Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΜΥΗΣΗ ΣΤΗΝ ΑΤΡΑΠΟ ΤΟΥ ΘΕΪΚΟΥ ΑΝΘΡΩΠΟΥ...

Η σταδιακή πνευματική και ηθική κατάπτωση την οποία επέφερε ο παραγκωνισμός του Πνεύματος και της Ιεραρχικής διαρθρώσεως των Κοινωνιών και η συνακόλουθη κυριαρχία των υλιστικών απαξιών, με  τραγική της αποκορύφωση την αποθέωση του "χρυσού μόσχου", προκάλεσε την απώλεια της Βασιλικής Τέχνης, είχε ως τραγική της συνεπαγωγή την απώλεια του Λόγου και κατ΄ επέκταση της μυητικής ισχύος και ικανότητος του εχέφρονος ανθρώπου. 
Πρόκειται για την είσοδο στην λεγόμενη "σκοτεινή εποχή", η οποία επήλθε ύστερα από τον παραγκωνισμό των αξιών και την απεμπόληση των αρχών που συνδέονταν με την λεγόμενη "Χρυσή εποχή", της κυριαρχίας δηλαδή του χρυσού γένους κατά Ησίοδον. 
Ωστόσο αυτή η κατάπτωση, η οποία είναι συνυφασμένη με την "σκοτεινή νύχτα της ψυχής", την απώλεια προσανατολισμού και του αντικειμενικού σκοπού της ζώσης υπάρξεως, δεν μπορεί να θεωρηθεί ως ένα γεγονός αμετάκλητο, κι αυτό γιατί ο άνθρωπος είναι διφυής και τρισυπόστατος, κατέχει εκτός από την θνητή του υπόσταση και μία διάσταση ουράνια, ηλιακή, θεϊκή. Δεδομένου ότι κάθε άνθρωπος, ως επισημαίνει ο Πλάτων, έχει εν εαυτώ το θείον άρχον...
Θεματοφύλακες των αρχών της Αρχαίας Ελληνικής Παραδόσεως και της Αρχέγονης Κληρονομιάς, κτηθείσα είτε δια της μυητικής διαδοχής είτε δια της υπάρξεως καταλοίπων μνήμης από προγενέστερους κύκλους ζωής, σε κάθε εποχή υφίστανται απεσταλμένοι που εργάζονται αδιαλείπτως στο πνευματικό και ψυχικό επίπεδο με απώτερο σκοπό την «επιστροφή» του ανθρώπινου είδους στην αληθινή ατραπό πραγματώσεως του υψηλού έργου της ενώσεως προς το θείον...
Η υλοποίηση αυτής της ευγενούς όσο και υψηλόφρονος προοπτικής, πραγματώνεται μέσα από διαύλους συνδετικούς προς την μεταφυσική παράδοση και την θεϊκή ουσία, δια ορατών εκδηλώσεων και εκφάνσεων, όπως τα Αρχαία Μυστήρια και συναφείς τελετές μεταφυσικής ανατάσεως, αποσκοπώντας στο να φέρουν σε πέρας το έργο τους, υλοποιώντας στο ορατό πεδίο την πνευματική επαναγέννηση του ανθρώπου.   
Η Παραδοσιακή Μύηση συνίσταται στην αναγέννηση και αναγωγή και πάλι του ανθρώπου στα υψηλά επίπεδα της θεϊκής τάξεως εν μέσω αποθεώσεως της πνευματικότητος και της ηθικής τελειοποιήσεως με γνώμονα την αρχή του κατά φύσιν ζειν, εδραζόμενη απόλυτα και απαρέγκλιτα στους μυητικούς κανόνες και διδαχές.
Ο Ελληνοτεκτονισμός, ως μυητική παράδοση, δεν είναι δυνατόν να υποστεί παραμορφωτική προσαρμογή στην κοινωνία της κάθε εποχής, διότι σε αυτή την περίπτωση θα εξέτρεφε τις εγγενείς παθογένειες εκείνες που οδηγούν την κοινωνία αυτή στην αποσάρθρωση... Αντιθέτως, η αμύητη κοινωνία είναι εκείνη που οφείλει να αποδεχθεί τις μυητικές διδαχές των επιφορτισμένων να αναγεννήσουν την κοινωνία, ούτως ώστε να ανυψωθεί εκ νέου και να εμβαπτισθεί στις αρχές της πνευματικότητος...
Είναι γεγονός ότι η γη έχει δηλητηριασθεί συνεπαγωγικά από τον εκφυλισμό της ανθρωπότητας και τις παντοειδείς αρνητικές επιλογές της. Η ισχυροποίηση της αύρας της και η ανάδειξη του σημαίνοντος ρόλου της ως κοιτίδας κάθε αληθινής δημιουργίας, εναπόκειται στην ορθή λειτουργία των μυητικών οργανώσεων και ταγμάτων, τα οποία θα πρέπει να αποτελούν αγωγούς της Γνώσεως και της εμπειρικής κατηχήσεως και σε καμία περίπτωση ψευδοεκλεκτικιστικές λέσχες όπου οι βαθμοί και οι τίτλοι να απονέμονται με γνώμονα οικονομικές και κοινωνικές ή άλλες σκοπιμότητες που χαρακτηρίζουν τον αμύητο κόσμο. 
Μόνο τότε, θα επιτευχθεί η επάνοδος στην προοπτική του θεϊκού ανθρώπου, μόνο τότε οι μυητικοί οργανισμοί θα ανθίσουν και πάλι, επιδιδόμενοι στο πραγματικό έργο τους, που δεν είναι άλλο από την αναζωογόνηση της κοινωνίας με γνώμονα τις αρχές του Καλού Καγαθού...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