Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΗΣ 25ΗΣ ΜΑΡΤΙΟΥ 1821 ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ: ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ!

Η Επανάσταση του 1821 είχε χαρακτήρα Εθνικό και όχι ταξικό όπως διατείνονται ένιοι, γιατί αποσκοπούσε στην "αποτίναξιν του τουρκικού ζυγού και εις την Ανάστασιν του Ελληνικού Εθνικισμού", όπως επιγραμματικά αναφερόταν στο ψήφισμα της Πρώτης Εθνοσυνελεύσεως της Επιδαύρου. Αποτίναξη του βάρβαρου, ξενικού ζυγού, λοιπόν, του προερχόμενου από έναν άξεστο, αλλόφυλο κατακτητή και εισβολέα...
Η Επανάσταση του 1821 οφείλεται, σε επίπεδο προπαρασκευής και οργανώσεως, εν πολλοίς, στις οργανώσεις "Ελληνόγλωσσον Ξενοδοχείον" και "Φιλική Εταιρεία", οι οποίες είχαν συγκροτηθεί από μυημένους στον Τεκτονισμό κατά μείζονα λόγο και χρησιμοποιούσαν την συνωμοτική μεθοδολογία των στοών για ευνόητους λόγους.
Η επιρροή από την αρχαιοελληνική παράδοση είναι κάτι περισσότερο από εμφανής, όσον αφορά τους πρωτεργάτες της τιτάνιας αυτής διεργασίας. "Ιερό Λόχο" ονόμασε ο Υψηλάντης το σώμα εκείνο των άλκιμων φοιτητών που έδωσαν τη ζωή τους για την Πατρίδα διερχόμενοι τον Προύθο Ποταμό, εις ανάμνησιν των αρχαίων Ιερολοχιτών, φέροντες μαύρη στολή με νεκροκεφαλή και χιαστί οστά, με ό,τι μυητικό συμβολισμό αυτή η παράσταση έχει... Περικεφαλαία με τη μορφή της Θεάς Αθηνάς φορούσε ο θρυλικός γέρος του Μωριά, ο Θεόδωρος Κολοκοτρώνης. "Τους Ιερείς των Ελευσινίων Μυστηρίων" επικαλούνταν κατά την όμωση του όρκου εισδοχής στην Φιλική Εταιρεία... Αρχαιοελληνικά ονόματα ανέγραφαν στα ακρόπρωρα των πλοίων που μεταποίησαν σε πολεμικά οι καπετάνιοι της ΄Υδρας και άλλων νησιών μας που πρωτοστάτησαν στον δια της θαλάσσης αγώνα...
Τέκτονες υπήρξαν και πολλοί φιλέλληνες οι οποίοι ήρθαν και αγωνίσθηκαν για την Ελληνική υπόθεση, συγκροτώντας την στοά "Παίδες Λεωνίδου", πραγματοποιώντας μάλιστα και τελετουργικές εργασίες στην Ακρόπολη! Μυημένοι σε τεκτονικές στοές και με γνώση των διεθνών συσχετισμών, μορφές όπως ο Ιωάννης Καποδίστριας, επιχείρησαν με χειρουργικούς χειρισμούς και λεπτές κινήσεις να διεθνοποιήσουν το ελληνικό ζήτημα, "εξαργυρώνοντας" στην διπλωματική σκακιέρα τις θυσίες των αγωνιστών στο πεδίο της μάχης, για την απελευθέρωση του Ελληνισμού...
Ο Κόσμος μας έλεγε τρελλούς, όταν μία χούφτα αγωνιστές αποφασίσαμε να ορθώσουμε το λάβαρο του Αγώνα, ομολογεί στα απομνημονεύματά του ο Στρατηγός Ιωάννης Μακρυγιάννης. Και πράγματι έτσι ήταν, έτσι πάντα είναι, οι λίγοι, οι δυναμικές μειοψηφίες των Εκλεκτών, ηθικά, πνευματικά, πατριωτικά, οδηγούν τον αγώνα και δίνουν κατεύθυνση... Οι πολλοί απλά παρακολουθούν ως παθητικοί θεατές, ή σύρονται από τα γεγονότα και τις εξελίξεις...
