Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΠΟΠΟΙΪΑ ΤΩΝ ΘΕΡΜΟΠΥΛΩΝ ΚΑΙ Η ΠΑΡΑΚΜΗ ΤΩΝ ΝΕΟΕΛΛΗΝΩΝ...

Aυτή την περίοδο, τις ημέρες που διανύουμε, είναι η επέτειος της Μάχης των Θερμοπυλών, το κύκνειο άσμα της οποίας δόθηκε στον λόφο του Κολωνού, για τον οποίο αρχαίοι συγγραφείς έγραψαν ότι μπορεί νάναι χαμηλός, όμως από ηθικής σημασίας και απόψεως, φαντάζει πιο ψηλός ακόμη και από τον ίδιο τον ΄Ολυμπο!
Πρόκειται για μία από τις πιο ηρωϊκές και συγκινητικές συνάμα εποποιίες της Πολεμικής Ιστορίας των Ελλήνων, ένα πολεμικό δρώμενο το οποίο είναι ικανό να αφυπνίσει και συνάμα να συγκλονίσει κάθε αληθινό Έλληνα ΄Ανδρα που αισθάνεται το σκίρτημα της προγονικής ψυχής, που αντιλαμβάνεται την έννοια της Τιμής, συνυφασμένης με την παράδοση του Καθήκοντος και της υπέρ βωμών και εστιών αυτοθυσίας...
Από τη στιγμή που γίνεται γνωστή η προδοσία του Εφιάλτη και η υπόδειξη της Ανοπαίας Ατραπού στους Πέρσες, είναι μαθηματικώς δεδομένο ότι δεν υπάρχει ελπίδα σωτηρίας για τους λιγοστούς ΄Ελληνες που φυλάνε τα στενά των Θερμοπυλών. Ο μάντης Μεγιστίας μάλιστα προβλέπει ότι το βράδυ της μάχης ουδείς εκ των αμυντόρων θα παραμείνει ζωντανός... Ο Λεωνίδας διώχνει τους λιγοστούς Έλληνες πούχουν συγκεντρωθεί μαζί του. Παραμένει όμως ο Δημόφιλος, ο βασιλεύς των Θεσπιέων με 700 περίπου άνδρες και οι 300 του Λεωνίδα, πούναι ουσιαστικά η επίλεκτη σωματοφυλακή του Σπαρτιάτη Βασιλιά. 
Παρά την γενναιότητα και τον ηρωϊσμό των Ελλήνων, η μάχη είναι άνιση... Ο Λεωνίδας αρνείται να δεχθεί το δέλεαρ του Ξέρξη να τον χρίσει "επικυρίαρχο"-τοποτηρητή βασιλέα της Ελλάδος εάν ενδώσει και μηδίσει... Απέχει παρασάγγες το ηρωϊκό πρότυπο του βασιλέως Λεωνίδα από τα σημερινά "πρότυπα" των πολιτικών "ηγητόρων" που παρέχουν γη και ύδωρ στους πλανητικούς επικυριάρχους για την διαιώνιση της παραμονής τους στους θώκους της εξουσιαστικής διαχειρίσεως της χώρας...
Ο Δημόφιλος αρνείται να φύγει λέγοντας "όχι Λεωνίδα δεν θα σας αφήσω να δρέψετε μόνοι σας την δόξα"... Πίπτειν υπέρ Πατρίδος, η μέγιστη αρετή που οδηγεί στην Αποθέωση...
Ήρως είναι η δυναμική εκείνη φυσιογνωμία που αν και γνωρίζει ότι το τέλος είναι προδιαγεγραμμένο, εν τούτοις ίστατο ορθή και μάχεται μέχρι τέλους. Τέτοια μορφή ήταν ο Λεωνίδας, τέτοια ήταν και ο Δημόφιλος, τέτοιοι ήσαν και οι άνδρες που τους ακολουθούσαν... Γιατί στην Αρχαία Ελλάδα προείχε η Υστεροφημία και το Κλέος, η επική ομηρική αυτή δόξα που έστεφε τους Πολεμιστές, τους αγωνιζόμενους και πίπτοντες υπέρ βωμών και εστιών...
