Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TEKTONIΣΜΟΣ-ΔΡΥΙΔΙΣΜΟΣ-ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΣ...

Ο Τεκτονισμός έχει, μεταξύ άλλων, άμεση συνάφεια προς τα Δρυϊδικά μυστήρια. Τα Δρυϊδικά όμως μυστήρια, όπως και εκείνα των Κελτών, σύμφωνα με τον Στράβωνα, τον Διόδωρο τον Σικελιώτη, τον Αρτεμίδωρο κι άλλους αρχαίους συγγραφείς, έχουν άμεση γραμμή συγγενείας με τα μυστήρια της Σαμοθράκης, καθώς επίσης και με τα Βακχικά μυστήρια του Διονύσου, καθ΄ ότι η δρυϊδική παράδοση είναι πυθαγορείων καταβολών.
Το βιβλίο των “Εισβολών” στην Ιρλανδία, χειρόγραφο του 12ου αιώνα μ.Χ. Αναφέρεται διεξοδικά στην έλευση και εγκατάσταση του πρίγκηπα Παρθόλωνα στην Ιρλανδία, καθώς επισης αναφέρεται στην εγκατάσταση των Δαναών και αργότερα των Μιλησίων, θεμελιώνοντας την ελληνική προέλευση των κελτικών δοξασιών και αντιλήψεων. Στο βιβλίο εξ΄αλλου “Αρχαίες Ιρλανδικές Ιστορίες” το οποίο εκδόθηκε στο Δουβλίνο το 1936 αναφέρεται ότι οι Δαναοί ήρθαν στην Ιραλνδία από τα νησιά του βορείου Αιγαίου, συντελώντας στην ανάπτυξη των τεχνών και των επιστημών. Ο Παρθόλωνας, ήρθε στην Ιρλανδία, όπως αναφέρεται στο κείμενο “Ήθη και έθιμα των αρχαίων Ιρλανδών” το οποίο κυκλοφόρησε το 1863 στο Δουβλίνο, 3 αιώνες μετά τον Κατακλυσμό (προφανώς του Δευκαλίωνος). Εξιστορείται ότι ήρθε από την Μακεδονία, επικεφαλής 3 Δρυϊδών, ονομαζόμενοι Φίος, Αίολος και Φομόρις, που σε συμβολικό επίπεδο υποδηλώνουν τη Νόηση, την Γνώση και την ΄Ερευνα. Η κόρη του Παρθόλωνα, λεγόταν Ρειλβιού και μετείχε των Μυστηρίων ως Αρχιδρυίδισα.
Η λέξη Γαλάτης σημαίνει δασόβιος και οι Κέλτες και οι Γαλάτες πράγματι υπήρξαν κάτοικοι περιοχών που διακρίνονταν για την πυκνή τους βλάστηση. Το βιβλίο “Μύθοι της Κελτικής Φυλής” του Τ. Ρόλλεστον περιγράφει την έλευση των Δαναών στο νησί ύστερα από την 2η κατά σειρά μάχη του Μακ Τούρεθ μέχρι την άφιξη των Μιλησίων. Ο Μίλητος όπως αναφέρει κελτική περιγραφή που βρέθηκε στην Ουγγαρία, αναφέρεται σαν Θεός, καταγόμενος από θεϊκή γενιά. Σε θεολογικό επίπεδο υπάρχει πλήρης ταύτιση μεταξύ των θεοτήτων του ολυμπίου πανθέου και εκείνων των Κελτοδρυιδών, ενώ θα πρέπει να επισημάνουμε ότι δίπλα στον Πυθαγόρα μαθήτευσε ο ιερέας του Υπερβόρειου Απόλλωνα, ο Αβαρις, αλλά και ο Ζάλμοξις, έλαβε την φιλοσοφική του άνδρωση από τον αγορεύοντα την Πυθία Σάμιο μυσταγωγό. Οι ΄Αβαρις και Ζάλμοξις μετάδοσαν την πυθαγόρεια φιλοσοφία στις κέλτικες φυλές. Ενώ ο Ιούλιος Καίσαρας στο έργο του “Ντε Μπέλλο Γκάλικο” επισημαίνει ότι οι Δρυίδες στα γραπτά τους χρησιμοποιούσαν την ελληνική γραφή.