Ο Ελληνικός Αγώνας του 1821 υπήρξε μία υπέροχη εποποιία, από την οποία δυστυχώς δεν έλειπαν και οι μελανές σελίδες. Διχόνοιες, κομματισμός, εξάρτηση από την ξενοκρατία, τα απεχθή δάνεια του Αγώνα που υποδούλωσαν οικονομικά το έθνος προτού καν ελευθερωθεί υποθηκεύοντας τις εθνικές γαίες στους Ρικάρντο και στους Ρότσιλντ, οι εμφυλιοπολεμικές συγκρούσεις, ίδιον του ΄Ελληνος όταν του υποδαυλίσουν έντεχνα διχόνοιες για τίτλους, αξιώματα, συμφέροντα ή απλά του εξάψουν το σύνδρομο της χωριστικότητας, τελικά η Επανάσταση έφερε ένα κάποιο αποτέλεσμα στο πεδίο της τιμής και της μάχης...
Υπέρτατη Προσφορά η θυσία των Αγωνιστών, όμως η Πατρίδα δεν απελευθερώθηκε, όχι τουλάχιστον απόλυτα... Απλά περιήλθε σε άλλης μορφής εξάρτηση, πολιτικο-οικονομική, που είναι δυσδιάκριτη και ως εκ τούτου ποιο αποτελεσματική... Από τα δάνεια του αγώνα, φθάσαμε στην δολοφονία του Εθνικού Κυβερνήτη Ιωάννη Καποδίστρια, στην "μικρά πλην έντιμο Ελλάδα", την συρρικνωμένη Ελλάδα που έφθανε μέχρι τη Λαμία, την εκθρόνιση του Όθωνα όταν θέλησε να μετουσιώσει σε πράξη τη Μεγάλη Ιδέα, την Κρητική Επανάσταση του 1896, την οικονομική πτώχευση και χρεοκοπία που επακολούθησε έναν χρόνο αργότερα. Τις επεμβάσεις των Αγγλογάλλων απροκάλυπτα στην Ελλάδα, ακόμη και δια ναυτικών αποκλεισμών και αποβιβάσεως στρατευμάτων προς άσκηση πιέσεων, μέχρι τον Μακεδονικό Αγώνα, την Βαλκανική Εποποιία και τη Μικρασιατική Καταστροφή, προσπάθειες που επιχειρούσαν να ανακτήσουν τα εθνικά εδάφη...
Ανεξάρτητα από την έκβαση του Αγώνα, τιμούμε τις θυσίες των Αγωνιστών που πολέμησαν υπέρ βωμών και εστιών, τιμούμε τις εκατόμβες των θυμάτων και δεν παραβλέπουμε τις προδοσίες των πολιτικών, που έσπευσαν να εξαργυρώσουν το αίμα των πολεμιστών με θώκους, αξιώματα και πρόσδεση στον ξένο παράγοντα, συνεχίζοντας αδιάπτωτα μέχρι και σήμερα...
Σήμερα, ασελγούν στην μνήμη των Ηρώων και Μαχητών του Ελληνισμού, όσοι πρεσβεύουν τις θεωρίες περί "ελληνοτουρκικής φιλίας". Ασελγούν και καθυβρίζουν την μνήμη και την προσφορά των Ηρώων όταν καταθέτουν πολιτικοί και στρατιωτικοί στεφάνια στο μαυσωλείο του σφαγέα του Μικρασιατικού και Ποντιακού Ελληνισμού Κεμάλ Ατατούρκ! Ασελγούν και προσβάλλουν το έργο των Ηρώων της Εθνεγερσίας όσοι παραγράφουν τα τουρκικά εγκλήματα κατά του έθνους μας (4 αιώνες σκοταδισμού και δουλείας, τη στιγμή που η Ευρώπη γνώριζε την Αναγέννηση χάρη στις ελληνικές διδαχές! Οποία παραδοξότης και τραγική ειρωνία!), παραβλέπουν τις σφαγές του Μικρασιατικού και Ποντιακού Ελληνισμού, τα Σεπτεμβριανά του 1955, την εισβολή στην Κύπρο, τις σύγχρονες τουρκικές προκλήσεις... Παραβλέπουν την ανθελληνική δραστηριότητα της "Τουρκικής ΄Ενωσης Θράκης" και των διάφορων κατά εποχή Σαδίκ, Φαϊκογλου, και των εγχώριων ελληνόφωνων υποστηρικτών τους... 
