχόντων, απείχαν από την βρώση εμψύχων, για το θέμα δε αυτό ο αρχιερεύς των Δελφών Πλούταρχος συνέγραψε ως και ο Πορφύριος ειδική διατριβή, έχοντας επίγνωση ότι συγκοτίζει το νου και βαραίνει το σώμα και την ψυχή... 
Από τον μύστη Ιησού μέχρι τον εσταυρωμένο Ορφέα και τον νεοπυθαγόρειο Σπυρίδωνα Νάγο και τον Πλάτωνα Δρακούλη, μας βρωντοφωνάζουν: Απέχετε από την βρώση και την θανάτωση εμψύχων! Η θεία φύση σας παρέχει το σώμα και το αίμα της, τον καθαγιασμένο άρτο από τον ιερό σπόρο της Δήμητρος και τον καθαγιασμένο οίνο από τον Διονυσιακό χυμό της σταφυλής. Για σήμερα και για πάντα!
IΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
ΜΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΤΕΡΤΙΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2002: ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΛΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ 21ΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ.... Ήταν μία βροχερή ημέρα του Νοεμβρίου 2002 που ξεκίνησα να πάω στις φυλακές Κορυδαλλού. Η επίσκεψη αφορούσε τον έγκλειστο Στρατηγό Νικόλαο Ντερτιλή, ισοβίτη πολιτικό κρατούμενο της 21ης Απριλίου 1967, τον οποίο επισκεπτόμουν σχετικά συχνά για μία μεγάλη περίοδο. Μάλιστα, ο Στρατηγός με είχε τιμήσει και με την παραχώρηση συνεντεύξεώς του στο περιοδικό "Απολλώνειο Φως" που τότε εξέδιδα και η οποία δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2003... Εκείνη την ημέρα λοιπόν, λόγω βροχής και παγωνιάς, ο Στρατηγός δεν είχε επισκέψεις και έτσι μείναμε οι δυό μας στο κελί, συζητώντας με τις ώρες, διάφορα θέματα. Δεν χόρταινες να ακούς τις συναρπαστικές αφηγήσεις του από την Κύπρο το 1963-64, από τις διάφορες πολεμικές του περιπέτειες σε προγενέστερους χρόνους, καθώς ο Στρατηγός Ντερτιλής δεν ήταν κανένας χαρτογιακάς, αλλά τα γαλόνια του τα είχε
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ & Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ... Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2010, η ΝΔ επί Προεδρίας Αντώνη Σαμαρά, είχε ταχθεί αναφανδόν εναντίον της ψηφίσεως του πρώτου Μνημονίου, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι "η συνταγή αυτή δεν βγαίνει" και μιλώντας για σειρά θέσεων (Ζάππειο 1, 2, 3), που ανέτρεπαν το μνημονιακό καθεστώς. Ένα καθεστώς που εκχωρούσε την Εθνική Κυριαρχία στους ξένους πιστωτές και προέβλεπε συνθήκες εξοντώσεως του μέσου Έλληνα με μεγιστοποίηση των φόρων, περικοπή μισθών, συντάξεων, συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους, περικοπές δαπανών απαραίτητων για τη λειτουργία της παιδείας, της υγείας, της άμυνας κ.ο.κ. Δήλωνε τότε ο πρόεδρος της ΝΔ τα ακόλουθα: Τον Οκτώβριο του 2010 ο Αντώνης Σαμαράς , πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είχε καταδικάσει την πολιτική του μνημονίου. « Δεν πάει άλλο, κάτ ι πρέπει να αλλάξει, η πολιτική του μνημονίου πρέπει να αλλάξει» τόνιζε ο Α. Σαμαράς προσθέτοντας ότι «το μνη
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και