Στο σύμπαν και στην φύση, που συνιστά τη μικροσκοπική διάσταση του σύμπαντος κόσμου, επικρατούν και λειτουργούν Επτά Φυσικοί Νόμοι, οι οποίοι διέπουν το σύνολο της υπάρξεως και της Δημιουργίας. Ο αριθμός επτά δεν είναι διόλου τυχαίος. Απ΄ αυτόν προέρχεται και ο όρος "σεπτός", δηλαδή σεβαστός και η βασική επτάδα για την λειτουργία ενός μυστηριακού ναού...
1. Ο Νόμος της Δονήσεως. 2 Ο Νόμος της Σχετικότητος. 3. Ο Νόμος της Αιτίας και του Αιτιατού. 4. Ο Νόμος της Πολικότητος. 5. Ο Νόμος του Ρυθμού. 6. Ο Νόμος της Κυοφορίας. 7. Ο Νόμος της Μετατροπής.
Τα πάντα στην φύση ενέχουν ενέργεια η οποία παλλόμενη δημιουργεί κραδασμούς, δονήσεις, διεπόμενες από μέτρο, ρυθμό και αρμονία. Αυτές οι δονήσεις, που προκαλούνται από ενεργειακά κύματα, είναι που συνέχουν τη Δημιουργία. Αυτός είναι ο Νόμος της Δονήσεως.
Ο Νόμος της Σχετικότητος, καθορίζει τη συνάφεια, την αντιστοιχεία του Μικροκοσμικού και Μακροκοσμικού πεδίου, σύμφωνα με την ερμητική αρχή "Ως εν τοις άνω, ούτω και εν τοις Κάτω".
Κάθε φυσικό φαινόμενο, της έμβιας και έμψυχης δημιουργίας περιλαμβανομένης, έχει κάποια αίτια, κάποιους λόγους που υπαγόρευσαν τη σύστασή του και τη λειτουργία του. Κάθε αποτέλεσμα (αιτιατό), έχει και κάποιο αίτιο που το προκάλεσε. Αυτός είναι ο Νόμος της Αιτίας και του Αιτιατού, επί του οποίου εδράζεται και ο Νόμος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης (Αντιπεπονθότος).
Στην Φύση και στο σύμπαν κυριαχούν δύο αρχές, η αρσενική και η θηλυκή, η θετική και η αρνητική, γνωστή και ως ηλιακή αρχή η άρρενα/θετική και ως σεληνιακή/αρνητική η θηλυκή, οι οποίες συντιθέμενες παράγουν το αποτέλεσμα της Εναρμόνιας Δημιουργίας, διότι αρμονία δεν είναι παρά η συμφωνία, ο συγκερασμός των Εναντίων πολικοτήτων. Οι δύο αυτές αντιθετικές αρχές, καθορίζουν τον Νόμο των Πολικοτήτων που διέπουν το σύμπαν.
Τα πάντα στην φύση ενέχουν ενέργεια η οποία παλλόμενη δημιουργεί κραδασμούς, δονήσεις, διεπόμενες από μέτρο, ρυθμό και αρμονία. Αυτές οι δονήσεις, που προκαλούνται από ενεργειακά κύματα, είναι που συνέχουν τη Δημιουργία. Αυτός είναι ο Νόμος της Δονήσεως.
Ο Νόμος της Σχετικότητος, καθορίζει τη συνάφεια, την αντιστοιχεία του Μικροκοσμικού και Μακροκοσμικού πεδίου, σύμφωνα με την ερμητική αρχή "Ως εν τοις άνω, ούτω και εν τοις Κάτω".
Κάθε φυσικό φαινόμενο, της έμβιας και έμψυχης δημιουργίας περιλαμβανομένης, έχει κάποια αίτια, κάποιους λόγους που υπαγόρευσαν τη σύστασή του και τη λειτουργία του. Κάθε αποτέλεσμα (αιτιατό), έχει και κάποιο αίτιο που το προκάλεσε. Αυτός είναι ο Νόμος της Αιτίας και του Αιτιατού, επί του οποίου εδράζεται και ο Νόμος της Ανταποδοτικής Δικαιοσύνης (Αντιπεπονθότος).
Στην Φύση και στο σύμπαν κυριαχούν δύο αρχές, η αρσενική και η θηλυκή, η θετική και η αρνητική, γνωστή και ως ηλιακή αρχή η άρρενα/θετική και ως σεληνιακή/αρνητική η θηλυκή, οι οποίες συντιθέμενες παράγουν το αποτέλεσμα της Εναρμόνιας Δημιουργίας, διότι αρμονία δεν είναι παρά η συμφωνία, ο συγκερασμός των Εναντίων πολικοτήτων. Οι δύο αυτές αντιθετικές αρχές, καθορίζουν τον Νόμο των Πολικοτήτων που διέπουν το σύμπαν.
Καθετί που κινείται και πάλλεται, διέπεται από έναν καθορισμένο ρυθμό, ο οποίος παράγει συγκεκριμένες παλμικές δονήσεις. Αυτός είναι ο Νόμος του Ρυθμού. Μέσω της παλμικής αυτής δονήσεως τα πάντα εναρμονίζονται προς τον αρχετυπικό Παγκόσμιο Ρυθμό.
Έπειτα, η δημιουργία αναπαράγεται και ανανεώνεται, ενάντια στον νόμο της φθοράς και του θανάτου, μέσα από την κυοφορία και την σύζευξη των εναντίων πολικοτήτων. Και τα πάντα ρει, σύμφωνα με τον νόμο της Μεταβολής, της μετατροπής, ουδέν παραμένει στάσιμο αλλά εξελίσσεται ακολουθώντας τις αρχές της φυσικής νομοτέλειας.
Κατανοώντας και εμπεδώνοντας τις φυσικές αρχές και τους συμπαντικούς νόμους, εναρμονιζόμενοι με αυτούς, επέρχεται η εμβίωση του Κατά Φύσιν Ζειν, Πράττειν και Σκέπτεσθαι, η εναρμόνιση δηλαδή με το φυσικό όλο...
Έπειτα, η δημιουργία αναπαράγεται και ανανεώνεται, ενάντια στον νόμο της φθοράς και του θανάτου, μέσα από την κυοφορία και την σύζευξη των εναντίων πολικοτήτων. Και τα πάντα ρει, σύμφωνα με τον νόμο της Μεταβολής, της μετατροπής, ουδέν παραμένει στάσιμο αλλά εξελίσσεται ακολουθώντας τις αρχές της φυσικής νομοτέλειας.
Κατανοώντας και εμπεδώνοντας τις φυσικές αρχές και τους συμπαντικούς νόμους, εναρμονιζόμενοι με αυτούς, επέρχεται η εμβίωση του Κατά Φύσιν Ζειν, Πράττειν και Σκέπτεσθαι, η εναρμόνιση δηλαδή με το φυσικό όλο...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ionhellas@gmail.com
Σχόλια