Επιπροσθέτως, τον Αγώνα του 1821 δεν δικαιούνται να προσποιούνται ότι τιμούν (!), οι πρωτεργάτες της Εθνικής Προδοσίας, όσοι κλεπτοκράτες και ξενοκράτες αλυσσόδεσαν την Πατρίδα μας στην σύγχρονη σκλαβιά των Μνημονίων, δια των οποίων ΕΚΧΩΡΗΣΑΝ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ, ό,τι πολυτιμότερο δηλαδή κατείχε το ΄Εθνος, για το οποίο χύθηκαν εκατόμβες αίματος... Οι αγωνιστές του 1821 και οι Ήρωες, δεν έχουν ανάγκη φιλολογικών λογιδρίων, θυμιαμάτων και πανηγυρικών. Οι ψυχές τους αγαλλιάζουν, όταν βλέπουν τις επερχόμενες γενεές να αγωνίζονται και να περιφρουρούν όλα όσα για τα οποία εκείνοι θυσιάστηκαν...
Αυτοί οι οποίοι μετατρέπουν την Ελλάδα σε αποικία χρέους, προσκυνούν τους ξένους, επιδίδονται σε λεηλασία των δημοσίων ταμείων (όταν ο Ι. Καποδίστριας ηρνείτο ακόμη και τον μισθό του να αγγίξει κατανοώντας την χαλεπή κατάσταση των δημοσίων εσόδων!), αυτοί οι οποίοι αποδέχονται και μεθοδεύουν την αλλαγή της εθνολογικής συστάσεως του πληθυσμού της χώρας μας δια της εφαρμογής ενός σιωπηλού "σχεδίου Ιμπραήμ" (επιτρέποντας το άνοιγμα των συνόρων και την εισροή εκατομμυρίων αλλοφύλλων και αλλοθρήσκων, φορέων διαμετρικά αντίθετων ηθών, εθίμων, βιοψυχικής ταυτότητος και σκοπών, υποκύπτοντας στις απαιτήσεις των εθνοδιαβρωτικών ΜΚΟ του Σόρος τύπου "Ανοικτή Κοινωνία", εκχωρώντας -παρά φύσιν- την Ελληνική Ιθαγένεια σε τριτοκοσμικούς αλλοτρίους), αυτοί οι οποίοι εξαθλιώνουν σήμερα τον ΄Ελληνα και επιχειρούν την ιστορική αλλοίωση και την εκποίηση της εθνικής περιουσίας, ΥΒΡΙΖΟΥΝ ΚΑΙ ΠΡΟΔΙΔΟΥΝ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΠΛΕΟΝ ΑΙΣΧΡΟ ΚΑΙ ΑΝΗΘΙΚΟ ΤΡΟΠΟ, την Ιερή Μνήμη των Αγωνιστών της Εθνεγερσίας του 1821.
Σήμερα, 2 σχεδόν αιώνες μετά το ηρωϊκό ξέσπασμα του ΄21, οι ίδιοι κύκλοι (Ρότσιλντ) λυμαίνονται την εθνική μας υπόσταση, οι ίδιοι κύκλοι κερδοσκοπούν σε βάρος της Ελλάδος και απεργάζονται σχέδια εδαφικού της διαμελισμού, εθνοκτονίας και πληθυσμιακής της αλλαγής και συρρίκνωσης. Σήμερα, σχεδόν 2 αιώνες μετά το ηρωϊκό ξέσπασμα της Εθνεγερσίας του 1821, το Μήνυμα του Θεοδώρου Κολοκοτρώνη είναι όσο ποτέ άλλοτε επίκαιρο: ΦΩΤΙΑ ΚΑΙ ΤΣΕΚΟΥΡΙ ΣΤΟΥΣ ΠΡΟΣΚΥΝΗΜΕΝΟΥΣ!  Ό,τι μανδύα και εάν αυτοί φορούν, καθώς ΥΠΕΡΤΑΤΟΣ ΝΟΜΟΣ ΕΙΝΑΙ Η ΣΩΤΗΡΙΑ ΤΗΣ ΠΑΤΡΙΔΟΣ! 
Όταν οι ΄Ελληνες ομονοήσουν, δια παντοίων τρόπων και μέσων και επιδοθούν στην δημιουργική εργασία και στον αγώνα τον ιδεαλιστικό, μπορούν να κάνουν θαύματα! Αυτό ακριβώς δεν επιθυμούν οι κοσμοεξουσιαστές και ιδού διανοίγεται πεδίον ευρύ για τους ΄Ελληνες Εσωτεριστές, να πραγματώσουν ό,τι και οι αρχαίες αδελφότητες, να σφυρηλατήσουν την εθνική ενότητα των Ελλήνων!
