Η ΑΡΧΗ ΤΗΣ ΔΥΑΔΙΚΟΤΗΤΟΣ ΚΑΙ Η ΔΙΑΦΥΛΑΞΗ ΤΗΣ ΣΤΟΥΣ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΥΣ ΘΕΣΜΟΥΣ...
Mε αφορμή την είδηση ότι στην Βρετανία εξετάζουν κάποιες τεκτονικές στοές να δεχθούν την εισδοχή σε αυτές ομοφυλοφίλων, εγείρεται ένα καίριο ερώτημα: Κατά πόσο η επιλογή αυτή είναι συμβατή προς τον Εσωτερισμό και ιδιαιτέρως με ένα εσωτερικό τάγμα;
Χωρίς καμία διάθεση να κρίνουμε την ομοφυλοφιλία είτε σε επιστημονική, είτε σε κοινωνική βάση, ή να εκφράσουμε εν προκειμένω θέσεις με γνώμονα υποκειμενικές απόψεις, θα τονίσουμε ότι ο Εσωτερισμός και ιδίως ο Τεκτονισμός αποδίδει τεράστια σημασία στον νόμο της Δυαδικότητος που κυριαρχεί στον Μικρόκοσμο και πρωτίστως στον Μακρόκοσμο, στο Σύμπαν. Η δυαδικότης αυτή εκφράζεται δια του Άρρενος και του Θήλεως.
Η ύπαρξη μάλιστα του λεγομένου μωσαϊκού δαπέδου στις στοές, όπως υφίσταται παλαιόθεν στα αρχαία Ασκληπιεία και σε πολλούς αρχαιοελληνικούς ναούς, ακριβώς την ύπαρξη αυτού του τεράστιου σε ισχύ νόμου της δυαδικότητος υποδηλώνει, της αρμονικής δηλαδή συνυπάρξεως των δυο πολικοτήτων και αρχών, της θήλειας και της άρρενας, του θετικού και του αρνητικού, του Είναι και του Γίγνεσθαι, του Ήλιου και της Σελήνης...
"Με το άρρεν και το θήλυ το έργον συντελείται" αναφέρει ο Σμαράγδινος Πίνακας του Ερμού του Τρισμεγίστου. Η αρσενική και η θηλυκή πολικότητα παράγουν συγκεκριμένους ενεργειακούς κραδασμούς επιφέροντας αρμονία. Κάθε τι διαφορετικό, αυτή την αρμονία την διαταράσσει...
Στα αρχαία εξ΄ άλλου Ελληνικά Μυστήρια, κατά την περίοδο της ακμής τους, δεκτοί γίνονταν μόνον ελεύθεροι και χρηστοήθεις, εξαιρουμένων βεβήλων, μητραλοιών, έχοντες ως αρχή τους το "Κατά φύσιν ζειν, πράττειν και σκέπτεσθαι".
Περί των ομοφυλοφίλων, οι οποίοι στερούνταν πολιτικών δικαιωμάτων αλλά και της δυνατότητος να εισέρχονται σε ραντισμένους χώρους, πόσο μάλλον να καταλαμβάνουν δημόσια, πολιτικά, στρατιωτικά ή ιερατικά αξιώματα και θέσεις, οι πρόγονοί μας αποφαίνονταν ότι δεν είναι δεκτοί στις μυστηριακές θεσμοθεσίες για συγκεκριμένους λόγους.
Εν προκειμένω δεν αποφαινόμεθα για το εάν κάποιος είναι καλός ή κακός με βάση τις προτιμήσεις του και την όποια συμπεριφορά του. Κρίνουμε το εάν είναι συμβατός ή όχι σε ένα συγκεκριμένο σύστημα για συγκεκριμένους λόγους.
Περί των ομοφυλοφίλων, οι οποίοι στερούνταν πολιτικών δικαιωμάτων αλλά και της δυνατότητος να εισέρχονται σε ραντισμένους χώρους, πόσο μάλλον να καταλαμβάνουν δημόσια, πολιτικά, στρατιωτικά ή ιερατικά αξιώματα και θέσεις, οι πρόγονοί μας αποφαίνονταν ότι δεν είναι δεκτοί στις μυστηριακές θεσμοθεσίες για συγκεκριμένους λόγους.
Εν προκειμένω δεν αποφαινόμεθα για το εάν κάποιος είναι καλός ή κακός με βάση τις προτιμήσεις του και την όποια συμπεριφορά του. Κρίνουμε το εάν είναι συμβατός ή όχι σε ένα συγκεκριμένο σύστημα για συγκεκριμένους λόγους.
Ο μυσταγωγός Πλάτων (Νόμοι 636c) επί του θέματος αυτού τονίζει: "Είναι λοιπόν κατανοητό ότι η φύσις ωθεί τα θηλυκά να είναι σε επαφή με τα αρσενικά από την γέννησή τους, και η ηδονή σε αυτά είναι φανερό ότι έχει δοθεί σύμφωνα με την φύσιν, ενώ (η επαφή) των αρσενικών με τα αρσενικά και θηλυκών με τα θηλυκά ενάντια στην φύσιν (παρά φύσιν)".
Ο αρχέγονος Ελληνικός Τεκτονισμός είναι αμιγώς ανδρικός θεσμός και η διατήρηση και διαφύλαξη της Παραδόσεως, επιβάλλει την διαφύλαξη των οροθεσίων του και των αρχών του ως κόρη οφθαλμού...
Ο αρχέγονος Ελληνικός Τεκτονισμός είναι αμιγώς ανδρικός θεσμός και η διατήρηση και διαφύλαξη της Παραδόσεως, επιβάλλει την διαφύλαξη των οροθεσίων του και των αρχών του ως κόρη οφθαλμού...