Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΕΜΠΛΟΥΤΙΣΜΕΝΟ ΜΕ ΝΕΑ ΚΕΦΑΛΑΙΑ ΤΟ ΒΙΒΛΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΚΗ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ

"ΔΙΟΝΥΣΙΑΚΟΙ
ΤΕΧΝΙΤΕΣ ΚΑΙ ΑΡΧΑΙΟΙ
ΝΑΟΔΟΜΟΙ: Η Αληθινή Προέλευση του Τεκτονισμού"

Το Ελληνικό Πνεύμα ήταν ανέκαθεν συνυφασμένο με την έρευνα, την δημιουργική αναζήτηση, την πνευματική ανησυχία και την αμφισβήτηση. Τα πάντα ετίθεντο υπό έλεγχο, τεκμηρίωση και κριτική, μία μεθοδολογία η οποία περιόριζε δραστικά την εκτροπή σε δογματικές πλάνες και αδιέξοδα. Ακολουθώντας την τακτική των αρχαίων προγόνων μας, επιδοθήκαμε και εμείς σε μία συναρπαστική έρευνα για την εύρεση των αληθινών πηγών του Τεκτονισμού...Από την πραγματοποιηθείσα έρευνα, απέρρευσε μία συγγραφική εργασία μοναδική στην ελληνική βιβλιογραφία, διαμέσω της οποίας καταγράφεται η ίδρυση, η πορεία και η δραστηριοποίηση της συντεχνίας των Διονυσιακών Τεχνουργών και εν γένει των Αρχαίων Ναοδόμων. Συντεχνία η οποία είχε εξ αρχής μυστηριακό/φιλοσοφικό προσανατολισμό συνυφασμένο προς την οικοδομική τέχνη της ανεγέρσεως ναών και δημοσίων οικοδομημάτων, άμεσα επηρεασμένη από την ορφικοπυθαγόρεια μυητική παράδοση.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ: Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΩΝ ΡΥΘΜΩΝ ΚΑΙ Η ΤΕΚΤΟΝΙΚΗ ΜΥΣΤΑΓΩΓΙΑ, ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΑΛΧΗΜΕΙΑ, ΟΙ ΑΡΧΑΙΟΙ ΝΑΟΔΟΜΟΙ ΚΑΙ Ο ΦΙΛΟΣΟΦΙΚΟΣ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ, ΑΡΧΕΓΟΝΟΣ ΤΕΚΤΟΝΙΣΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΜΠΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΚΤΡΟΠΗ, ΑΘΗΝΑ Η΄ ΙΕΡΟΥΣΑΛΗΜ Κ.Α.
Από τη συντεχνία αυτή, σταδιακά, μέσω των διωγμών των Μυστηρίων και των Φιλοσοφικών Σχολών κατά τα χρόνια του σκοτεινού Μεσαίωνα, απέρρευσαν αρχικά τα ρωμαϊκά κολέγια και οι συντεχνίες των μεσαιωνικών λιθοξόων και μετά την έλευση των μαθητών/απεσταλμένων του Γεωργίου Πλήθωνος Γεμιστού στην Ιταλία και ευρύτερα στην Ευρώπη, προέκυψε σταδιακά ο φιλοσοφικός και μυητικός τεκτονισμός.
Ιπποτικά τάγματα και η σχέση τους προς τα ομηρικά ιδεώδη, Διονυσιακοί Τεχνίτες και Αρχαίοι Δαιδαλίδες, Ορφικοπυθαγόρειοι Μύστες και Κελτοδρυϊδες, ελληνική αλχημεία, τα μυστήρια της Κνωσσού και η διαδοχή από τον Τεκτονισμό, Αρχέδημος, Φειδίας, Σκόπας, Βελισσάριος και βυζαντινά τάγματα-προπομποί των Ναιτών, Μιχαήλ Ψελλός και Γεώργιος Γεμιστός Πλήθων, Κομαντσίνοι και Σκώτοι μύστες, Ταβέρνες και Ταμπακολόγοι, Σκοτεινοί Αδελφοί και Νεοπλατωνικές Ακαδημίες στην Φλωρεντία και στην Ρώμη, Πυθαγόρειοι σύλλογοι και μυστηριακές αδελφότητες, τάγμα των Βουκελλαρίων και Ναίτες Ιππότες, Φιλικοί και Εθνική Εταιρεία, Κονιάτες και Νεοπυθαγόρεια αναγέννηση υπό τον Σπυρίδωνα Νάγο και πολλές ακόμη πτυχές αυτής της συναρπαστικής διαδρομής, παρουσιάζονται ενδελεχώς με στοιχεία και πλήθος φωτογραφίες μέσα από τις σελιδες αυτού του βιβλίου...