Ο όρος ήρως προέρχεται από την λέξη "΄Ερως" και υποδηλώνει τον συνεχόμενο από πόθο αθανασίας γιατί ο έρως αναγεννά και διατηρεί το γένος ζωντανό... Για πολλούς, η θυσία των Θερμοπυλομάχων, των 300 του Λεωνίδα και των 700 του Δημοφίλου ήταν άσκοπη, μάταιη. 
Για την ιστορική όμως αλήθεια δεν ήταν. Διότι η πύρρειος νίκη του Ξέρξη και η καθυστέρηση των Περσών στις Θερμοπύλες, αναθάρρησε τους Έλληνες, τους έδωσε χρόνο να συσπειρωθούν, τους εμψύχωσε και τους ενέπνευσε τις μεγαλειώδεις μάχες των Θερμοπυλών, των Πλαταιών και τη ναυμαχία της Σαλαμίνος, πολεμικά δρώμενα που επισφράγισαν καθοριστικά την έκβαση της μηδικής εκστρατείας και επιβουλής στον ελλαδικό χώρο...
Η θυσία των Θερμοπυλομάχων δεν πήγε χαμένη, γιατί ενέπνευσε γενιές επί γενεών Ελλήνων ανυπότακτων, απροσκύνητων, φιλοπάτριδων, που ανήγαγαν την αυτοθυσία υπέρ της Πατρίδος, σε αυτοσκοπό, έχοντας επίγνωση ότι οφείλουν να θυσιάσουν τις ζωές των εφημέρων ατόμων για να περισώσουν την ψυχή, την ταυτότητα, την αξιοπρέπεια, την τιμή και την υπόσταση του λαού τους...
Οι επικές μάχες των Θερμοπυλών, των Πλαταιών, του Μαραθώνος, η ναυμαχία της Σαλαμίνος κ.α. εορτάζονταν και τιμούνταν ως εθνικές εορτές πανελληνίου χαρακτήρος επί σειράν αιώναν. Όταν υπήρχαν ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΝΔΡΕΣ που αγωνίζονταν υπέρ βωμών και εστιών και θυσίαζαν εαυτούς για αρχές και ιδανικά.... 
Με την έλευση του Ιουδαιοχριστιανισμού, αυτές αρχικά ατόνισαν και εν συνεχεία καταργήθηκαν ως... ειδωλολατρικές! 
Οφείλουμε να υποστηρίζουμε τις ιδέες μας και να υπηρετούμε τα ιδανικά μας εμπράκτως. Και μέγιστο ιδανικό είναι η Φιλοπατρία, στον βωμό της οποίας οι Θερμοπυλομάχοι διέπραξαν την θυσιαστική προσφορά τους... 
Φιλοπατρία άνευ καταβολής μόχθου και θυσιών, δεν υφίσταται. Δεν νοείται πατριωτισμός, εάν ο εμφορούμενος από αυτόν δεν είναι διατεθειμένος να υποστεί κάποιο ουσιαστικό τίμημα για την υπεράσπισή του. 
Γιατί όπως αναφέρει και ο μέγας διανοητής Έζρα Πάουντ, όσοι διατείνονται ότι είναι υπέρμαχοι Ιδεών και Αρχών αλλά αρνούνται εμπράκτως και δημοσίως να τις υπερασπιστούν, τότε ή δεν αξίζουν οι ίδιοι, ή οι ιδέες τους... 
Οι Θερμοπυλομάχοι αποτελούν πρότυπα θυσίας και αγώνα στο διηνεκές. Αποτελούν παραδείγματα Εκλεκτών Ηρωϊκών Μορφών που ανάλωσαν εαυτούς για ένα ευοίωνο Ελληνικό Αύριο. Τι κι αν ξεχάστηκαν ή παραγκωνίσθηκαν από τους υλόφρονες ατομικιστές αστούς του σήμερα, τι κι αν λοιδωρήθηκαν από ανεγκέφαλους εξομοιωνόμενοι αριθμητικώς "προς τους 300 της Βουλής" (και μόνον η σύγκριση αυτή συνιστά κατάφορη Ύβρη), οι ΄Ηρωες δεν θνήσκουν, πίπτουν. Η δε γη πίνουσα το αίμα των, τους αναγεννά. Και θα τους αναγεννά, όπως γέννησε τους λεβέντες αγωνιστές της Κωνσταντινουπόλεως, όπως γέννησε τις ατρόμητες μορφές του 1821, όπως ανέδειξε τους Μακεδονομάχους, τους ήρωες της ΕΛΔΥΚ και όσο σιγοκαίει η σπίθα του Πατριωτισμού και της Αυτοθυσίας, η Ελληνική Γη θα αναδεικνύει ολίγους πλην εκλεκτούς Αγωνιστές-Αμύντορες των Οσίων και των Ιερών του Τόπου...