Δόξα και Τιμή στους ΄Ηρωες, στους Πεσόντες, στους Αγωνιστές του Ελληνισμού! ΖΗΤΩ Η ΑΙΩΝΙΑ ΕΛΛΑΣ! 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ...

ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ

ΤΕΛΕΤΟΥΡΓΙΚΗ ΘΥΣΙΑ ΤΟ “ΔΥΣΤΥΧΗΜΑ” ΤΩΝ ΤΕΜΠΩΝ; Ο ΣΑΤΑΝΙΣΜΟΣ ΘΕΡΙΕΥΕΙ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ! Παρήλθαν δύο έτη από την πολύνεκρη πρόσκρουση των δύο τρένων στα Τέμπη, ένα ζήτημα το οποίο έχει πολλές πτυχές και που προσλαμβάνει πολλές παραμέτρους και η διαλεύκανση της τραγωδίας δεν έχει επέλθει... Τι συνέβη όμως πραγματικά στα Τέμπη και γιατί συνέβη εκεί; Ήταν πράγματι ατύχημα, οφειλόμενο στα απηρχειωμένα συστήματα ασφαλείας του ΟΣΕ και στον ανθρώπινο παράγοντα, ή μήπως κάποιοι το “προκάλεσαν” με σκοτεινές σκοπιμότητες; Πολύ περίεργοι είναι και δύο θάνατοι που προκλήθηκαν σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα μετά το συμβάν στα Τέμπη. Του Διευθυντή Κυκλοφορίας του ΟΣΕ και ενός σταθμάρχη από τον σταθμό του Βόλου... Κατά γενική ομολογία, τα Τέμπη, αν και από αισθητικής απόψεως είναι μία όμορφη τοποθεσία, δεν είναι λίγοι εκείνοι που θεωρούν ότι κρύβει κάτι “παράξενο”, απόκοσμο, μυστηριακό... Το “στοίχειωμα” των Τεμπών δεν είναι κάτι νέο. Οι Θεσσαλοί στην αρχαιότητα, ανά 9ετία, πραγματοποιούσαν εξαγνιστικές τ...

ΠΟΛΙΤΙΚΗ

 ΕΥΣΤΑΘΙΟΣ ΛΙΑΚΟΠΟΥΛΟΣ-ΠΡΩΗΝ ΜΕΓΑΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΟΣ ΤΗΣ ΕΜΣΤΕ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΤΕΚΤΟΝΙΚΕΣ ΣΥΝΕΛΕΥΣΕΙΣ, ΑΠΕΡΡΕΥΣΑΝ ΟΙ ΚΟΙΝΟΒΟΥΛΕΥΤΙΚΟΙ ΘΕΣΜΟΙ & Η  ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ! Εν έτει 1990, ο τότε Μέγας Διδάσκαλος της αυτοαποκαλούμενης "Εθνικής Μεγάλης Στοάς της Ελλάδος" Ευστάθιος Λιακόπουλος, είχε παραχωρήσει συνέντευξη στο περιοδικό "Έρευνα", όπου μεταξύ των άλλων θεμάτων, είχε αναφερθεί στην επίδραση που άσκησε ο τεκτονισμός ως προς την υϊοθέτηση και εφαρμογή των κοινοβουλευτικών διαδικασιών στην πολιτική λειτουργία. Ο τότε Μ.Δ. της ΕΜΣΤΕ ανέφερε χαρακτηριστικά ότι ο κοινοβουλευτισμός υπήρξε απείκασμα των τεκτονικών διαδικασιών-συνελεύσεων των τεκτόνων/οικοδόμων, εισάγοντας την αρχή της αντιπροσωπευτικότητας... Το ερώτημα που τίθεται κατόπιν αυτού, έχει δύο σκέλη: Κατά πόσο ισχύει η αντιπροσωπευτικότητα, υπό την έννοια ότι η ανάδειξη εκπροσώπων έχει τον δεσμευτικό χαρακτήρα της αναθέσεως μίας συγκεκριμένης εντολής και τι δικλείδες ασφαλείας υπάρχουν ως προς την τήρηση των κατευθυν...