Η ονομασία Δρυίδες ετυμολογικά παραπέμπει στις Αμαδρυάδες, στις νύμφες του δάσους. Στο 15ο Κεφάλαιο του πρώτου βιβλίου του από τους Στρωματείς, ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς ομολογεί ότι ο Πυθαγόρας κληροδότησε τη διδασκαλία του στους Δρυίδες. Οι οποίοι αναγνώριζαν την Μονάδα ως ΄Αρρητη αρχή και τη Δυάδα ως δισυπόστατη, αρσενική και θηλυκή αρχή, από την σύζευξη των οποίων πηγάζει σύμπασα η Δημιουργία. Ο Διογένης ο Λαέρτιος μας πληροφορεί ότι τα δρυϊδικά μυστήρια διέθεταν μία μέθοδο διδασκαλίας βασισμένη σε συνθήματα, σύμβολα και αλληγορίες, η οποία μεταλαμπαδευόταν μόνο προφορικά, θεωρώντας ασέβεια την γραπτή διατύπωση των γνώσεών τους. Οι μυσταγωγικές τους τελετές, όπως και των αρχαίων πυθαγορείων απαιτούσαν μεγάλο φυσικό καθαρμό και διανοητική προπαρασκευή και μεταξύ αυτών υπήρχε και ο μυητικός θάνατος και αναγέννηση του υποψηφίου. Οι διδασκαλίες τους ήσαν ίδιες με αυτές των πυθαγορείων και περιελάμβαναν τη μετενσάρκωση και την ύπαρξη ενός υπέρτατου όντος. Στα κελτικά μυστήρια σημαίνουσα θέση κατέχει η ιερά κύλικα ή Γκράαλ, το οποίο είναι μέρος της άμεσης κληρονομιάς από τα αρχαία ελληνικά μυστήρια και έχει άμεση σχέση προς την Κίστη των αρχαίων Ελληνικών Μυστηρίων.
΄Ενα πασίγνωστο ηλιακό μνημείο των Κελτοδρυϊδών, το Στόουνχετζ, φέρει σημάδια ελληνικών επιρροών, εάν αναλογιστεί κανείς ότι επάνω στους λίθους του απεικονίζονται εγχάρακτα μυκηναϊκής προελεύσεως εγχειρίδια...
Το παλαιό χειρόγραφο των Λιθοξόων (χειρόγραφο Layland-Locke) που έχει συνταχθεί το 1436 και έχει τη μορφή ερωτοαποκρίσεων, αποκαλύπτει πολλά και διαφωτιστικά. Στην ερώτηση από που προήλθε ο Τεκτονισμός, αναφέρεται ρητά ότι ο ΄Ελληνας Πήτερ-Γκόερ ταξίδευσε στην Αίγυπτο και όπου είχε ιδρυθεί Τεκτονισμός, επέστρεψε στην Μεγάλη Ελλάδα (Κρότωνα) όπου ίδρυσε μεγάλη στοά (Ομακοείο), εργάστηκε σε βάθος και μύησε πολλούς, μερικοί από τους οποίους ταξίδεψαν στην Γαλλία και αλλού. Από εκεί, η τέχνη του Τεκτονισμού ήρθε και στην Αγγλία.
Ο Τζον Λοκ, ύστερα από έρευνα ανακάλυψε ότι ο Πήτερ Γκόερ ήταν ο μύστης Πυθαγόρας και όπως χαρακτηριστικά αναφέρει ο Mackey καθόλου τυχαία ακόμη και σήμερα πολλοί τέκτονες ανά την υφήλιο αποκαλούν τον Πυθαγόρα φίλο και αδελφό τους...
Για τους ενδιαφερόμενους, περισσότερα στοιχεία και φωτογραφικό υλικό καθώς και τεκμήρια για το συγκεκριμένο θέμα, μπορούν να συναντήσουν στο βιβλίο του υπογράφοντος που επιγράφεται "Διονυσιακοί Τεχνίτες και Αρχαίοι Ναοδόμοι: Η Αληθινή Προέλευση του Τεκτονισμού".
ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΠΟΥΛΟΣ ΙΩΑΝΝΗΣ
ionhellas@gmail.com

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ο ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΟΣ ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΠΕΤΑΛΟΥΔΑΣ Στην αρχαία Ελλάδα οι πεταλούδες προσελάμβαναν τον συμβολισμό των Ψυχών, θεωρώντας ότι απεικονίζουν τις ψυχές των μεταστάντων που ακολουθούν, εξερχόμενες των σωμάτων, την πορεία προς τα ανώτερα πεδία... Ανάλογο συμβολισμό προσελάμβαναν και τα τζιτζίκια...  Οι αρχαίοι Έλληνες ονόμαζαν την πεταλούδα «σκώληκα ή καμπή», ενώ τη χρυσαλλίδα, το επόμενο δηλαδή στάδιο (στάδιο μεταμορφώσεώς της από την κάμπια) «νεκύδαλλο», που σημαίνει «περίβλημα νεκρού». Στην ελληνική αλλά και στη ρωμαϊκή μυθολογία η Ψυχή, υπήρξε μια θνητή, απελευθερώθηκε από το θάνατο από τον Δία και η μυθολογική εικονοπλασία την αναπαριστά πολλές φορές με φτερά πεταλούδας.  Απελευθερωμένο από τα δεσμά του θενάτου, το σώμα της Ψυχής θα μπορούσε να πετάξει ελεύθερα στα ύψη, ξεφεύγοντας από τα ασφυκτικά δεσμά της χρυσαλίδας .  Σε επίπεδο μυθολογικού συμβολισμού, με την ομορφιά της η Ψυχή ξύπνησε τη ζηλοτυπία της Αφροδίτης, γιατί κατόρθωσε να μαγέψει και αυτόν τον ίδιο τον Έρωτα
ΟΥΔΕΙΣ ΑΣΦΑΛΕΣΤΕΡΟΣ ΕΧΘΡΟΣ ΤΟΥ ΕΥΕΡΓΕΤΗΘΕΝΤΟΣ... Είναι Σεπτέμβριος του 2007. Το περιοδικό "Απολλώνειο Φως" που εξέδιδε τότε ο υπογράφων, μαζί με δεκάδες συνέλληνες και συναγωνιστές, έχουν συνδράμει τον Κωνσταντίνο Πλεύρη, στον δικαστικό αγώνα που αντιμετώπιζε από τους Εβραίους και φιλεβραϊκούς κύκλους, με αφορμή την κυκλοφορία του βιβλίου του "Εβραίοι όλη η Αλήθεια". Μάλιστα, ήμασταν οι μόνοι που τον στηρίξαμε εμπράκτως, με την κυκλοφορία και μαζική διανομή προκηρύξεων συμπαραστάσεως, με αναρτήσεις στο περιοδικό, με έκδοση αφισών, αυτοκολλήτων και φέιγ-βολάν και άλλες ενημερωτικές δράσεις, κατορθώνοντας να κινητοποιήσουμε στο Εφετείο Αθηνών, στις 7 Σεπτεμβρίου 2007, αρκετές εκατοντάδες κόσμου με την δράση μας εκείνη.  Με τον Κ. Πλεύρη και τον γιό του, διατηρούσαμε πολιτικές διαφορές και μάλιστα σοβαρές, όμως τον στηρίξαμε και το ίδιο θα πράτταμε για οιονδήποτε Έλληνα διωκόταν ποινικά από φιλεβραϊκούς κύκλους, για ευνόητους λόγους. Να επισημανθεί ότι η στήριξη αφορού
ΜΙΑ ΣΥΓΚΙΝΗΤΙΚΗ ΑΦΗΓΗΣΗ ΤΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΥ ΝΤΕΡΤΙΛΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΑ ΤΟΝ ΝΟΕΜΒΡΙΟ ΤΟΥ 2002: ΠΑΡΑΜΕΝΩ ΣΤΟ ΚΕΛΙ, ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΙΜΗ ΤΗΣ 21ΗΣ ΑΠΡΙΛΙΟΥ.... Ήταν μία βροχερή ημέρα του Νοεμβρίου 2002 που ξεκίνησα να πάω στις φυλακές Κορυδαλλού. Η επίσκεψη αφορούσε τον έγκλειστο Στρατηγό Νικόλαο Ντερτιλή, ισοβίτη πολιτικό κρατούμενο της 21ης Απριλίου 1967, τον οποίο επισκεπτόμουν σχετικά συχνά για μία μεγάλη περίοδο. Μάλιστα, ο Στρατηγός με είχε τιμήσει και με την παραχώρηση συνεντεύξεώς του στο περιοδικό "Απολλώνειο Φως" που τότε εξέδιδα και η οποία δημοσιεύθηκε στο τεύχος Ιουλίου-Αυγούστου 2003... Εκείνη την ημέρα λοιπόν, λόγω βροχής και παγωνιάς, ο Στρατηγός δεν είχε επισκέψεις και έτσι μείναμε οι δυό μας στο κελί, συζητώντας με τις ώρες, διάφορα θέματα. Δεν χόρταινες να ακούς τις συναρπαστικές αφηγήσεις του από την Κύπρο το 1963-64, από τις διάφορες πολεμικές του περιπέτειες σε προγενέστερους χρόνους, καθώς ο Στρατηγός Ντερτιλής δεν ήταν κανένας χαρτογιακάς, αλλά τα γαλόνια του τα είχε
