Η ΑΛΗΘΙΝΗ ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΟΤΗΤΑ ΕΧΕΙ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΡΟΕΛΕΥΣΗ...
Αποτελεί γεγονός ότι η θρησκευτικότητα, υπό την έννοια της αναζητήσεως κάποιας ανωτέρας αρχής και των νόμων αυτής που διέπουν τη Φύση και το Σύμπαν, άρα συνεπαγωγικά και τον άνθρωπο, απετέλεσε μία αναζήτηση που τροφοδότησε πολλές φιλοσοφικές και μεταφυσικές θεωρήσεις σε όλες τις εποχές. Επίκεντρο αυτών των διεργασιών, όσον αφορά τον ελλαδικό χώρο, υπήρξε η Θράκη, όπου οι αρχέγονοι Έλληνες επιχείρησαν να αποδώσουν απαντήσεις και λύσεις σε βαθειά υπαρξιακά και θεμελιακά ζητήματα περί της Δημιουργίας και του σκοπού της Ζωής... Δια τούτο και ο όρος "Θρησκεία" σχετίζει προς τον όρο "Θράκη".
Ωστόσο μεταξύ των Ελλήνων Ιεροφαντών, Μυστών και Φιλοσόφων και των δεισιδαιμονικών λαών της Ανατολής, ενυπάρχει μία θεμελιώδης ειδοποιός διαφορά: Οι λαοί της Ανατολής δογμάτισαν το θείον.
Οι Έλληνες, αντίθετα, επιχειρηματόλησαν, ερεύνησαν, διαλέχθηκαν φιλοσοφικά και επιστημονικά, αναγόρευσαν την θεολογία σε αληθινή επιστήμη της λογικής και των τεκμηρίων, αποδεικνυοντας διαμέσω λογικών επαγωγών και τεκμηρίων τη θεία αρχή (Εν προκειμένω να τονίσουμε ότι ακόμη και ο όρος "Θεός" παραπέμπει στην ελληνική ετυμολογία, καθ΄ ότι προκύπτει από το ρήμα θέω=τρέχω, υπονοώντας την ενέργεια που διαπερνά και διατρέχει ολόκληρο το σύμπαν)...
Ωστόσο μεταξύ των Ελλήνων Ιεροφαντών, Μυστών και Φιλοσόφων και των δεισιδαιμονικών λαών της Ανατολής, ενυπάρχει μία θεμελιώδης ειδοποιός διαφορά: Οι λαοί της Ανατολής δογμάτισαν το θείον.
Οι Έλληνες, αντίθετα, επιχειρηματόλησαν, ερεύνησαν, διαλέχθηκαν φιλοσοφικά και επιστημονικά, αναγόρευσαν την θεολογία σε αληθινή επιστήμη της λογικής και των τεκμηρίων, αποδεικνυοντας διαμέσω λογικών επαγωγών και τεκμηρίων τη θεία αρχή (Εν προκειμένω να τονίσουμε ότι ακόμη και ο όρος "Θεός" παραπέμπει στην ελληνική ετυμολογία, καθ΄ ότι προκύπτει από το ρήμα θέω=τρέχω, υπονοώντας την ενέργεια που διαπερνά και διατρέχει ολόκληρο το σύμπαν)...
Καθόλου τυχαία, όροι όπως "Θεός", Θεολογία" κ.α. συναφείς, είναι ελληνικής προελεύσεως. Η αδογμάτιστη Ελληνική Θεολογία, που πρωτοξεκίνησε από τον Θεολόγο Ορφέα και τους μαθητές του, όχι μόνο δεν βρισκόταν σε σύγκρουση με τις Επιστήμες, όπως τα Μαθηματικά, την Φιλοσοφία κ.α., τουναντίον εναρμονιζόταν προς αυτές. Δια τούτο και ο μυσταγωγός Γκαίτε, είχε αποφανθεί ευστόχως πώς "όσοι έχετε την Επιστήμη και την Τέχνη, έχετε θρησκεία", εννοώντας τις ως εκφάνσεις της θείας αρχής, μέσω της Δημιουργίας...
Στην ιερή αυτή γη θεμελιώθηκε η αληθινή Θεοσέβεια, αντιδιαστελλόμενη διαμετρικά προς την σκοταδιστική θεοδουλεία, εδώ οι άνθρωποι συνομίλησαν ισότιμα προς τους Θεούς, στα ιερά αυτά χώματα οι μύστες εδίδαξαν πώς οι διάφορες ανθρωποκεντρικές απεικονίσεις των Θεοτήτων δεν ήσαν παρά συμβολισμοί των επιμέρους εκφάνσεων των ενεργειακών αρχών και δυνάμεων που διατρέχουν ολόκληρο το σύμπαν. Αρχών τις οποίες προκειμένου να κατανοήσει ο άνθρωπος και να εξοικειωθεί προς αυτές, στο πάνδημο επίπεδο της θρησκείας απέκτησαν προσωποκεντρική μορφή και διάσταση...
Στην ιερή αυτή γη θεμελιώθηκε η αληθινή Θεοσέβεια, αντιδιαστελλόμενη διαμετρικά προς την σκοταδιστική θεοδουλεία, εδώ οι άνθρωποι συνομίλησαν ισότιμα προς τους Θεούς, στα ιερά αυτά χώματα οι μύστες εδίδαξαν πώς οι διάφορες ανθρωποκεντρικές απεικονίσεις των Θεοτήτων δεν ήσαν παρά συμβολισμοί των επιμέρους εκφάνσεων των ενεργειακών αρχών και δυνάμεων που διατρέχουν ολόκληρο το σύμπαν. Αρχών τις οποίες προκειμένου να κατανοήσει ο άνθρωπος και να εξοικειωθεί προς αυτές, στο πάνδημο επίπεδο της θρησκείας απέκτησαν προσωποκεντρική μορφή και διάσταση...
Οι μυούμενοι στον Τεκτονισμό αλλά και σε κάθε εσωτερική ατραπό, όσοι τουλάχιστον εξ αυτών επιζητούν την αληθινή εσωτερική αναζήτηση και δεν προσβλέπουν στην εισδοχή τους σε μία κλειστή λέσχη απατηλού εκλεκτικισμού, οφείλουν να εντρυφήσουν στο πλατωνικό έργο, αλλά όχι μόνον. Εκεί, θα συνειδητοποιήσουν των γραφομένων το αληθές...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
Σχόλια