Ο μύθος του Χιράμ και οι Διονυσιακοί Τεχνίτες της Βύβλου, τα επτά θαύματα του κόσμου και η ιερή γεωδαισία, οι λαμπαδηφόροι του μυητικού φωτός και το ορφικό ρόδο, το άγιο δισκοπότηρο και το περιεχόμενο της ιπποσύνης, αυτά και τόσα άλλα θέματα αναλύονται μέσα από το ελληνικό πρίσμα μέσα από τις σελίδες αυτού του βιβλίου, αποτυπώνοντας την ελληνική τους προέλευση...
Ποιός κατασκεύασε τα επτά θαύματα του αρχαίου κόσμου; Ποιός ανήγειρε τον ναό του Σολομώντα όπως και τους περικαλλείς αρχαίους ναούς των Ελλήνων Θεών που είναι διάσπαρτοι στο Λίβανο, στην Παλαιστίνη, στην Ιωνία; Ποιός ανέπτυξε την Γεωμετρία και την ανήγαγε σε Επιστήμη τεκμηριωμένη, εφαρμόζοντας τις αρχές και τους κανόνες της στην αρχιτεκτονική και σε κάθε πρακτική δυνατή εφαρμογή;
Ποιός καθιέρωσε το μέτρο, το κάλλος, την αρμονία, την συμμετρία, την πλαστικότητα των μορφών στην γλυπτική, τον σχεδιασμό των κιόνων με γνώμονα το ανθρώπινο μέτρο και αναλογίες, επινοώντας τις τρεις μορφές κιόνων με βάση αισθητικές και φιλοσοφικές αξίες; Γιατί οι ΄Αγγλοι στην οροφή της Μεγάλης Στοάς τους απεικονίζουν τον Πυθαγόρα και τον Ευκλείδη και έχουν διακοσμήσει την οροφή με μαιάνδρους που υποδηλώνουν την εξελικτική συνέχεια και την αέναη ροή της δημιουργίας;
Ο πάστορας ΄Αντερσον που συνέταξε το πρώτο τεκτονικό σύνταγμα, στον πρόλογο αυτού, είναι εξόχως αποκαλυπτικός: Τα πάντα οφείλονται στον Πυθαγόρα, στον Αρχιμήδη, στον Ευκλείδη, στους Διονυσιακούς Τεχνίτες, είτε για τον Σκόπα και τον Δαμοφώντα πρόκειται, είτε για τον Φειδία, τον Λεωχάρη, τον Πραξιτέλη, τον Τροφώνιο και τον Αγαμήδη, τον Ικτίνο και τον Μνησικλή, τον Αρτέμιο και τον Ισίδωρο και τόσους άλλους που ανέδειξαν οι συντεχνίες των Διονυσιακών Τεχνουργών. Εκείνων που ως λαξευτές των λίθων-ναοδόμοι, είτε ως Δαιδαλίδες, είτε ως Ασκληπιάδες, είτε ως πυρομύστες-λειτουργοί του Ηφαίστου, μετουσίωσαν τον οικοδομικό τεκτονισμό σε φιλοσοφικό και μυστηριακό από αρχαιοτάτων χρόνων, συγκεράζοντας την οικοδομική και εν γένει κατασκευαστική τέχνη προς την βασιλική τέχνη των αρχέγονων Μυστηρίων... Επίσης, ο Βιτρούβιος είναι το ίδιο αποκαλυπτικός...