ΤΟ ΥΠΟΥΡΓΙΚΟ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝ ΤΗΣ Λ. ΚΟΝΙΟΡΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΡΧΑΙΑ ΣΑΛΑΜΙΝΑ & Η... ΚΑΘΑΙΡΕΣΗ ΤΗΣ.... Τον Αύγουστο του 2018 επεσκέφθη αιφνιδίως το νησί της Σαλαμίνας, η τότε Υπουργός Πολιτισμού Λυδία Κονιόρδου. Αντικείμενο της επισκέψεώς της, ήταν να δει, ιδίοις όμμασι, την κατάσταση που επικρατούσε στην χερσόνησο της Κυνόσουρας, σε σχέση με τη δραστηριότητα των ναυπηγικών εγκαταστάσεων που δραστηριοποιούνται στον ευρύτερο χώρο της Κυνόσουρας αλλά και της Πούντας. Περιηγήθηκε από τις αρχές του νησιού, την τότε δημοτική αρχή στις αρχαιότητες του νησιού, ιδίως δε στον τύμβο στην Κυνόσουρα και στον όρμο των Αμπελακίων, ενώ ο αρχαιολόγος Γ. Λώλος την ξενάγησε και την ενημέρωσε σχετικά με τις υποθαλάσσιες έρευνες που διεξήγαγε στον αρχαίο λιμένα, όπου ως γνωστόν είχε συγκεντρωθεί και ο ελληνικός στόλος προ της θρυλικής ναυμαχίας.... Η Λ. Κονιόρδου, τότε, είχε επιδείξει ιδιαίτερο ενδιαφέρον για την ανάπλαση του χώρου του τύμβου και την αξιοποίηση των εγκατελειμένων αποθηκών πυρομαχικών και πολυβολεί
Ο ΣΥΜΒΟΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΚΑΚΙΑΣ ΣΤΗΝ ΜΥΣΤΗΡΙΑΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΗ Στον Τεκτονισμό αλλά και στον Εσωτερισμό ευρύτερα, υφίστανται ορισμένα σύμβολα προερχόμενα από τον χώρο του φυσικού και ζωϊκού βασιλείου τα οποία διαθέτουν αρχετυπική σημασία. Ένα από αυτά, χιλιοειδωμένο ως σύμβολο που κοσμεί το πέτο μυημένων είτε πολλάκις αναφερόμενο σε τυπικό τελετουργικά, είναι η Ακακία. Τι είναι και τι συμβολίζει πραγματικά η Ακακία στον χώρο της μεταφυσικής παραδόσεως και των εσωτερικών αναζητήσεων; Ο όρος «Ακακία» είναι σύνθετος και περιλαμβάνει το στερητικό «α» και τη λέξη «κακία» ως έκφανση του αρνητικού. Από ετυμολογικής απόψεως, η Α-κακία υποδηλώνει την κατάσταση εκείνη στην οποία κυριαρχεί η έλλειψη, η απουσία του κακού. Η Ακακία δεσπόζει, ως προανεφέρθη, ως σύμβολο στον Εσωτερισμό, υποδηλώνοντας την καθαρότητα και την αγνότητα της ψυχής, και σε επίπεδο καταστάσεως, συμβολίζει την ανάσταση και την αθανασία. Το δέντρο της Ακακίας, είναι γνωστό σε όσους ασχολούνται με τις απόκρυφες παραδόσεις, από
ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗ, Η ΑΣΥΜΜΕΤΡΗ ΑΠΕΙΛΗ ΠΟΥ ΑΠΟΤΕΛΕΙΩΝΕΙ ΚΟΙΝΩΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΔΑ... Την δεκαετία του 1980, οι κυβερνήσεις του Α. Παπανδρέου έθισαν τον ελληνικό λαό σε μία ιδιότυπη νοοτροπία νεοπλουτισμού και την ελληνική νεολαία σε μία κατάσταση νωθρότητας και λέμε ιδιότυπη γιατί η τεχνητή οικονομική ευμάρεια που προκλήθηκε, οφειλόταν στον ακατάσχετο δανεισμό της χώρας όσο και στις αθρόες προσλήψεις με κομματικά κριτήρια μέσω κομματικών κλαδικών οργανώσεων που καθιερώθηκαν εκτοξεύοντας την ευνοιοκρατία και την πολιτική συνδιαλλαγή στα ύψη... Στο πλαίσιο αυτό, απαξιώθηκε η χειρονακτική εργασία και δημιουργήθηκε τεχνητό κενό στους τομείς της οικοδομής, της γεωργίας, των τεχνικών επαγγελμάτων, σε εργατικούς κλάδους, κενό το οποίο προκλήθηκε εσκεμμένα ένεκα του νεοπλουτισμού και της νωθρότητας και το οποίο ήρθαν οι  λαθρομετανάστες από το 1990 και εντεύθεν να καλύψουν... "Καλά που ήρθαν οι ξένοι και βρήκαμε για τα χωράφια μας εργάτες και για την οικοδομή τεχνίτες" μονολογούσαν πολλοί,
ΤΟ ΠΑΡΑΣΚΗΝΙΟ ΤΗΣ ΜΕΤΑΣΤΡΟΦΗΣ ΤΗΣ ΝΔ ΥΠΕΡ ΤΩΝ ΜΝΗΜΟΝΙΩΝ & Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟΥ ΕΒΡΑΪΚΟΥ ΚΟΓΚΡΕΣΟΥ... Μέχρι και τον Οκτώβριο του 2010, η ΝΔ επί Προεδρίας Αντώνη Σαμαρά, είχε ταχθεί αναφανδόν εναντίον της ψηφίσεως του πρώτου Μνημονίου, επισημαίνοντας χαρακτηριστικά ότι "η συνταγή αυτή δεν βγαίνει" και μιλώντας για σειρά θέσεων (Ζάππειο 1, 2, 3), που ανέτρεπαν το μνημονιακό καθεστώς. Ένα καθεστώς που εκχωρούσε την Εθνική Κυριαρχία στους ξένους πιστωτές και προέβλεπε συνθήκες εξοντώσεως του μέσου Έλληνα με μεγιστοποίηση των φόρων, περικοπή μισθών, συντάξεων, συρρίκνωση του κοινωνικού κράτους, περικοπές δαπανών απαραίτητων για τη λειτουργία της παιδείας, της υγείας, της άμυνας κ.ο.κ. Δήλωνε τότε ο πρόεδρος της ΝΔ τα ακόλουθα: Τον Οκτώβριο του 2010 ο Αντώνης Σαμαράς , πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, είχε καταδικάσει την πολιτική του μνημονίου. « Δεν πάει άλλο, κάτ ι πρέπει να αλλάξει, η πολιτική του μνημονίου πρέπει να αλλάξει» τόνιζε ο Α. Σαμαράς προσθέτοντας ότι «το μνη
ΖΗΤΟΥΝ ΑΠΟΖΗΜΙΩΣΗ ΕΝΟΣ ΔΙΣ ΔΡΑΧ ΓΙΑ ΝΑ ΔΩΣΟΥΝ ΤΟΝ ΤΥΜΒΟ ΟΙ ΑΔΕΛΦΟΙ ΔΙΑΜΑΝΤΗ; ΑΣ ΤΟΥΣ ΕΠΙΒΛΗΘΟΥΝ ΠΡΩΤΑ ΠΡΟΣΤΙΜΑ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΡΟΦΗ 63 ΤΑΦΩΝ, ΤΕΙΧΩΝ, ΜΝΗΜΕΙΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΟΥΜΕ... Η τραγική ιστορία του τύμβου των Σαλαμινομάχων, μέσα από επίσημα έγγραφα... Το 1975, το ναυπηγείο "Αρκαδία ΑΕ" (Αφοί Διαμαντή), ισοπεδώνουν το ανατολικό τμήμα του τύμβου και καταστρέφουν 63 τάφους, ισοπεδώνοντας παράλληλα αρχαία τείχη, ιερά, βωμούς και ό,τι βρήκαν στο διάβα τους. Μηνύονται, αλλά ουδέποτε η εκδίκαση της υποθέσεως διεξήχθη (με την παρελκυστική τακτική των απανωτών αναβολών, μέχρι οριστικής παραγραφής!!!!).  Το γιατί η υπόθεση παραγράφηκε, αν και επρόκειται για μία καταστροφή ασύλληπτου μεγέθους και βαναυσότητος, οφείλεται στο γεγονός ότι οι διαπράξαντες αυτή, τυγχάνουν συγγενείς του Αχιλλέα Καραμανλή (και του μέχρι προσφάτως Υπουργού Μεταφορών, Κ. Καραμανλή), οπότε και τους επιφυλάχθηκε προκλητική ατιμωρησία για πράξεις οι οποίες είναι ποινικά κολάσιμες! Ο κυρίως τύμβος, το πλάτωμά του, και