ΠΟΛΙΤΙΚΗ
ΣΤΟΥΡΝΑΡΑΣ: ΣΕ... 40 ΧΡΟΝΙΑ ΘΑ ΟΡΘΟΠΟΔΗΣΕΙ Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΚΙ ΑΥΤΟ ΥΠΟ ΑΥΣΤΗΡΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ (ΛΙΤΟΤΗΤΑ-ΕΚΠΟΙΗΣΕΙΣ)... Την... ευοίωνη "πρόβλεψη", "εκτίμηση", ίσως και "αναγγελία", έκανε ο Διοικητής της Τράπεζας της "Ελλάδας" (ο τοποτηρητής δηλαδή των Ρότσιλντ) Γ. Στουρνάρας, σύμφωνα με την οποία η οικονομική και δημοσιονομική κατάσταση στην Ελλάδα θα... εξορθολογιστεί, σε διάστημα 40 ετών (σε μισό δηλαδή αιώνα!), κι αυτό υπό... αυστηρότατες προϋποθέσεις, εφ΄ όσον εξασφαλιστούν πλεονασματικοί προϋπολογισμοί και γίνουν επώδυνες αλλαγές (εκποιήσεις, λιτότητα, ολοκληρωτική παράδοση της χώρας στα ξένα κερδοσκοπικά καρτέλ κ.α.). Μας έλεγαν ότι η κρίση αρχικά είναι βραχύβια, θα διαρκέσει 1-2 χρόνια, μετά ίσχυσε το ουδέν μονιμότερον του προσωρινού, το ξεπούλημα της δημόσιας περιουσίας και του εθνικού πλούτου καλά κρατεί, το επίπεδο διαβιώσεως διαρκώς υφίσταται πτωτική τάση και τώρα ο... φέρελπις αυτός οικονομολόγος μας προϊδεάζει για τα χειρότερα... Δουλέψτε ...