Γιατί ο αληθινός Εσωτεριστής, δεν είναι ένας γυρολόγος κοσμοπολίτης, αλλά ένας συνειδητοποιημένος Πατριώτης που τιμά και υπερασπίζεται μέχρις εσχάτων την πατρώα παράδοση και μάχεται για την τιμή της Πατρίδος και την μεγαλοσύνη του ΄Εθνους του...
Είναι κωμικοτραγικό και οξύμωρο να μνημονεύουν νεοελλαδίτες κρατούντες την μάχη των Θερμοπυλών και άλλα συναφή επικά συμβάντα στο διάβα της ιστορίας μας. Γιατί απλά οι Θερμοπυλομάχοι όπως και οι αγωνιστές του 1821 αιώνες αργότερα, έχυσαν το αίμα τους για μία Ελλάδα Ανεξάρτητη, Εθνικά Κυρίαρχη και Υπερήφανη, αδέσμευτη και ακηδεμόνευτη και όχι για να καταστεί προτεκτοράτο των οιωνδήπτοτε ξένων... 
Οι σύγχρονοι Εφιάλτες εκχώρησαν την Εθνική Κυριαρχία δια των επαισχύντων Μνημονίων και εκποιούν παντοιοτρόπως τον Ελληνισμό, αφελληνίζοντας τον τόπο κατά τρόπο μοναδικό στην ιστορία του... 
Η ΄Υβρις όμως επιφέρει κάποια στιγμή την Νέμεση και οι αποφάσεις της Νεμέσεως είναι αμείλικτες για τους επιόρκους και τους βεβήλους...
Όταν υπάρξουν και πάλι τέτοιοι Έλληνες Ήρωες,τότε και μόνο θα Αναστηθεί η Πατρίδα.... Με φιλοτομαριστές, δειλούς, ωφελιμιστές και προσκυνημένους, Πατρίδα δεν ανασταίνεται...
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ΤΗΛ. ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 6909-75.33.72

Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΚΑΙΡΙΑ ΕΡΩΤΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΤΑ ΑΡΧΑΙΑ ΤΕΙΧΗ ΤΗΣ ΠΟΛΕΩΣ ΤΩΝ ΚΛΑΣΙΚΩΝ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΣΤΙΚΩΝ ΧΡΟΝΩΝ ΤΗΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ, ΣΤΑ ΑΜΠΕΛΑΚΙΑ, ΠΡΟΣ ΤΗΝ ΗΓΕΣΙΑ ΤΟΥ ΥΠΟΥΡΓΕΙΟΥ ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΥ... Στα Αμπελάκια Σαλαμίνας, έχουν εντοπιστεί τμήματα των αρχαίων τειχών της πόλεως των κλασικών και ελληνιστικών χρόνων. Πρόκειται για ακίνητα μνημεία, τα οποία ευρίσκονται εντός ενός ευρύτερου ιστορικής και αρχαιολογικής σημασίας χώρου. Όμως στην ευρύτερη ζώνη, συμβαίνουν κάποια κακώς κείμενα, τα οποία το Υπουργείο Πολιτισμού έχει αφήσει σε εκκρεμότητα... Το θέμα αυτό το έχουμε καταγγείλει προς κάθε αρμόδια αρχή και το έχουμε επισημάνει με επίσημες αναφορές από τον Ιούλιο του 2023, όμως... βρισκόμαστε στην Ελλάδα των πολλών... ταχυτήτων και των πολλών... μέτρων και σταθμών... Ο αρχαιολογικός νόμος 4858/2021, στο άρθρο 3, προβλέπει, μεταξύ άλλων, ότι "Η  προστασία της πολιτιστικής κληρονομιάς της Χώρας συνίσταται κυρίως: α) στον εντοπισμό, την έρευνα, την καταγραφή, την τεκμηρίωση και τη μελέτη των στοιχείων της, β) στη διατήρ