Η συντεχνία των Διονυσιακών Τεχνουργών, άντεξε στον χρόνο για περισσότερες από 2 χιλιετίες, έως ότου επήλθε κατακερματισμός και υπογειοποίησή της, όχι λόγω φθοράς και παρακμής, αλλά εξαιτίας των μεσαιωνικών διωγμών, τη σκοτεινή εκείνη περίοδο του Βυζαντίου όπου η τέχνη, οι επιστήμες, η φιλοσοφία, τα αρχαία μυστήρια και κάθε ελληνική έκφανση εν γένει τέθηκε υπό διωγμό και τα δημιουργήματά της ρίχθηκαν στην πυρά... 
Την εποχή που έκλεισαν οι φιλοσοφικές σχολές και τα μυστήρια εσίγησαν, την εποχή όπου άνοιξε το πρώτο στρατόπεδο συγκεντρώσεως, εξοντώσεως και μαρτυρίων ανά την οικουμένη, στην μεσανατολική Σκυθούπολη, όπου οδηγούνταν οι ΄Ελληνες Εθνικοί, την εποχή όπου η εντολή "Ες έδαφος φέρειν" κυριάρχησε και ο,τιδήποτε οδηγούσε στην αφύπνιση και στην Γνώση εθεωρείτο "διαβολικό" και διωκόταν, ή ρίπτονταν στην πυρά, είτε επρόκειτο για σύγγραμμα και έργο τέχνης, είτε για τον δημιουργό-φορέα του και όσους τον υποστήριζαν! Η περίπτωση των συγγραμμάτων του εστεμμένου φιλοσόφου Ιουλιανού και του Γεωργίου Πλήθωνος Γεμιστού είναι πασίγνωστες, όπως και το κάψιμο του νεοπυθαγορείου φιλοσόφου Τζορντάνο Μπρούνο...
Υπό την καθοδήγηση της Σταθμίας και της Εργάνης Αθηνάς, του Διονύσου και του Απόλλωνος, οι Διονυσιακοί Τεχνίτες, εξαπλώθηκαν στον ευρωπαϊκό χώρο, μεταγγίζοντας την αρχαία γνώση στο μεσαιωνικό περιβάλλον της γηραιάς Ηπείρου, ανάμεικτο με την μυστηριακή αναζήτηση, τα υπαρξιακά ερωτήματα που σχετίζονταν με τα αρχαία μυστήρια και τις αρχέγονες παραδόσεις που εξέφρασαν από τις προκατακλυσμιαίες ήδη περιόδους. ΄Ετσι, μαζί με την αναγέννηση, η οποία εδράσθηκε αναντιρρήτως σε ελληνικές βάσεις, συντελέσθηκε στην Ευρώπη και ιδίως στην Αγγλία, στην Γαλλία και στην Γερμανία, αλλά και συνακόλουθα και στην Ιταλία, η μυστικιστική αναγέννηση, εκδηλωνόμενη με τη δημιουργία διαφόρων ταγμάτων ή οργανώσεων αρχικά που τελούσαν υπό την πυθαγόρεια επιρροή και επίδραση, αλλά και δια των περιφερόμενων συντεχνιών των Λιθοξόων και μεσαιωνικών ναοδόμων και Κτιστών, εκείνων που ανήγειραν τους καλλιεπείς λίθινους ναούς...
Πρόκειται για ένα σύγγραμμα που ανατρέπει κατεστημένες αναλήθειες και ρίχνει άπλετο φως στις απόκρυφες εκείνες παραδόσεις που επί αιώνες παρέμειναν ερμητικά κλειστές. Οι ΄Ελληνες οι οποίοι κυοφόρησαν την Αναγέννηση, υπήρξαν και οι διαμορφωτές του τεκτονισμού θεσμού και των ιπποτικών ταγμάτων κατά την ύστερη εποχή...
Το βιβλίο είναι αφιερωμένο στον πνευματικό διδάσκαλο του συγγραφέως, Παναγιώτη Δημ. Αναγνώστου, διατελέσαντα μέλος του Υπάτου Συμβουλίου του 33ου Βαθμού του Φιλοσοφικού Τεκτονισμού και εκ των μαθητών της νεοπυθαγορείου ομάδος του μυσταγωγού Σπυρίδωνος Νάγου. Το βιβλίο "Διονυσιακοί Τεχνίτες και Αρχαίοι Ναοδόμοι: Η αληθινή προέλευση του Τεκτονισμού" ρίχνει φως στο σκότος της άγνοιας και της εσκεμμένης αλλοίωσης. 
Οι ενδιαφερόμενοι για το βιβλίο μπορούν να το προμηθευθούν επικοινωνώντας με το τηλ. 6909-75.33.72,  ή να αποστείλουν e-mail στην ηλεκτρονική διεύθυνση: ionhellas@gmail.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
ΜΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΤΕΡΤΙΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2002: ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΛΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ 21ΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ.... Ήταν μία βροχερή ημέρα του Νοεμβρίου 2002 που ξεκίνησα να πάω στις φυλακές Κορυδαλλού. Η επίσκεψη αφορούσε τον έγκλειστο Στρατηγό Νικόλαο Ντερτιλή, ισοβίτη πολιτικό κρατούμενο της 21ης Απριλίου 1967, τον οποίο επισκεπτόμουν σχετικά συχνά για μία μεγάλη περίοδο. Μάλιστα, ο Στρατηγός με είχε τιμήσει και με την παραχώρηση συνεντεύξεώς του στο περιοδικό "Απολλώνειο Φως" που τότε εξέδιδα και η οποία δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2003... Εκείνη την ημέρα λοιπόν, λόγω βροχής και παγωνιάς, ο Στρατηγός δεν είχε επισκέψεις και έτσι μείναμε οι δυό μας στο κελί, συζητώντας με τις ώρες, διάφορα θέματα. Δεν χόρταινες να ακούς τις συναρπαστικές αφηγήσεις του από την Κύπρο το 1963-64, από τις διάφορες πολεμικές του περιπέτειες σε προγενέστερους χρόνους, καθώς ο Στρατηγός Ντερτιλής δεν ήταν κανένας χαρτογιακάς, αλλά τα γαλόνια του τα είχε
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΔΩΔΕΚΑ ΣΟΒΑΡΟΙ ΛΟΓΟΙ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΟΠΟΙΟΥΣ ΟΦΕΙΛΟΥΜΕ ΝΑ... ΣΤΗΡΙΞΟΥΜΕ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ! Τα γεγονότα στη Γάζα, και οι "αγαθοεργίες" των Ισραηλινών μακελάρηδων στην Παλαιστίνη, δεκαετίες τώρα, αλλά πρωτίστως πρόσφατα, στάθηκαν αφορμή για μία ακόμη φορά, να "αποκαλυφθούν" οι διάφοροι περιπλανώμενοι ακροδεξιοί "εθνικοπατριώτες" που απροκάλυπτα στηρίζουν το Ισραήλ και τον Σιωνισμό. Αναλογιζόμενοι τη στάση τους, ψάξαμε και αναζητήσαμε γεωπολιτικά, ιστορικά και στρατηγικά επιχειρήματα για να συμπαραταχθούμε και εμείς με το Ισραήλ. Και τα βρήκαμε. Ιδού: - ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΕΣ ΤΗΣ ΑΡΧΑΙΟΤΗΤΑΣ, ΑΝΘΕΛΛΗΝΕΣ (ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ), ΚΑΤΕΣΦΑΞΑΝ ΜΕ ΔΟΛΟ ΚΑΙ ΠΑΝΟΥΡΓΙΑ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΟΓΕΝΕΙΣ ΠΛΗΘΥΣΜΟΥΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΠΟΛΕΩΣ ΣΤΗΝ ΦΙΛΙΣΤΑΙΑ (ΠΑΛΑΙΣΤΙΝΗ), EΠΙ ΑΝΤΙΟΧΟΥ Δ΄ ΤΟΥ ΕΠΙΦΑΝΟΥΣ. ΓΙ΄ ΑΥΤΟ ΑΛΛΩΣΤΕ ΕΟΡΤΑΖΟΥΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΝΘΕΛΛΗΝΙΚΗ ΓΙΟΡΤΗ ΧΑΝΟΥΚΑ. -ΣΤΗΡΙΖΩ ΤΟ ΙΣΡΑΗΛ, ΓΙΑΤΙ ΟΙ ΜΑΚΚΑΒΑΙΟΙ ΣΗΜΙΤΟΦΟΙΝΙΚΕΣ ΜΕ ΠΑΡΟΤΡΥΝΣΗ ΤΗΣ ΣΥΖΥΓΟΥ ΤΟΥ ΞΕΡΞΗ ΕΣΘΗΡ ΚΑΙ ΤΟΥ ΓΑΜΠΡΟΥ ΤΟΥ ΜΑΡΔΟΧΑΙΟΥ (ΜΑΡΔΟΝΙΟΥ), Ε
ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ & Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ... Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2010, η ΝΔ επί Προεδρίας Αντώνη Σαμαρά, είχε ταχθεί αναφανδόν εναντίον της ψηφίσεως του πρώτου Μνημονίου, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι "η συνταγή αυτή δεν βγαίνει" και μιλώντας για σειρά θέσεων (Ζάππειο 1, 2, 3), που ανέτρεπαν το μνημονιακό καθεστώς. Ένα καθεστώς που εκχωρούσε την Εθνική Κυριαρχία στους ξένους πιστωτές και προέβλεπε συνθήκες εξοντώσεως του μέσου Έλληνα με μεγιστοποίηση των φόρων, περικοπή μισθών, συντάξεων, συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους, περικοπές δαπανών απαραίτητων για τη λειτουργία της παιδείας, της υγείας, της άμυνας κ.ο.κ. Δήλωνε τότε ο πρόεδρος της ΝΔ τα ακόλουθα: Τον Οκτώβριο του 2010 ο Αντώνης Σαμαράς , πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είχε καταδικάσει την πολιτική του μνημονίου. « Δεν πάει άλλο, κάτ ι πρέπει να αλλάξει, η πολιτική του μνημονίου πρέπει να αλλάξει» τόνιζε ο Α. Σαμαράς προσθέτοντας ότι «το μνη
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΜΑΚΗΣ ΒΟΡΙΔΗΣ: ΑΠΟ ΤΙΣ ΑΦΙΣΕΣ ΤΟΥ ΜΠΡΕΚΕΡ ΚΑΙ ΤΗΣ ΡΙΦΕΝΣΤΑΛ, ΣΤΗ ΝΔ ΚΑΙ ΣΤΗΝ ΣΥΝΑΓΩΓΗ... Ο Μαυρουδής (Μάκης) Βορίδης, αποτελεί τον ορισμό της περιπτώσεως εκείνης που ένα άτομο με μεγαλοαστικές καταβολές και υπέρμετρες φιλοδοξίες, εισέρχεται σε έναν πατριωτικό χώρο και τον χρησιμοποιεί με αντισυστημικές κορώνες, προκειμένου να υπηρετήσει το εγώ του και τις μεγαλεπήβολες φιλοδοξίες του και την κατάλληλη στιγμή να μεταπηδήσει στον πραγματικό του, στον φυσικό του χώρο... Επί Μάκη Βορίδη, στην ηγεσία της Νεολαίας, την περίοδο 1985-1987, έντονη ήταν η παρουσία των σκίχνεντς στην ΕΠΕΝ. Χαρακτηριστική η αριστερή φωτ. από συγκέντρωση στο Θησείο με πανώ που αναγράφει "ΘΑΝΑΤΟΣ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ", στην οποία παρέστη και ο Βορίδης τότε... Μετά την αποχώρηση του Ν. Μιχαλολιάκου από την ηγεσία της νεολαίας της ΕΠΕΝ, ο Μάκης Βορίδης αναλαμβάνει τη σκυτάλη. Έχει επίγνωση της παροιμίας "καλύτερα πρώτος στο χωριό, παρά τελευταίος στην πόλη". Είναι προφανές ότι επιδιώκει την πραγματοποίηση π
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και